Відомості до ПФУ про трудові відносини з працівниками з метою бронювання

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Інна Журавська, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Інна Журавська

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Відповідно до пп.3 п. 3 постанови КМУ від 05.06.2024 № 650 "Деякі питання бронювання військовозобов'язаних під час воєнного стану"

3) органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, не пізніше ніж протягом наступного дня після прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору подають Пенсійному фонду України відповідні відомості через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі з обов'язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Чи стосується ця вимога працівників, які не є військовозобов'язаними або не підлягають бронюванню? Чи повинен страхувальник повідомляти про зміни у трудових відносинах усіх працівників відповідно до цієї постанови КМУ, у тому числі жінок (не військовозобов'язаних), призовників, осіб віком від 60 років?

З повагою,

Інна Журавська

Пенсійний фонд України

Зареєстровано 24.07.2024 14:50:09, реєстраційний №1279/11

Пенсійний фонд України

2 Attachments

[ Email has no body, please see attachments ]