#Вдруг откуда не возьмись, або новий паркувальний майданчик площею 13654 м.кв на 13 ст. В. Фонтану

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Олександр Степанюк, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Олександр Степанюк

Доброго дня!

В Одесі на 13й станції В. Фонтану невстановлені особи встановили шлагбаум і збирають за проїзд на паркувальний майданчик по 50 гривень з машини. При цьому жодних документів не розмістили і на усний запит надали копію Свідоцтва про держреєстрацію ФОП Степанюк О.В, та договір оренди між ним та ТОВ "Олександрія С" від 29 червня 2020 р, який не відповідає вимогам договору оренди земельної ділянки (твердого покриття) та не містить багатьох істотних умов, що свідчить про його неправомірність. Тому з метою встановлення правомірності дій цих осіб щодо встановлення шлагбауму перед в'їздом на земельну ділянку загальною площею 13654 м.кв, не позначену на публічній кадастровій карті України,
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Дані про Кадастровий номер та цільове призначення земельної ділянки що знаходиться за адресою м. Одеса, 13 ст. Великого Фонтану (Тераса берегового схилу), загальною площею 13654 м.кв;
2) Дані про наявність даної земельної ділянки в "Переліку місць для паркування", затвердженому Рішенням Одеської міської ради;
3) Дані про те чи є даний об'єкт автостоянкою чи парковкою відповідно до вищезазначеного Переліку;
4) Дані про те, хто був замовником виготовлення Схеми організації дорожнього руху при в'їзді на дану земельну ділянку;
5) Чи вважається будка (КПП) та шлагбаум малими архітектурними формами?
6) Чи потребує процес встановлення КПП на в'їзді до автостоянки та/або парковки дозволу на порушення об'єкту благоустрою від департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради?
7) Дані про суму орендної плати, внесені орендарем за договором оренди земельної ділянки, укладеним з Одеською міською радою строком на 49 років;
8) Дані про суми плати за землю, внесені за дану ділянку протягом дії договору оренди;
9) Копію Рішення Одеської міської ради про надання в оренду даної земельної ділянки;
10) Копію Договору оренди даної земельної ділянки;
11) Копія схеми організації дорожнього руху при в'їзді на земельну ділянку загальною площею 13654 м.кв;
12) Копія Рішення Виконкому ОМР, яким доручено розробити Схему організації дорожнього руху при в'їзді на дану земельну ділянку і зокрема встановити шлагбаум та КПП на даному місці;
13) Копію проекту відведення даної земельної ділянки.

З повагою,

Олександр Степанюк

Одеська міська рада

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Одеська міська рада

1 Attachment

Доброго дня.

Департамент транспорта,

2 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]

od.pivdenne@tax.gov.ua,

1 Attachment