Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
-
Від: Наталья
До: Обухівська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1.Медичну ліцензію шкільного медичного кабінету та дозвіл на надання медичної допомоги.
2.Посадову інструкцію медичної сестри.
3.Перелік медикаментів які були закуплені в 2018-19р на сумму 4063,59грн. та копіі фіскальних чеків, або документи, які підтверджують закупівлю на основі звіту:
звіт ПРО ВИТРАТИ ПРОТЯГОМ ЛЮТОГО 2018 року:
Медикаменти - 608;
ЗВІТ ПРО ВИТРАТИ ПРОТЯГОМ БЕРЕЗНЯ 2018:
Медикаменти – 531грн.12коп.;
ЗВІТ ПРО ВИТРАТИ ПРОТЯГОМ КВІТНЯ 2018 року:
Медикаменти – 428 грн. 50 коп.;
ЗВІТ ПРО ВИТРАТИ ПРОТЯГОМ ТРАВНЯ 2018 року:
Медикаменти – 128 грн.;
ЗВІТ ПРО ВИТРАТИ ПРОТЯГОМ ГРУДНЯ 2018 року:
Придбання медикаментів – 502 грн. 75 коп.
ЗВІТ ПРО ВИТРАТИ ПРОТЯГОМ СІЧНЯ 2019 року:
Придбання медикаментів – 864 грн. 67 коп.
ЗВІТ ПРО ВИТРАТИ ПРОТЯГОМ КВІТНЯ 2019 року:
Придбання медикаментів – 1000 грн. 55 коп.
4. Наказ чи дозвіл, який дозволяє медичній сестрі вікористовівати препарати у дітей і які саме.
5. Договор на послуги медсестри, за які батьки сплачують 15грн
6.Перелік послуг медсестри за договором.
З повагою,
Наталья