Видача відов та посвідок іноземцям під час воєнного стану

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Галина, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Прошу надати інформацію -1.Прізвище,ім'я,по батькові посадових осіб,які діють від імені державних органів,і несуть відповідальність за друк видів і посвідок іноземцям,паспорту України у вигляді паспорту картки.
2.Прізвище,ім'я по батькові уповноважених осіб в місті Чернігів(області),Одесса(області),
Вінніца(області),Київ(область).

3.Прізвища ім'я,по батькові ,які діють від ДМС України,як органу державного органу виконавчої влади в М .Києві( області),Одессі(області),Вінніца(область),Чернігів(область),які мають право вносити інформацію в паспорт громадянина України,Віди і посвідки іноземців.
Прошу надати інформацію про осіб які в період 2022-2023 року зверталися з заявами в ДМС Києва,Одеса,Вінніца,Чернігів стосовно видачі посвідки і видів іноземців із вказанням адреси- Чернігівська область,Сновскій район,С Кучинівка,Вул Підгальска 49- номер територіального підрозділу ДМС і посадових осіб,які здійснювали прийом заяв і видачу посвідок і видів іноземців ,їх кількість та Прізвища,ім,я та по батькові всіх іноземців дата видачі посвідки ,видів іноземців.
З повагою,

Галина

УДМСУ в Чернігівській області, Державна міграційна служба України

1 Attachment

Державна міграційна служба України

2 Attachments



«Даний документ зареєстровано в системі електронного документообігу ДМС за
№ ЗПІ-Г-509-23/0501.9/19-23від 20.10.2023 р.

Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([1]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.

Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.

Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.

При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([2]https://ca.informjust.ua/verify).

Для цього необхідно:

 1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).
 2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП
([3]https://ca.informjust.ua/verify).
 3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.
 4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.

 

Державна міграційна служба України».

References

Visible links
1. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
2. https://ca.informjust.ua/verify
3. https://ca.informjust.ua/verify

Державна міграційна служба України

1 Attachment

Галина - відповідь на ЗПІ

Державна міграційна служба України

5 Attachments



 

Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області з використанням електронного
цифрового підпису та відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про
електронні документи та електронний документообіг»
([1]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону України «Про
електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.

Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.

Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.

При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([2]https://ca.informjust.ua/verify).

Для цього необхідно:

 1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).
 2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП
([3]https://ca.informjust.ua/verify).
 3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.
 4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.
 5. Відповідь про отримання даного листа надавати не потрібно.

«Центральне міжрегіональне управління Державної міграційної служби у м.
Києві та Київській області»

References

Visible links
1. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
2. https://ca.informjust.ua/verify
3. https://ca.informjust.ua/verify

Державна міграційна служба України

2 Attachments