Указ № 64/2022 від 24 лютого 2022 року ВДРУГЕ
-
Від: Світлана
До: Конституційний Суд України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, а також на підставі Закону України «Про ратифікацію Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів» вимагаю надати інформацію та/або копію документів, належним чином оформлених та завірених:
Згідно з підпунктом 1 пункту 1 статті 7 Закону України «Про Конституційний Суд України», до повноважень Суду належить вирішення питань про відповідність Конституції України (конституційність) законів України та інших правових актів Верховної Ради України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим.
Звертаю увагу, що Конституція України не передбачає повноважень Президента України щодо встановлення конкретних строків, на які вводиться воєнний стан, оскільки військові загрози та їхня тривалість є абсолютно непередбачуваними.
Виходячи з вищезазначеного, прошу надати інформацію, чи є Указ Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» конституційним.
Відповідь надати у 5-ти денний термін та у спосіб, передбачений Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Світлана
! .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]



