Тир ДСП №7 кривий ріг 408 млн.грн
Доброго дня!
Команда Громконтролю проаналізувало багато документів, також ми збираємо інформацію для відновлення України ( в тому числі для донорів, щоб вони активно приймали участь в процесах відновлення)
Якщо розглянути обласний бюджет та відбудову то треба врахувати декілька чинників:
1) В 2023 році планові податкові надходженні заплановані в розмірі 6815 млн.грн., це на 1569 млн.грн менше ніж в попередньому році( надходження в 2022році були 8384 млн .грнта 8257 млн.грн в 2021 ) Тобто хоча ситуацій може змінитися, але наразі зменшення на 1,569 млрд.грн. це фактично 20% бюджету.
2) загальний розмір трансфертів в 2023 з державного бюджету України в обласний бюджет Дніпропетровської області наразі запланований 1956 млн.грн. Це на 2,5-5 млрд.грн меньше ніж в минулі роки, так в 2022 субвенції складали 4,66 млрд.грн та 7 млрд.грн в 2021 році.
3) Також слід враховувати, що ситуація з державним бюджетом України дуже складна. Всі кошти які збирає держава за рахунок податків йдуть на фінансування військових потреб, а інші 50% державного бюджету наповнюються за рахунок міжнародних донорів. Наразі на 2023 в державному бюджеті не передбачені кошти по програмі відновлення України на Дніпропетровську область( Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 2761600, код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету 0180). Також голова бюджетного комітету Верховної ради України при особистому спілкуванні підтвердила інформацію, що наразі дефіцит державного бюджету складає більше 10 млрд$, і наразі з донорами йдуть дуже важкі перемовини.
Наразі в бюджеті області в додатку 6 можна побачити що загалом розмір капітальних вкладень складає 906 млн.грн. Але в бюджеті дивним чином э 11 закупівель які планується профінансувати на 1-4% від загальної вартості. З урахуванням того, що загальна вартість цих 11 закупівель складе 3,84 млрд.грн, тобто якщо всі інші проекти не фінансувати то реалізація цих проектів займе 4 роки( у урахуванням що на цей рік закладень 0,9 млрд.грн), а в реальності реалізація займе всі 10 років.
Тож є декілька варіантів реалізації такие коштовних проектів
1) це передача об'єктів від обласної ради в Агентство відновленні та реалізація їх за рахунок міжнародних донорів
2) Це відновлення цих об'єктів за рахунок коштів банків ЕІБ, ЕБРР, інших донорів. Але в такому разі донори/банки захочуть проводить закупівлі по відновленю по своїм процедурам.
Отже ми можемо бачити, що кількість надходжень в обласний бюджет за рахунок податків значно зменшилось(мінус 1,57 млрд.грн), прямі субвенції з державного бюджету також значно зменшились і наразі кошти на відновленні не передбачені, а міжнародні донори планують проводити закупівлі по відновленню за своїми процедурами.
Отже схоже на те, що посадовці адміністрації якщо хочуть профінансувати 11 проектів в середньому на 1% просто для того, щоб спробувати застолбити ці великовартністі тендери за певними переможцями на нав’язати фінансування відновлення по цим 11 проектам міжнародним донорам, щоб вони заплатили по цим закупівлям. Логічно призупинити такі закупівлі та провести такі закупівлі за прозорими правилами які погоджують міжнародні донори.
З урахуванням, що відбудова України суспільно важлива інформація, що тут передбачені дуже великі кошти( сотні мільйонів), та що це вплине на сприйнятті міжнародними донорами ситуації з відбудовою - вся інформація по таким закупівлям є суспільно важливою та має бути надана в повному обсязі.
В бюджеті області в додатку 6 зазначено у строчці 150 що на 2021-224 роки планується виділити 408 831 000 грн (408 млн.грн.) на
"Нове будівництво стрілкового тиру Комунального позашкільного навчального закладу ""Дитячо-юнацька спортивна школа №7"" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг,
вул. Черкасова, 10Б (у т.ч. ПКД)". При цьому до 2023 цей проект профінансований на 10 000 грн в 2023 році цей проект буде профінансовано на 775 тис.грн тобто меньше 1%. І проектно кошторисна документація наразі з великою вірогідністю не відповідає стандартам донорів, тож немає сенсу її фінансувати нарізі, адже цей ПКД неможливо буде використати, якщо будуть залучатись кошти міжніроднидних донорів.
Тобто цей проект буде з великою вірогідністю фінансуватися за кошти донорів, але не зрозуміло з ким з донорів проговорювали проект, щоб він відповідав всіх їх нормам.
Які міжнародні норми або норми міжнародних донорів враховує ПКД "Нове будівництво стрілкового тиру Комунального позашкільного навчального закладу ""Дитячо-юнацька спортивна школа №7"" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг,
вул. Черкасова, 10Б (у т.ч. ПКД)"
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) Копії документів відповідно до яких розраховувались видатки закладені в обласний бюджет на "Нове будівництво стрілкового тиру Комунального позашкільного навчального закладу ""Дитячо-юнацька спортивна школа №7"" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг,
вул. Черкасова, 10Б (у т.ч. ПКД)".Наразі загалом очікувані витрати зазначені в розмірі 408 млн.грн.
2) надати копії документів відповідно до яких розраховувались очікувані вартість закупівель, в тому числі на проектні роботи на "Нове будівництво стрілкового тиру Комунального позашкільного навчального закладу ""Дитячо-юнацька спортивна школа №7"" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Черкасова, 10Б (у т.ч. ПКД)" Наразі загалом очікувані витрати зазначені в розмірі 408 млн.грн. А на проект закладалось 2,7 млн.грн. ID закупівлі UA-2021-10-21-007237-b.
3) надати акти виконананих робіт по договору №5226 від 25.11.2021 на "Нове будівництво стрілкового тиру Комунального позашкільного навчального закладу ""Дитячо-юнацька спортивна школа №7"" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Черкасова, 10Б. ID закупівлі UA-2021-10-21-007237-b
4) Надати копії документів відповідно до яких планувалось надходження коштів в розмірі 100% за 2021-2024 роки, окрема зазначити джерела фінансування в розмірі 308 млн.грн., та зазначити по кожному джерелу фінансування який відсоток коштів це буде від 100%. Це все стосується строки в бюджеті 150 додатку 6 "Нове будівництво стрілкового тиру Комунального позашкільного навчального закладу ""Дитячо-юнацька спортивна школа №7"" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Черкасова, 10Б
5) Надати документи через які чинники вирішили в 2023 році закласти кошти на цей проект"Нове будівництво стрілкового тиру Комунального позашкільного навчального закладу ""Дитячо-юнацька спортивна школа №7"" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Черкасова, 10Б , адже до того на нього було витрачего меньше 1% - 10 000 грн з 408млн.грн. Та надати документи відповідно до пріоритетів фінансування, та відповідно до яких обирались об'єкти для фінансування в 2023 році.
6) Надати документи з ким з донорів проговорювався/показувався цей проект, яким міжнародним нормам яких донорів цей проект(ПКД) відповідає, адже з великою долею вірогідністю він буде робитися за кошти донорів. Мова йде про проект Нове будівництво стрілкового тиру Комунального позашкільного навчального закладу ""Дитячо-юнацька спортивна школа №7"" Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Черкасова, 10Б
З повагою
Селін Денис Вікторович
ГО Платформа Громадський контроль