В Україні війна чи збройний супротив військовій спецоперації Путіна?

Слєсаренко Василь Вікторович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Президент РФ Володимир Путін виступив з екстреним зверненням до громадян, в якому повідомив про прийняте ним одноособове рішення щодо проведення військової спеціальної операції на Донбасі, на що отримав дозвіл російського парламенту на застосування Збройних сил Росії за межами країни.
23 лютого, у відповідь на агресивну заяву Президента РФ Володимира Путіна, Верховна рада впровадила режим надзвичайного стану в Україні.
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" Президент України постановив: ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. Подалі режим воєнного стану декілька разів подовжувався.
У вільному доступі немає інформації про подання, розгляд і схвалення Верховною Радою Україні, тобто здійснення дій, передбачених статтею 191 Регламенту Верховної Ради України, рішення Президента України про стан війни з РФ, відповідно до п.9 частини першої статті 85 Конституції України.
Таким чином можна припустити наступне, а саме: Президент України - Головнокомандувач Збройних Сил України не робив подання до ВРУ, передбачених статтями 189, 190 Регламенту Верховної Ради України про схвалення рішення про використання Збройних Сил України та інших військових формувань у разі збройної агресії проти україни за межами території України (Авт. - на території країни-агресора РФ).
Відповідно до чинного законодавства України, Президент України - Головнокомандувач Збройних Сил України має обов'язок вчиняти всі йому доступні дії, в першу чергу військового характеру, для захисту країни від вторгнення військ РФ, але обмежений міжнародним і українським правом на ведення бойових операції на території ворога.
Така правова невизначеність і обмеження у праві на прийняття рішення Головнокомандувачем Збройних Сил України під час ведення фактичної війни з РФ призводить до значних втрат територій України, надмірного руйнування інфраструктури і житла громадян, надмірних втрат особового складу і військової техніки і ресурсів, а також призводить до загибелі мирного населення, в т.ч. дітей.
Крім того такий невизначений правовий статус ведення бойових дій не дає змоги сформулювати кінцеву ціль досягнення перемоги військовим шляхом, тобто визначити завдання перемоги у фізичних параметрах.
Цим правовим обмеженням для українського воєнного командування вже користуються наші партнери, які підтримують Україну постачаючи їй зброю і які, по факту, приймають рішення надавати тільки ту зброю, яку не можна застосовувати на території ворога. Під час виконання замовлення на постачання зброї, українська сторона вимушена приймати умови постачальників зброї про відмову застосування наданої зброї на території ворога, чим сприяє успіху агресора у військовій операції і стримує бойовий план на досягнення перемоги. Війна триває з 2014 року, війна вже забрала десятки тисяч людських життів, вигнала з житла мільйони громадян України. Скільки ще треба жертв українців, щоб навчитися називати речі своїми іменами?
Словосполучання "на жаль" стало другою назвою України.
Дякуємо всім героям і героїням, які захищають наше життя і нашу спільну свободу зі зброєю у руках і прагнуть разом з нами перемоги над ворогом.
Прошу допомогти нашим військовим отримати саме ефективні засоби збройної боротьби від наших партнерів через впровадження суб'єктно-правового режиму у фактичній війні з агресором, про яку говорять всі, навіть сам Головнокомандувач Збройних Сил України. Але до правильних розмов вже давно треба застосувати правильний, що фактично відбувається, правовий режим, визначений повноваженнями Верховної Ради України і Президента України, відповідно до п.9 частини першої статті 85 Конституції України, але якого поки немає.

Питання у всіх українців до вас таке.
Який на сьогодні суб'єктно-правовий режим у фактичній війні з агресором і коли настане політична воля його змінити на інший, справедливий режим для зменьшення наших фізичних і людських втрат, переведення бойових операцій по знищенню ворога на його територію для завершення війни, а не чергової фази військового протистояння, а головне досягнення справедливого дипломатичного миру і тільки на умовах української сторони, яка потрепає від збройної агресії РФ.

З повагою,

Слєсаренко Василь Вікторович

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

1 Attachment