Уточнені розрахунки до кошторису ДНЗ145

Доброго дня!

Відповідно до пункту 22 "Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ", показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету, що включаються до проекту кошторису, повинні бути обґрунтовані відповідними розрахунками за кожним кодом економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету і деталізовані за видами та кількістю товарів (робіт, послуг) із зазначенням вартості за одиницю.

Враховуючи , що всі тендерні процедури заплановані на 2016 та 2017 роки вже проведені , а заклади освіти отримали товари та послуги в залежності від своїх потужностей та доведених кошторисних призначень.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- уточнені (деталізовані) розрахунки до кошторисів ДНЗ№145 на 2016р., 2017р. деталізовані за видами та кількістю товарів (робіт, послуг) із зазначенням вартості за одиницю;
- чи були в повному обсязі освоєні кошти виділені у 2016р., 2017р. на утримання ДНЗ №145

З повагою,

Ольга

Управління освіти,

1 Attachment

Доброго дня!

Прошу вказати повну інформацію про товари ( по КЕКВ 2210, придбані за рахунок бюджетних коштів у 2016,2017 роках, а саме:
- об’єм/вага для всіх мийних засобів ;
- кількість в упаковці (ганчирки, сарветки паперові);
- об’ем та кількість в упаковці (сміттеві пакети)

По КЕКВ 2220 надати повний перелік закуплених медикаментів та перев’язувальних матеріалів із зазначенням назви, кількості, вартості та терміном придатності товарів;

По КЕКВ 2240 надати перелік наданих послуг із вказанням вартості кожної послуги окремо згідно актів виконаних робіт для ДНЗ№145.

З повагою,

Ольга

Доброго дня!

ПОВТОРНИЙ ЗАПИТ!!!!!!

Доброго дня!

Прошу вказати повну інформацію про товари ( по КЕКВ 2210, придбані за рахунок бюджетних коштів у 2016,2017 роках, а саме:
- об’єм/вага для всіх мийних засобів ;
- кількість в упаковці (ганчирки, сарветки паперові);
- об’ем та кількість в упаковці (сміттеві пакети)

По КЕКВ 2220 за 2017р надати повний перелік закуплених медикаментів та перев’язувальних матеріалів із зазначенням назви, кількості, вартості та терміном придатності товарів;

По КЕКВ 2240 за 2017р надати перелік наданих послуг із вказанням вартості кожної послуги окремо згідно актів виконаних робіт для ДНЗ№145.

З повагою,

Ольга

Управління освіти,

1 Attachment

Управління освіти,

1 Attachment