Відмовлено в продажі товару

Гліб Ігорович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Якщо споживачу відмовлено в купівлі продуктового товару, як можна оскаржити цю відмову? На основі яких статей і до яких установ позиватись?
2. Яка відповідальність передбачена для ПП якщо він відмовив у купівлі товарів?

З повагою,

Гліб Ігорович

Держспоживінспекція України, Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів

27.04.2014 12:03, Гліб Ігорович пишет:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Якщо споживачу відмовлено в купівлі продуктового товару, як можна оскаржити цю відмову? На основі яких статей і до яких установ позиватись?
2. Яка відповідальність передбачена для ПП якщо він відмовив у купівлі товарів?

З повагою,

Гліб Ігорович

-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

-----

До Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів надійшла
Ваша заява стосовно надання роз’яснень чинного законодавства, оформлена
як «запит на інформацію».

Згідно зі статтею 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
публічна інформація – це «відображена та задокументована будь-якими
засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або
створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх
обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у
володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної
інформації, визначених цим Законом. Відповідно, запит про інформацію –
це прохання особи до розпорядника надати публічну інформацію, що
знаходиться у його володінні (частина перша статті 19 зазначеного
Закону).

Враховуючи наведене, в розумінні цього закону Ваш запит не є
інформаційним запитом, а за своїм змістом передбачає надання роз'яснення
ЧИННОГО законодавства України. Вимоги щодо її оформлення визначені
Законом України «Про звернення громадян».

Згідно зі статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення
може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на
особистому  прийомі) чи  письмовим, надісланим поштою або переданим
громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через
уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до
чинного законодавства. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог,
повертається заявникові. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я,
по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного
питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Таким чином, звернення, надіслане Вами на адресу Держспоживінспекції
України не може бути прийнято до розгляду.

Водночас повідомляємо, що після оформлення звернення належним чином,
Держспоживінспекція України повернеться до його розгляду.