Статус мого пакета документів про набуття громадянства
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Прошу надати інформацію про статус пакета документів на прийняття до громадянства України, поданих мною у грудні 2018 р.
1.Чи пройшли попереднє опрацювання?;
2.Чи були розглянені на засіданні комісії з питань громадянства при Президентові України?;
3.Коли були розглянені?
Відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про захист персональних даних" для отримання відомостей про себе у будь - якого суб"єкта відносин, пов"язаних з персональними даними, надаю реквізити документа, що посвідчує мою особу:
Курбатова Марія Андріївна народилася 02.03.1981 року( місце народження Республіка Узбекистан) посвідка на постійне проживання № ІН168508,
видана Державною Міграційною Службою 2101 від 29 серпня 2018 року. Зареєстрована за адресою Закарпатська область, Тячівський район, село Кричово, вулиця Жовтнева 135
З повагою,
Курбатова Марія
«Даний документ зареєстровано в системі електронного документообігу ДМС за
№ ЗПІ-К-391-21/2101.3.7/8158-21 від 27.10.2021.
Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([1]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.
Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([2]https://ca.informjust.ua/verify).
Для цього необхідно:
1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).
2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП
([3]https://ca.informjust.ua/verify).
3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.
4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.
Державна міграційна служба України».
References
Visible links
1. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
2. https://ca.informjust.ua/verify
3. https://ca.informjust.ua/verify