Вимога розслідування причин Іловайського котла
-
Від: Влад
До: Офіс Президента України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Посилаючись на джерело
http://qha.com.ua/ua/suspilstvo/biitsi-k...,
громадське суспільство вимагає вказати причину затягування відкриття розслідування та кримінальних впроваджень щодо зрадників, які відповідальні за бездарні військові дії та загибель сотен українських вояків в Іловайському котлі. Також як будуть покарані ті, хто виннй у затягуванні розслідування?
З повагою,
Влад
п. ВЛАДУ
Шановний пане Влад!
Ваш лист стосовно причин затягування розслідування справи щодо
Іловайської трагедії, який надійшов 19 січня 2016 року на електронну
адресу Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації
Адміністрації Президента України через сайт «Доступ до Правди» не може
розглядатися як запит на інформацію, оскільки не відповідає нормам Закону
України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно з пунктом 1 статті 19 згаданого Закону запит на інформацію – це
прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що
знаходиться у його володінні. Відповідно до статті 1 Закону публічна
інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на
будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі
виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених
чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних
повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим
Законом.
Ваш лист за змістом є зверненням та має розглядатися відповідно до Закону
України «Про звернення громадян». Згідно зі статтею 5 цього Закону
звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого
самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми
власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких
належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до
відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу,
повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове
звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет,
засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце
проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження,
пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення
повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В
електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу,
на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші
засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається.
Розгляд звернень громадян не належить до компетенції Головного
департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації
Президента України.
Організацію розгляду звернень громадян до Президента України та
Адміністрації Президента України здійснює Приймальня Президента України
(поштова адреса: 01220, м. Київ, вул. Банкова, 11).
Інформацію стосовно прийому електронних звернень до Президента України
найближчим часом буде розміщено на веб-сайті Офіційного
інтернет-представництва Президента України Петра Порошенка
[1]http://www.president.gov.ua у розділі «Звернення громадян».
Дякуємо за Ваш лист.
З повагою
Керівник Головного департаменту
забезпечення доступу до публічної інформації
Адміністрації Президента
України С.Кондзеля
Link: [2]File-List
Link: [3]themeData
Link: [4]colorSchemeMapping
References
Visible links
1. http://www.president.gov.ua/
2. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_filelist.xml
3. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_themedata.thmx
4. file:///c:%5CTemp%5Cmsohtmlclip1%5C01%5Cclip_colorschememapping.xml