Відсутність гарячої води, недогрів теплоносія, ігнорування звернень громадян до КП «Житлосервіс»

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Віталій Семчик, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Віталій Семчик

Доброго дня!

З початку опалювального сезону температура повітря у житловому будинку за адресою м.Київ, вул.Пожарського 4 опускається нижче показників, визначених нормами постанов Кабміну №630 і №151, що зафіксовано у зверненнях на лінію 1551 (Контактний центр міста києва) повністю відсутнє гаряче водопостачання, я та мої сусіди неодноразово зверталися на лінію 1551, до КП «Житлосервіс» та до центру обслуговування клієнтів ТОВ «Єврореконструкція».
Протягом тижня температура в житлових приміщеннях не перевищувала 16 градусів по цельсію за інформацією наданою від сантехніка направленого майстром КП «Житлосервіс» Галиною Вікторівною, температура теплоносія не перевищувала 50 градусів цельсія на вході та 30 градусів цельсія на виході. Також за наданою інформацією від інших мешканців будинку з двох насосів встановлених у підвалі будинку один знаходиться в аварійному стані а другий не працює взагалі.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію в який термін буде виправлено ситуацію, та прокоментувати зухвалість працівників КП «Житлосервіс».

У відповідності до Закону України «Про звернення громадян» від 01.01.2020
Прошу визначити виконавців, повідомити причетних та взяти під особистий контроль порушене питання з метою приведення надання житлово комунальних послуг до норм визначених ЦОВВ. Та встановити перевірку роботи КП «Житлосервіс».

З повагою,

Віталій Семчик

zapyt, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

Доброго дня!

Відділ по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації отримав Ваш лист, та повідомляє що запитувана Вами інформація не відноситься до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Оформіть будь-ласка Ваш лист належним чином відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові громадянина, місце проживання.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові, або взагалі не розглядається.
Після усунення зазначених недоліків Ваше звернення буде прийнято до розглянуто в установленому порядку згідно з чинним законодавством.
З повагою.

----- Переслане повідомлення -----
Від: "Віталій Семчик" <[FOI #79814 email]>
Кому: "zapyt" <[Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства request email]>
Надіслано: Неділя, 13 Грудень 2020 р 16:38:30
Тема: Інформаційний запит - Відсутність гарячої води, недогрів теплоносія, ігнорування звернень громадян до КП «Житлосервіс»

Доброго дня!

З початку опалювального сезону температура повітря у житловому будинку за адресою м.Київ, вул.Пожарського 4 опускається нижче показників, визначених нормами постанов Кабміну №630 і №151, що зафіксовано у зверненнях на лінію 1551 (Контактний центр міста києва) повністю відсутнє гаряче водопостачання, я та мої сусіди неодноразово зверталися на лінію 1551, до КП «Житлосервіс» та до центру обслуговування клієнтів ТОВ «Єврореконструкція».
Протягом тижня температура в житлових приміщеннях не перевищувала 16 градусів по цельсію за інформацією наданою від сантехніка направленого майстром КП «Житлосервіс» Галиною Вікторівною, температура теплоносія не перевищувала 50 градусів цельсія на вході та 30 градусів цельсія на виході. Також за наданою інформацією від інших мешканців будинку з двох насосів встановлених у підвалі будинку один знаходиться в аварійному стані а другий не працює взагалі.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію в який термін буде виправлено ситуацію, та прокоментувати зухвалість працівників КП «Житлосервіс».

У відповідності до Закону України «Про звернення громадян» від 01.01.2020
Прошу визначити виконавців, повідомити причетних та взяти під особистий контроль порушене питання з метою приведення надання житлово комунальних послуг до норм визначених ЦОВВ. Та встановити перевірку роботи КП «Житлосервіс».

З повагою,

Віталій Семчик

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------