Використання персональних даних
від
Людини, з власним ім’ям Павло,
основний кредитор
як агент для штучної людини
Мельника Павла Олексійовича
36040, адреса: м. Полтава
вул.Київське шосе, 78, кв.68
тел:+380970702937
не комерційний
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я
УКРАЇНИ НСЗУ
Керівник Наталія Борисівна Гусак
В особистій якості
адреса: 04073, Україна
м.Київ, пр.Степана Бандери б.19
код ЄДРПОУ 42032422
КВЕД 84.11
тел:+38 044 426 67 77
05 червня дві тисячі двадцять п’ятого року.
Вимога
щодо заборони використання персональних даних та анулювання декларації з сімейним лікарем.
Відповідно до ст.32 Конституції України (надалі - КУ) передбачено, що ніхто не може зазнавати втручання в його особисте життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Закону України (надалі - ЗУ) Основи законодавства України про охорону здоров’я гарантує: Кожна людина має природне невід'ємне і непорушне право на охорону здоров'я.
Згідно статті 49.КУ Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності. Держава дбає про розвиток фізичної культури і спорту, забезпечує санітарно-епідемічне благополуччя.
Згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 29 травня 2002 справ №1-13/2002, №10-рп/2002. В и р і ш и в: 1.Положення частини третьої статті 49 Конституції України ( 254к/96-ВР ) "у державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно" треба розуміти так, що у державних та комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається всім громадянам незалежно від її обсягу та без попереднього, поточного або наступного їх розрахунку за надання такої допомоги. Поняття медичної допомоги,умови запровадження медичного страхування, у тому числі державного, формування і використання добровільних медичних фондів, а також порядок надання медичних послуг, які виходять за межі медичної допомоги, на платній основі у державних і комунальних закладах охорони здоров'я та перелік таких послуг мають бути визначені законом.
2. Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскарженим.
Усі посадові особи повинні не ухильно дотримуватись законодавства відповідно до ст.19 КУ Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
КУ ст.22 Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 20 січня 2012 року №2_рп/2012, інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї) будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування тощо, дані про особисті майнові та немайнові відносини цієї особи з іншими особами, зокрема членами сім’ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються у побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних стосовно виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов’язану із здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Така інформація про фізичну особу та членів її сім’ї є конфіденційною і може бути поширена тільки за її згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Наказ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ № 503 від 19.03.2018 порушує моє право, право людини на охорону здоров’я,медичну допомогу та медичне страхування, яке гарантує мені Конституція України.
Відповідно до законодавства , у мене нема потреби, укладати додаткові угоди із сімейним лікарем з гідно наказ МОЗ. Програма мед гарантій, яку затвердив КМУ вводе мене в оману,тому я відмовляюсь від цієї програми. Законодавство України дозволяє відвідувати лікарів без декларації.
За уважу, що правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, регулюються Законом України «Про захист персональних даних». Відповідно до статей 1,2,3,10,15. Ці Закони регулюють правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на не втручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.
У цьому законі детально описані які права і свободи людини та громадянина, наведені терміни які вживаються в такому значенні,які права суб'єкта персональних даних, прописані які закони, нормативно правові-акти є основою закону про зазист персональних даних. Які вимоги і підстави для видалення або знищення персональних даних.
Я, Людина з власним ім'ям Павло, Використовуючи своє ЗАЯВНЕ ПРАВО, заявляю вам про свій статус Людини як суб'єкта правових відносин між нами зараз згідно "Загальній декларації прав людини" (прийнятою ООН у 1948 році сьогоднішньої редакції на сайті Верховної Ради України) статті 6, в якій сказано: "Кожна людина де б вона не перебувала має право на визнання її правосуб'єктності", а також я, як людина, заявляю вам про свій статус Людини, як суб'єкта правових відносин між нами зараз згідно "Міжнародного пакту про громадські і політичні права" (прийнятого ООН у 1966 році сьогоднішньої редакції на сайті верховної ради України) статті 16, в якій сказано: "Кожна людина де б вона не перебувала має право на визнання її правосуб'єктності" Таким чином я зараз як Людина спілкуюсь з вами у статусі Людина - не в статусі фізичної особи і не в статусі громадянина України і не в статусі особи. Забороняю вважати мене фізичною особою, громадянином України, або особою.
Вимагаю охороняти, захищати і поважати мої права людини!. Людина суб'єкт міжнародного права. Згідно ст.1 Конвенція «Про захист прав людини і основоположних свобод» Зобов'язання поважати права і свободи людини, передбачає: “Обов'язок України поважати права і свободи людини, гарантують кожному, хто перебуває під їхньою юрисдикцією”, так як Україна приєдналась до цієї Конвенції. УКРАЇНА у зобов'язанні до третьої сторони людини. Відповідно до основного договору Конвенції, Україна уклала договір на користь третьої сторони ст.636ЦКУ. Договір на користь людини, яка не брала участі у цьому процесі . У зобов’язальному праві, Україна це боржник, Людина це кредитор ким я себе і заявляю. Я, людина з власним ім’ям Павло, заявляю,що я людина живий із плоті і крові,маю дух,душу і тіло,волю,знання честь та гідність, і маю право на визнання правосуб'єктностi. Людина — жива, наділена інтелектом істота, суб'єкт суспільно-історичної діяльності і культури. Людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Принципово важливим є визнання людини соціальною цінністю: адже це означає, що людина є цінністю не тільки сама для себе, а й для всього суспільства, для соціуму. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність.
У міжнародному праві людина вважається суб’єктом, тому її правосуб’єктність має бути визнана, гарантована та захищена на національному та міжнародному рівні відповідними засобами.
Беручи до уваги ст.2 Цивільного Кодексу України (надалі - ЦК): Учасниками цивільних відносин є фізичні особи,юридичні особи та інші суб'єкти публічного права. Отже, Людина — це суб'єкт публічного права. Зміст вищевикладеного дозволяє стверджувати беззаперечний, неспростовний, юридично обґрунтований факт, що Конвенція справ людини та інші міжнародні договори України мають пріоритет над актами внутрішнего законодавства України.
Згідно ст.9 КУ, Чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, є частиною національного цивільного законодавства України.
Згідно ч.1 ст. 215 ЦК підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1-3, 5, 6 статті 203 цього Кодексу, а також ч.1, ч.2, ст.228 ЦК. Правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина. Правочин, що порушує публічний порядок, є нікчемним.
Відповідно до ст.57 КУ кожному гарантується право знати свої права і обов’язки. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов’язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом.
Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов’язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є не чинними.
Людина здійснює свої цивільно-правові відносини через юридичну фікцію – фізичну особу. В цивільному законодавстві використовуються ім’я фізичної особи і/або ім’я автора. Ім’я автора може бути власним ім’ям людини або псевдонімом. Персональні дані фізичної особи складаються з конфіденційної інформації про людину або громадянина і є об’єктом інтелектуальної власності, продуктом інтелектуальної творчої діяльності людини, особистим немайновим правом бути визнаною творцем, автором, виконавцем тощо цього об’єкту інтелектуальної власності з відповідним переліком майнових прав інтелектуальної власності. Виключне право власника, дозволяти використання об’єкта права власника інтелектуальної власності. Перешкоджати не правомірному використанню і заборони таке використання.
Обробка персональних даних - це будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Перелік підстав для обробки персональних даних визначено у статті 11 Закону. Статтею 7 Закону встановлено перелік випадків щодо того, коли/ким може здійснюватися обробка персональних даних що, зокрема стосується здоров’я.
Абзацом 2 частини 4 статті 9 Основ цивільного законодавства (Документ v2211400-91, чинний, поточна редакція — Введення в дію від 01.01.1992, підстава -v2212400-91) встановлено, що акти органів державного управління та місцевих органів державної влади, а також угоди, направлені на обмеження правоздатності та дієздатності громадян, не мають юридичної сили.
Я, забороняю використовувати та обробляти мої персональні данні з моменту повідомлення про вимогу. А саме будь-яку дію або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача третім особам). Це мій вибір і моя воля.
На підставі вище викладеного, керуючись власним волевиявленням та своїм внутрішнім переконанням: Я, забороняю вам використовувати персональні дані моєї фізичної особи. Вимагаю від НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я керівник Наталія Борисівна Гусак в особистій якості, негайно протягом трьох днів з моменту отримання даного листа, видалити усі персональні дані моєї фізичної особи Мельник Павло Олексійович з усіх без виключення ресурсів і (електронних). Вимагаю, негайно, протягом трьох днів з моменту отримання даного листа анулювати декларацію про вибір лікаря.
Відповідно до ст. 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом,гарантовано. Отже, ст. 16 ЦК передбачає право особи звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового і майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів є визнання права, припинення дії, яка порушує право.
Керуючись вищезазначеними нормами Конституції України та згідно приписів ст.8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу у межах юрисдикції УКРАЇНИ. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Як суб’єкт міжнародного права,забороняю посилатись на ст.5, ст7,та ст.8, ЗУ Про звернення громадян,так як вимога містить всі зазначені в цих статтях дані.
Забороняю вам використовувати презумпцію добросовісності ст.12 ЦКУ Здійснення цивільних прав ч.5. Якщо законом встановлені правові наслідки недобросовісного або нерозумного здійснення особою свого права, вважається, що поведінка особи є добросовісною та розумною, якщо інше не встановлено судом.
Вимагаю: надати відповідь, у термін згідно ЗУ Звернення громадян ст.20, належним чином оформлену та завірену відповідальною особою, під страхом покарання за лжесвідчення під матеріальну та кримінальну відповідальність у власній якості (з в казанням посади відповідальної особи та повною роз шифровкою Прізвища Ім’я По Батькові та мокрою печаткою). До оформлення документів згідно ДСТУ 4163, за реєструвати журнальна форма реєстрації заяв,скарг. Реєстраційний індекс, порядковий номер заяви, у письмовому вигляді на мою домашню адресу, що зазначена вище.
Забороняю: Застосовувати, щодо мене у випадках звернення, усного чи письмового, та визначенні мого цивільного та правового статусу у будь-яких документах, форми “фізична особа”, так як фізичні особи з паспортами громадян України на території унітарної держави Республіки Україна — не є громадянами (визначення членів Генеральної Асамблеї ООН 1977р.), і навіть більше не є людьми. Відповідно Українського правопису схвалено \ Кабінетом Міністрів України (Постанова №437 від 22 травня 2019 р. спільним рішенням Президії Національної академії наук України (протокол № 22/10 від 24 жовтня 201 8 р.) і Колегії Міністерства освіти і науки України(протокол № 10/4-13 від 24 жовтня 2018 р.) ЗАТВЕРДЖЕНО Українською національною комісією з питань правопису (протокол № 5 від 22 жовтня 2018 р.) § 49. Власні імена людей. А саме у такому порядку – Ім'я, По батькові, Прізвище, як визначення правосуб’єктності людини і громадянина у правових відносинах згідно Конституції України ( ІМПЕРАТИВНИЙ ПРИПИС ) та інших законів України.
(По законодавству Ф.И.О. фізичної особи і громадянина співпадають, персональні данні були запозичені та збиралися із Радянських підприємств, колгоспів, організацій, фондів, не питаючи дозволу людей.)
Листи та конверти відправляти мені виключно у форматі А-4 без перегинів і переломів. Відповідь надати надруковану розміром шрифту не менше 14 пт.
Перелом та перегин листа і без відбитку мокрої печатки, який прийде мені поштою означає, що ваш правочин нікчемний. Такі листи не акцептую, не приймаю оферту і зберігаю як доказ у скоєнні вами злочину.
Інші відповіді (або залишення без відповіді) будуть розцінюватися як відповіді не по суті поставленого запитання (некомпетентність того, хто відповідає на цей запит та/або неправдиві свідчення, хибне надання інформації, введення в оману, спроба приховати факти), державна зрада, підрив державності, територіальної цілісності країни та її незалежності.
Вимога написана на шести аркушах, в двох однакових примірниках, один -прошитий, пронумерований та завірений моїм автографом залишаю собі, другий - в електронній формі направляю за вищевказаною електронною адресою НАЦІОНАЛЬНІЙ СЛУЖБІ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ.
З повагою, без злоби і упередження.
За та вiд iменi
Мельника Павла Олексійовича
Людина з власним ім’ям Павло
Авт.,:
Основний кредитор
від
Людини, з власним ім’ям Павло,
основний кредитор
як агент для штучної людини
Мельника Павла Олексійовича
36040, адреса: м. Полтава
вул.Київське шосе, 78, кв.68
тел:+380970702937
не комерційний
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я
УКРАЇНИ НСЗУ
Керівник Наталія Борисівна Гусак
В особистій якості
адреса: 04073, Україна
м.Київ, пр.Степана Бандери б.19
код ЄДРПОУ 42032422
КВЕД 84.11
тел:+38 044 426 67 77
05 червня дві тисячі двадцять п’ятого року.
Вимога
щодо заборони використання персональних даних та анулювання декларації з сімейним лікарем.
Відповідно до ст.32 Конституції України (надалі - КУ) передбачено, що ніхто не може зазнавати втручання в його особисте життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Закону України (надалі - ЗУ) Основи законодавства України про охорону здоров’я гарантує: Кожна людина має природне невід'ємне і непорушне право на охорону здоров'я.
Згідно статті 49.КУ Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності. Держава дбає про розвиток фізичної культури і спорту, забезпечує санітарно-епідемічне благополуччя.
Згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 29 травня 2002 справ №1-13/2002, №10-рп/2002. В и р і ш и в: 1.Положення частини третьої статті 49 Конституції України ( 254к/96-ВР ) "у державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно" треба розуміти так, що у державних та комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається всім громадянам незалежно від її обсягу та без попереднього, поточного або наступного їх розрахунку за надання такої допомоги. Поняття медичної допомоги,умови запровадження медичного страхування, у тому числі державного, формування і використання добровільних медичних фондів, а також порядок надання медичних послуг, які виходять за межі медичної допомоги, на платній основі у державних і комунальних закладах охорони здоров'я та перелік таких послуг мають бути визначені законом.
2. Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскарженим.
Усі посадові особи повинні не ухильно дотримуватись законодавства відповідно до ст.19 КУ Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
КУ ст.22 Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 20 січня 2012 року №2_рп/2012, інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї) будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування тощо, дані про особисті майнові та немайнові відносини цієї особи з іншими особами, зокрема членами сім’ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються у побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних стосовно виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов’язану із здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Така інформація про фізичну особу та членів її сім’ї є конфіденційною і може бути поширена тільки за її згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Наказ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ № 503 від 19.03.2018 порушує моє право, право людини на охорону здоров’я,медичну допомогу та медичне страхування, яке гарантує мені Конституція України.
Відповідно до законодавства , у мене нема потреби, укладати додаткові угоди із сімейним лікарем з гідно наказ МОЗ. Програма мед гарантій, яку затвердив КМУ вводе мене в оману,тому я відмовляюсь від цієї програми. Законодавство України дозволяє відвідувати лікарів без декларації.
За уважу, що правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, регулюються Законом України «Про захист персональних даних». Відповідно до статей 1,2,3,10,15. Ці Закони регулюють правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на не втручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.
У цьому законі детально описані які права і свободи людини та громадянина, наведені терміни які вживаються в такому значенні,які права суб'єкта персональних даних, прописані які закони, нормативно правові-акти є основою закону про зазист персональних даних. Які вимоги і підстави для видалення або знищення персональних даних.
Я, Людина з власним ім'ям Павло, Використовуючи своє ЗАЯВНЕ ПРАВО, заявляю вам про свій статус Людини як суб'єкта правових відносин між нами зараз згідно "Загальній декларації прав людини" (прийнятою ООН у 1948 році сьогоднішньої редакції на сайті Верховної Ради України) статті 6, в якій сказано: "Кожна людина де б вона не перебувала має право на визнання її правосуб'єктності", а також я, як людина, заявляю вам про свій статус Людини, як суб'єкта правових відносин між нами зараз згідно "Міжнародного пакту про громадські і політичні права" (прийнятого ООН у 1966 році сьогоднішньої редакції на сайті верховної ради України) статті 16, в якій сказано: "Кожна людина де б вона не перебувала має право на визнання її правосуб'єктності" Таким чином я зараз як Людина спілкуюсь з вами у статусі Людина - не в статусі фізичної особи і не в статусі громадянина України і не в статусі особи. Забороняю вважати мене фізичною особою, громадянином України, або особою.
Вимагаю охороняти, захищати і поважати мої права людини!. Людина суб'єкт міжнародного права. Згідно ст.1 Конвенція «Про захист прав людини і основоположних свобод» Зобов'язання поважати права і свободи людини, передбачає: “Обов'язок України поважати права і свободи людини, гарантують кожному, хто перебуває під їхньою юрисдикцією”, так як Україна приєдналась до цієї Конвенції. УКРАЇНА у зобов'язанні до третьої сторони людини. Відповідно до основного договору Конвенції, Україна уклала договір на користь третьої сторони ст.636ЦКУ. Договір на користь людини, яка не брала участі у цьому процесі . У зобов’язальному праві, Україна це боржник, Людина це кредитор ким я себе і заявляю. Я, людина з власним ім’ям Павло, заявляю,що я людина живий із плоті і крові,маю дух,душу і тіло,волю,знання честь та гідність, і маю право на визнання правосуб'єктностi. Людина — жива, наділена інтелектом істота, суб'єкт суспільно-історичної діяльності і культури. Людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Принципово важливим є визнання людини соціальною цінністю: адже це означає, що людина є цінністю не тільки сама для себе, а й для всього суспільства, для соціуму. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність.
У міжнародному праві людина вважається суб’єктом, тому її правосуб’єктність має бути визнана, гарантована та захищена на національному та міжнародному рівні відповідними засобами.
Беручи до уваги ст.2 Цивільного Кодексу України (надалі - ЦК): Учасниками цивільних відносин є фізичні особи,юридичні особи та інші суб'єкти публічного права. Отже, Людина — це суб'єкт публічного права. Зміст вищевикладеного дозволяє стверджувати беззаперечний, неспростовний, юридично обґрунтований факт, що Конвенція справ людини та інші міжнародні договори України мають пріоритет над актами внутрішнего законодавства України.
Згідно ст.9 КУ, Чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, є частиною національного цивільного законодавства України.
Згідно ч.1 ст. 215 ЦК підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1-3, 5, 6 статті 203 цього Кодексу, а також ч.1, ч.2, ст.228 ЦК. Правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина. Правочин, що порушує публічний порядок, є нікчемним.
Відповідно до ст.57 КУ кожному гарантується право знати свої права і обов’язки. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов’язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом.
Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов’язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є не чинними.
Людина здійснює свої цивільно-правові відносини через юридичну фікцію – фізичну особу. В цивільному законодавстві використовуються ім’я фізичної особи і/або ім’я автора. Ім’я автора може бути власним ім’ям людини або псевдонімом. Персональні дані фізичної особи складаються з конфіденційної інформації про людину або громадянина і є об’єктом інтелектуальної власності, продуктом інтелектуальної творчої діяльності людини, особистим немайновим правом бути визнаною творцем, автором, виконавцем тощо цього об’єкту інтелектуальної власності з відповідним переліком майнових прав інтелектуальної власності. Виключне право власника, дозволяти використання об’єкта права власника інтелектуальної власності. Перешкоджати не правомірному використанню і заборони таке використання.
Обробка персональних даних - це будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Перелік підстав для обробки персональних даних визначено у статті 11 Закону. Статтею 7 Закону встановлено перелік випадків щодо того, коли/ким може здійснюватися обробка персональних даних що, зокрема стосується здоров’я.
Абзацом 2 частини 4 статті 9 Основ цивільного законодавства (Документ v2211400-91, чинний, поточна редакція — Введення в дію від 01.01.1992, підстава -v2212400-91) встановлено, що акти органів державного управління та місцевих органів державної влади, а також угоди, направлені на обмеження правоздатності та дієздатності громадян, не мають юридичної сили.
Я, забороняю використовувати та обробляти мої персональні данні з моменту повідомлення про вимогу. А саме будь-яку дію або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача третім особам). Це мій вибір і моя воля.
На підставі вище викладеного, керуючись власним волевиявленням та своїм внутрішнім переконанням: Я, забороняю вам використовувати персональні дані моєї фізичної особи. Вимагаю від НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я керівник Наталія Борисівна Гусак в особистій якості, негайно протягом трьох днів з моменту отримання даного листа, видалити усі персональні дані моєї фізичної особи Мельник Павло Олексійович з усіх без виключення ресурсів і (електронних). Вимагаю, негайно, протягом трьох днів з моменту отримання даного листа анулювати декларацію про вибір лікаря.
Відповідно до ст. 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом,гарантовано. Отже, ст. 16 ЦК передбачає право особи звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового і майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів є визнання права, припинення дії, яка порушує право.
Керуючись вищезазначеними нормами Конституції України та згідно приписів ст.8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу у межах юрисдикції УКРАЇНИ. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Як суб’єкт міжнародного права,забороняю посилатись на ст.5, ст7,та ст.8, ЗУ Про звернення громадян,так як вимога містить всі зазначені в цих статтях дані.
Забороняю вам використовувати презумпцію добросовісності ст.12 ЦКУ Здійснення цивільних прав ч.5. Якщо законом встановлені правові наслідки недобросовісного або нерозумного здійснення особою свого права, вважається, що поведінка особи є добросовісною та розумною, якщо інше не встановлено судом.
Вимагаю: надати відповідь, у термін згідно ЗУ Звернення громадян ст.20, належним чином оформлену та завірену відповідальною особою, під страхом покарання за лжесвідчення під матеріальну та кримінальну відповідальність у власній якості (з в казанням посади відповідальної особи та повною роз шифровкою Прізвища Ім’я По Батькові та мокрою печаткою). До оформлення документів згідно ДСТУ 4163, за реєструвати журнальна форма реєстрації заяв,скарг. Реєстраційний індекс, порядковий номер заяви, у письмовому вигляді на мою домашню адресу, що зазначена вище.
Забороняю: Застосовувати, щодо мене у випадках звернення, усного чи письмового, та визначенні мого цивільного та правового статусу у будь-яких документах, форми “фізична особа”, так як фізичні особи з паспортами громадян України на території унітарної держави Республіки Україна — не є громадянами (визначення членів Генеральної Асамблеї ООН 1977р.), і навіть більше не є людьми. Відповідно Українського правопису схвалено \ Кабінетом Міністрів України (Постанова №437 від 22 травня 2019 р. спільним рішенням Президії Національної академії наук України (протокол № 22/10 від 24 жовтня 201 8 р.) і Колегії Міністерства освіти і науки України(протокол № 10/4-13 від 24 жовтня 2018 р.) ЗАТВЕРДЖЕНО Українською національною комісією з питань правопису (протокол № 5 від 22 жовтня 2018 р.) § 49. Власні імена людей. А саме у такому порядку – Ім'я, По батькові, Прізвище, як визначення правосуб’єктності людини і громадянина у правових відносинах згідно Конституції України ( ІМПЕРАТИВНИЙ ПРИПИС ) та інших законів України.
(По законодавству Ф.И.О. фізичної особи і громадянина співпадають, персональні данні були запозичені та збиралися із Радянських підприємств, колгоспів, організацій, фондів, не питаючи дозволу людей.)
Листи та конверти відправляти мені виключно у форматі А-4 без перегинів і переломів. Відповідь надати надруковану розміром шрифту не менше 14 пт.
Перелом та перегин листа і без відбитку мокрої печатки, який прийде мені поштою означає, що ваш правочин нікчемний. Такі листи не акцептую, не приймаю оферту і зберігаю як доказ у скоєнні вами злочину.
Інші відповіді (або залишення без відповіді) будуть розцінюватися як відповіді не по суті поставленого запитання (некомпетентність того, хто відповідає на цей запит та/або неправдиві свідчення, хибне надання інформації, введення в оману, спроба приховати факти), державна зрада, підрив державності, територіальної цілісності країни та її незалежності.
Вимога написана на шести аркушах, в двох однакових примірниках, один -прошитий, пронумерований та завірений моїм автографом залишаю собі, другий - в електронній формі направляю за вищевказаною електронною адресою НАЦІОНАЛЬНІЙ СЛУЖБІ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ.
З повагою, без злоби і упередження.
За та вiд iменi
Мельника Павла Олексійовича
Людина з власним ім’ям Павло
Авт.,:
Основний кредитор
() , :
53215/7-11-25 : 20.11.2025
:
䳿
.
, / ( p7s), (https://czo.gov.ua/verify)
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]



