Утворення ТЦК та СП віддповідно до закону

Доброго дня!

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку" розділ II. Прикінцеві та перехідні положення зазначено пункт 2. Установити, що: територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються на базі діючих військових комісаріатів шляхом їх ПЕРЕТВОРЕННЯ; територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є ПРАВОНАСТУПНИКАМИ військових комісаріатів, на базі яких вони утворюються.
Розділ II. Прикінцеві та перехідні положення пункт 3 закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку" пункт 3 зазначено:
«Кабінету Міністрів України: у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом: вжити заходів, необхідних для реалізації цього Закону;
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, та привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом. Цивільний Кодекс України стаття 81 пункт 2 останній абзац зазначає що: «Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Як зазначено в пункті 7 постанови №154 Кабінету Міністрів України (далі КМУ) – територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є юридичними особами публічного права, мають самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Казначейства).
Стаття 104 Цивільного Кодексу України в пункті 1 зазначено "Юридична особа припиняється в результаті реорганізації злиття, приєднання, поділу, ПЕРЕТВОРЕННЯ. У разі реорганізації юридичних осіб публічного права майно, права та обов’язки переходять до правонаступників". Науково практичний коментар до статті 104 містить наступне: "Виділяються наступні різновиди такого способу припинення юридичних осіб — злиття, приєднання, поділ, ПЕРЕТВОРЕННЯ. Тобто перетворення – є процес ліквідації юридичної особи, а не зміна назви.

Офіційні запити до Міністерства оборони не підтверджують виконання цього закону і прийняття відповідних нормативно-правових актів.
Відповідно до постанови КМУ від 20 жовтня 2011 р. № 1074 «Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади» пункту 8 зазначено що, внаслідок реорганізації (злиття, приєднання, поділу, ПЕРЕТВОРЕНЯ) органів виконавчої влади ПРИПИНЯЄТЬСЯ той орган виконавчої влади, майнові права та обов'язки якого переходять його правонаступникам, пункт 15 цього положення зазначено що утворюється комісія (для територіальних органів влади) рішення про утворення яких Секретаріатом Кабінету Міністрів України надсилаються органові виконавчої влади, що припиняється, Мінфіну, ДПС, Казначейству, Укрдержархіву та іншим заінтересованим центральним органам виконавчої влади. Також пункт 16 цього положення зазначено що: «Голова комісії з припинення органу виконавчої влади затверджує в триденний строк її персональний склад, до якого обов'язково входять працівники юридичної, кадрової, бухгалтерської служб органу виконавчої влади, що припиняється, представники Мінфіну, ДПС, Казначейства, Укрдержархіву», пункт 20 підпункт 3 зазначає що утворена комісія: здійснює заходи, пов'язані з закриттям рахунків в органах Казначейства та переведенням залишків коштів правонаступникові або до державного бюджету в установленому законодавством порядку. В пункті 17 цього положення зазначено що, у разі функціонування в органі виконавчої влади територіальних органів: міністр, керівник іншого центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, у десятиденний строк з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про припинення органу виконавчої влади вносить Кабінетові Міністрів України подання про реорганізацію або ліквідацію територіальних органів зі статусом юридичної особи публічного права.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, а також у зв'язку із втратою чинності постанови КМУ від 3 червня 2013 р. № 389 «Про затвердження Положення про військові комісаріати» і набранням чинності постанови КМУ № 154 «Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки», прошу надати наступну інформацію (наступні копії паперових нормативно-правових актів, завіренні відповідно до ДСТУ ) :

1. Звернення Міністра оборони (подання) до Кабінету Міністрів України про припинення органу військового управління «Військові комісаріати» (Відповідно до постанови КМУ від 20 жовтня 2011 р. № 1074 та постанови № 154 від 23 лютого 2022) та утворення органу військового управління «Центр комплектування та соціальної підтримки».

2. Рішення Кабінету міністрів про утворення органу управління центри комплектування та соціальної підтримки (Відповідно до постанови КМУ від 20 жовтня 2011 р. № 1074).

3. Рішення Кабінету Міністрів України про утворення комісії «З питань переформатування (припинення) органів територіального військового управління – Військових комісаріатів (відповідно до закону в 2-х місячний термін мали отримати).

4. Накази про затвердження голови комісії «З питань переформатування (припинення) органу військового управління – Військових комісаріатів».

Відповідь надати у хронологічній послідовності та строки визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», а у випадку відсутності відповідних документів надати вичерпну відповідь.

З повагою, Роман Іванов

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

4 Attachments

צ .

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Доброго дня!

Відповідь від розпорядника абсолютно не відповідає змісту запиту, я не запитував постанову 154 та постанову 389 Кабінету Міністрів України, я запитував нормативно-правові акти про утворення органу військового управління у відповідності до конституції України Статті 92, Закону України "Про центральні органи влади", а також у відповідності до закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку", та порядку ліквідації органів влади постанови відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 р. № 1074 «Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади».

Постанова 154 не утворює орган а регламентує його діяльність, та розширює поняття форми діяльність. І як зазначено в Цивільному кодексі України - перетворення включає припинення юридичної особи, а стаття 81 що Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади.

Тож вимагаю надати відповідь на запитувану інформацію або вказати про відсутність відповідних запитуваних документів.

І зауваження - постанови підписуються прем'єр-міністром - на оригіналах підписи відсутні , лише печатка. Печатка засвідчує підпис, а не навпаки, і підпис відповідно до ДСТУ 4163:2020 мають стояти на запитуваних документах.

З повагою,

Роман

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

2 Attachments

צ .

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]