Статистична інформація про заходи, ужиті з метою виявлення кримінальних, адміністративних правопорушень Деснянського управління Національної поліції м. Києва

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Поліна Усатюк, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Поліна Усатюк

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

документовану інформацію за 2018 – 2019 рр. та 2019 – 2020 рр. про заходи, ужиті з метою виявлення кримінальних, адміністративних правопорушень у межах поліцейської дільниці №42 Деснянського управління Національної поліції м. Києва;

документовану інформацію за 2018 – 2019 рр. та 2019 – 2020 рр. про припинені кримінальні, адміністративні правопорушення у межах поліцейської дільниці №42 Деснянського управління Національної поліції м. Києва;

За відсутності запитуваної інформації по цій дільниці просимо надати цю документовану інформацію у межах діяльності Деснянського управління Національної поліції м. Києва.

З повагою,

Поліна Аксьонова (Усатюк),
журналіст

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Поліна Усатюк!

Створен запит #248378 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Поліна Усатюк

На ваше звернення #248378 надана відповідь:

Шановний заявник!
Ваше звернення не відповідає вимогам статті 5 Закону України Про звернення
громадян».
Так, згідно із статтею 5 цього Закону звернення може бути усним чи
письмовим. Письмове звернення надсилається поштою або передається
громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через
уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до
законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з
використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне
звернення).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного
звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення має відповідати всім вимогам письмового
звернення, у тому числі містити підпис заявника (заявників) крім
електронного цифрового підпису.
Отже, електронне звернення може бути виготовлене за допомогою оргтехніки у
вигляді сканованої копії чи фотографії (у тому числі із відображенням
підпису заявника) та надіслано з використанням мережі Інтернет.

[1]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...