Стан забезпеченості ЗШ №69 ( інвентар, туал. папір та інше)
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) у вигляді інформації або чітких сканкопій:
Перелік щодо закупівлі
-засобів гігієни,
-антисептичних та дезінфікуючих засобів,
-паперових рушників, мила, порошку
-інвентаря (швабри, віники, відра та інший хоз.інвентар)
- туалетного паперу, також з наданням роз'яснення - для персоналу чи для дітей ( важливо)
- антисептичних та дезінфікуючих засобів, що були закуплені для запобігання розповсюдження гострого респіраторного захворювання COVID в період з 2019 по 2022 н.р. Прошу надати копії документів, де буде зазначен перелік , в в товарному ( кількість) в натур, еквіваленті та з вказанням витраченої суми також.
Прошу надати інформацію про залишок вищезазначених засобів на поточний момент у ЗОШ №69
Чи потребує заклад освіти залучення додатково внебюджетних чи інших коштів для закупівлі зазначених засобів для запобігання розповсюдження гострого респіраторного захворювання COVID та інших респ. захворювань
Оскільки інформация має суспільний інтерес, прошу надати інформацію по кожному з пунктів в електронному вигляді ОКРЕМО (а саме у вигляді ЧІТКИХ сканкопій)
У разі ненадання або надання неповної інформації, в я буду оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду або Омбудсмана.
З повагою,
Ірина Коновал