Статус громадянства України

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Валентин, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Я, Дзядик Валентин Анатолійович 10.11.1990 р.н, свідоцтво про народження Серія ІІІ-БВ №350889, керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (п’ять днів) прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Діючий статус маого громадянства УРСР або чи дійсно на теперішній час згідно чинного законодавства громадянство, яке я набув по факту народження.
2) Чи є іформація про отримання громаденства України

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.
Про продовження строку повідомити в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту

З повагою,

Валентин

Державна міграційна служба України

2 Attachments



УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять  з
цієї адреси, не потрібно.

У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:

- [2][Державна міграційна служба України request email] – для звернень громадян;

- [3][email address] – для кореспонденції організацій;

- [4][email address] - для кореспонденції органів судової влади.

  

Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([5]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.

Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.

Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.

При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([6]https://ca.informjust.ua/verify).

Для цього необхідно:

1. Завантажити ифайли, які долучено до електронного листа (файл з
розширенням pdf (безпосередньо електронний документ) та з розширенням p7s
(файл електронного цифрового підпису)).

2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП (https://ca.diia.gov.ua/verify
або https://czo.gov.ua/verify) .

3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.

4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.

 

Державна міграційна служба України

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[Державна міграційна служба України request email]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
6. https://ca.informjust.ua/verify

Доброго дня!
Невідкривається файл даного формату: "Сертифікат пошкоджений або не може бути використаний(50)"
Відправте звичайний ПДФ файл на вказану електронну пошту, або виправте помилку сертифікату

З повагою,

Валентин

ВзПДГРтаОЗГІЗ, Державна міграційна служба України

Доброго Дня! Ви маєте написати/роздрукувати звернення, підписати, сфотографувати/відсканувати та надіслати до Державної міграційної служби України. У разі наявності ел. підпису підписати ел. звернення ел. підписом.
У зверненні має бути викладено суть питання, зазначено ваше П.І.Б , адресу проживання та підпис. Інакше, згідно Закону України "Про звернення громадян" не підписане звернення, без зазначання адреси проживання, повертається заявнику без розгляду.
https://dmsu.gov.ua/services/hotline.html

https://dmsu.gov.ua/diyalnist/zvernennya...

Електронна адреса [Державна міграційна служба України request email], відповідно до Закону України «Про звернення громадян», призначена для надсилання звернень громадян та запитів на публічну інформацію.

Закон України «Про звернення громадян»:
Стаття 8. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

показати цитоване