Статус розгляду заяви про набуття громадянства України
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Я Варанкова Наталія Миколаївна, подала клопотання про прийняття мене до громадянства України у листопаді 2020 року в м. Києві.
Відповідно до інформації Офісу Президнета України №22/1-09/4147 від 24.10.2025 р. заяву про прийняття до громадянства України було задоволена та повідомлення про прийняте Президентом рішення здійснюється теиторіальними підрозділами Державної міграційної служби.
Прошу надати мені інформацію щодо статусу розгляду моєї заяви.
Відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про захист персональних даних", для отримання відомостей про себе у будь-якого суб'єкта відносин, пов'язаних з персональними даними, надаю реквізити документа, що посвідчує мою особу:
ПІБ : Варанкова Наталія Миколаївна
Дата народження : 23 травня 1978 р.
Місце реєстрації: 01001, м. Київ, вул. Костельна буд. 15, кв. 23 (адреса реєстрації на момент подання заяви - 01042 Київ, вул. Івана Кудрі 22/1, кв. 27)
Посвідка на постійне проживання в Україні: 900081096 від 13.04.2023 р. (на момент подання клопотання посвідка № 009163/06-054 від 12.05.2006 р.)
З повагою,
Наталія
УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять з
цієї адреси, не потрібно.
У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:
- [2][Державна міграційна служба України request email] – для звернень громадян;У
- [3][email address] – для кореспонденції організацій;
- [4][email address] - для кореспонденції органів судової влади.
Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([5]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.
Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України (https://ca.diia.gov.ua/verify).
Для цього необхідно:
1. Завантажити файли, які долучено до електронного листа (файл з
розширенням pdf (безпосередньо електронний документ) та з розширенням p7s
(файл електронного цифрового підпису)).
2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП (https://ca.diia.gov.ua/verify
або https://czo.gov.ua/verify) .
3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.
4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.
Державна міграційна служба України
References
Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[Державна міграційна служба України request email]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
Наталія писал(а) 2025-11-03 12:07:
Доброго дня. До Вашого листа не долучено звернення.
--
З повагою, Державна міграційна служба України



