Військово-облікові документи при вступі до ВНЗ
-
Від: Александр
До: Кабінет Міністрів України -
Чоловік Олександр,
правосуб'єктність людина
Кабінету Міністрів України
вул. Михайла Грушевського,
12/2, м. Київ, 01008.
Запит на інформацію
про надання інформації згідно с Міжнародними договорами, статті 40
Конституції України, рішення Конституційного суду (8-р/2018 від 11.10.2018)
та ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ «Про інформацію».
Відповідно до ст.19 Загальної декларації прав людини та ст.10 Конвенції
прав людини і основоположних свобод (РИМ, 4.XI.1950 року) кожна людина
має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї
будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів, визначеного
Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція
Тромсе, ратифікованої Законом України №631-ІХ від 20.5.2020)
Відповідно ст. 32 Конституції України “..Кожний громадянин має право
знайомитися в органах державної влади, органах місцевого самоврядування,
установах і організаціях з відомостями про себе, які не є державною або іншою
захищеною законом таємницею.”
Керуючись стаття 40 Конституції України усі мають право направляти
індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до
органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і
службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати
обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Конституційний суд у своєму рішенні за номером 8-р/2018 від 11.10.2018
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v008... звертає увагу, що ст.40 Конституції
України не передбачає можливості обмеження права на звернення кожної
людини!!!
Наголошую,запитувана інформація не є інформацією з обмеженим доступом та
не суперечить вимогам ст.ст.6 п.2.,7,8,9 ЗУ «Про доступ до публічної
інформації» (Документ 2939-VI ).
Також вимагаю врахувати п.3 ст. 22 ЗУ «Про доступ до публічної
інформації», а саме, якщо розпорядник інформації, який не володіє
запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності
відомо, або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит
належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У
такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня
отримання запиту належним розпорядником.
Керуючись ст. 3, 4, 5, 19, 20 ЗУ "Про доступ до публічної інформації",
ст.ст. 5, 9,17, 28, 29, 32, 33 ЗУ “ Про інформацію”.
Запит по суті.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові
особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб,
що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19 КУ). Громадяни
мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.
Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри,
політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та
соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними
або іншими ознаками.(ст. 24 КУ). Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання(ст. 53 КУ);
1. Що входить у поняття військово-обліковий документ? У якому законі УКРАЇНИ (далі ЗУ) визначено це поняття?
2. Який ЗУ зобов'язує громадян реєструватися/мати обліковий запис в електронних реєстрах на кшталт «Резерв+», «Оберіг» та інших?
3. Який ЗУ зобов'язує абітурієнта при вступі до вищого навчального закладу (далі ВНЗ) мати/пред'являти військово-облікові документи?
4. На підставі якого ЗУ ВНЗ вимагають від абітурієнтів військово-облікові документи як обов'язкову умову для вступу?
Звертаю вашу увагу на Указ Президента України від 07.02.2008 № 109
“Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування”,
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією
України ( 254к/96-ВР ) права на звернення до органів державної влади та
органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні
державними справами, а також підвищення ефективності роботи органів
державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями
громадян…
Недопущення надання неоднозначних, не обгрунтованих або неповних
відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених
законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
викоренення практики визнання заяв чи скарг не обгрунтованими без
роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень;
С повагою,
чоловік Олександр
правосуб'єктність людина
צ .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
̦ Ԧ ̦ϧ æ
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]



