Відомості щодо електронної адреси для здійснення листування з Комунальним концерном «Центр комунального сервісу»
Доброго дня!
Між комунальним концерном «Центр комунального сервісу» та комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго», на підставі розпорядження виконавчого орану Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» від 08.12.2016 № 1244, укладено Договір від 10.05.2018 № 56.
Відповідно до Положення вищезазначеного договору, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» здійснює обслуговування споживачів – мешканців багатоповерхових будинків, з питань нарахування плати за послуги надані комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» .
До того ж між ПрАТ «АК «Київводоканал» та Комунальним концерном «Центр комунального сервісу» укладено договір про надання послуг, відповідно до якого забезпечується обслуговування споживачів стосовно питань послуг централізованого постачання холодної води та водовідведення холодної та гарячої води.
На сайті Комунального концерну «Центр комунального сервісу» зазначається, що в умовах введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України № 2102-ІХ від 24.02.2022 р. продовжує надавати повний комплекс послуг як єдина абонентська служба, а саме: консультації щодо нарахувань, перерахунків та оплати за житлово-комунальні послуги, зміни власника особового рахунку та укладення договорів з виконавцями послуг, прийняття на облік та актуалізації показань лічильників, вирішення питань заборгованості, розшуку платежів тощо.
На цій же сторінці на сайті Комунального концерну «Центр комунального сервісу», що доступна за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-serv... запропоновані ДИСТАНЦІЙНІ КАНАЛИ ОБСЛУГОВУВАННЯ, зокрема:
особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань вузлів розподільного обліку теплової енергії, постачання гарячої води і централізованого водопостачання (лічильників);
особистий прийом в сервісному центрі – за попереднім записом та визначеним переліком питань
месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;
Skype-зв’язок – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами (логіни в таблиці);
Telegram–канали – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами (нікнейми в таблиці);
скриньки для прийому звернень та показань лічильників (адреси в таблиці нижче);
(044)247-40-40 – сall-центр: для консультацій та передачі показань лічильників;
0 800 404 407 – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників (номери у таблиці нижче);
зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для оперативних консультацій;
розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення;
електронний рахунок – для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку;
розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників (044) 233-23-04, (096) 233-23-04, (095) 233-23-04, (073) 233-23-04.
Однак, запропоновані канали дистанціного обслуговування споживачів не містять електронних поштових сккриньок для здійснення листування в електронній формі.
Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян" письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
З огляду на все вищевикладене та на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати інформацію щодо каналів дистанційного зв'язку з Комунальним концерном «Центр комунального сервісу», а саме офіційних електронних адрес для здійснення листування.
Додатково зазначу, я не користуюсь жодним із запропоновах каналів дистанційного зв'язку та знаходжусь за кордоном. В цій ситуації я не можу вирішити питання, що стосуються надання послуг з централізованого водопостачання холодної та гарячої води, водовідведення та опалення. Тому прошу надати електронну адресу, за якою я зможу здійснювати листування з Комунальним концерном «Центр комунального сервісу».
З повагою,
Ірина Осипенко
Не вдалося доставити листа розпоряднику. Можливо, ця адреса вже недійсна, в розпорядника переповнена пошта або вони відмовляються отримувати листи з Доступа. Ви можете спробувати написати їм з власної пошти