Вимога відносно виконання Законодавства України
-
Від: Игорь
До: Кабінет Міністрів України -
Доброго дня!
Для шановного панства, яке мабуть не вчило діюче Законодавство, та всіма засобами підтримує його порушення, повторюємо:
В рішенні Одеської міської ради №5286-УІ від 27.08.2014 року «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування(САМЕ ПАРКУВАННЯ, а не довготермінової стоянки) транспортних засобів на території міста Одеси»(надалі - Перелік) ВІДСУТНІ:
- Адреси та кадастрові номери(ті як би адреси, що там написані відносяться до інших будов та споруд), чим вводять усіх жителів міста, податкові та інші служби в оману.
Адреса обєкту встановлюється тільки рішенням Одеського місцьвиконкому, що підтвержується ДОВІДКОЮ. В Переліку взагалі відсутні АДРЕСИ.
По жодної земельної ділянкі, які є в Переліку, відсутні Рішення місцьвиконкому, про присвоєння АДРЕС, та ДОВІДКИ при прийнятті Переліку не надавались, та не запрашувались!!!
По жодної земельної ділянкі, які є в Переліку, відсутні КАДАСТРОВІ НОМЕРИ(можете перевірити набрав кадастрову карту, або надіслав запит), відсутне формування земельної ділянки згідно 79 ст. земельного Законодавства.
- відсутній список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки)
Ми розраховуємо, що у Вас присутні робітники, які зможуть зайти на офіційний сайт, та своїми очами ПОБАЧИТИ.
Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же адресою може бути декілька обєктів, що є приводом корупції та приховування- крадіжка ПОДАТКІВ.
Знаючи, що по Переліку, проходе проплата податків, заключення договорів, підприємницька діяльність.
Для перевірки належного оподаткування, постають питання:
1) НАДАТИ ДОВІДКИ про присвоєння АДРЕС, згідно ПЕРЕЛІКУ?
2) НАДАТИ кадастрові номери земельних ділянок згідно Переліку?
3) Надати список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), згідно Переліку?
З повагою,
Игорь
[FOI #47712 email]
Шановний пане Ігорю!
За результатами опрацювання Вашого запиту від 29.03.2019, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів з веб-сайту «Доступ до правди», в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Закону України «Про Кабінет Міністрів України» та згідно із § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 № 950, Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади.
Статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон) визначено, що до відання виконавчих органів міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема підготовка та затвердження переліку спеціально відведених місць для паркування транспортних засобів.
Згідно зі статтею 38 Закону до відання виконавчих органів, зокрема міських рад належить управління архівною справою та діловодством на відповідній території.
Крім того, відповідно до Закону органи виконавчої влади, їх посадові особи не мають права втручатися в законну діяльність органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
Разом з тим, пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» визначено, що Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами стосовно інформації інших державних органів України, а також щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
Ураховуючи викладене, Ваш запит відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано до Одеської міської ради для розгляду та інформування Вас в установленому порядку.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України
Доброго дня!
Згідно направленої Вами до нас відповіді, від КП "Одестранспарксервіс", 30-Ф/05-16 від 29.03.2019 р. хочеться запитати про професійну підготовку співробітників Прокуратури.
Дуже не приємно, коли, співробітників, такого вельмишановного органу, рахують за дурників.
Пояснюємо:
Є кадастрова карта України — з цілком відкритими даними про земельні ділянки.
Згідно законодавства - ЗУ "Про державний земельний кадастр" та постанову 1051,
Координати поворотних точок земельної ділянки виконують виключно сертифіковані інженери-землевпорядники, що зазначені у Державному реєстру інженерів-геодезистів, для виконання зазначених робіт.
Кожна точка земної поверхні має свої широту, довготу і висоту. За допомогою спеціальних приладів можна як визначити координати будь-якої точки на поверхні Землі, так і винести в натуру одну або іншу точку, маючи її координати. По цим даним відбувається встановлення меж земельної ділянки.
Самостійно визначити координати поворотних точок земельної ділянки власник не може. Він зобов’язаний отримати згоду сусідів щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі. По завершенні процесу вони підпишуть акт про згоду з встановленими межами.
Межі земельної ділянки проходять між кутовими точками. Кожна з цих точок має свої координати. Ці дані геодезіст розробляє в програмі Excel, формує файл, який потім переноситься в тахеометр. Прилад встановлюється на земельній ділянці, і за допомогою супутникового оболаднання визначаються його координати. За допомогою відбивача встановлюється положення кожної кутової точки.
Поворотні точки закріплюються спеціально розробленими межовими знаками.
Відповідний підхід знайшов відображення у постанові Кабінету Міністрів України від 08.12.2010 № 1117 «Про ідентифікацію об'єктів нерухомого майна для державної реєстрації прав на них».
От же згідно Закону "Про Державний земельний кадастр" - Стаття 34. Кадастровий план земельної ділянки Одеська міська рада повинна була зробити кадастровий план земельної ділянки, та внести його до державного земельного кадастру.
Це саме підтвержує ст.79 Земельного законодавства.
Враховуючи відповідь, та вищезазначене, нами і запитувалось - НАДАТИ КАДАСТРОВІ НОМЕРИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ЗГІДНО ПЕРЕЛІКУ!!!
Так звані Схеми на які робе наголос Одеська міська рада, не зазначені в жодному діючому законодавстві, от же нам цікаво, зі ссилкою на законодавство, звідки вони взагалі це взяли?
Також особливо зазначимо, що:
Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних земельних ділянок відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на даній ділянці.
Враховуючи, що так зване КП "Одестранспарксервіс", самостійно не єксплатує жодної земельної ділянки, на балансі в нього крім основних засобів за адресою: вул.Ак.Глушка, 16, взагалі відсутне майно, земельні ділянки йому не передавалися, то згідно Законодавства, Одеська міська рада, повинна в вишезазначений Перелік, внести:
осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності саме на даній ділянці, та які на цей час їх і єксплотують!!
Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же вигаданою адресою може бути декілька обєктів, що дозволяє Одеській міській раді приховувати кількість податків та коштів, що повинні зайти до бюджету, та є КОРРУПЦІЙНИМИ ДІЯМИ.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) НАДАТИ ДОВІДКИ про присвоєння АДРЕС, згідно ПЕРЕЛІКУ?
2) НАДАТИ кадастрові номери земельних ділянок згідно Переліку?
3) Надати список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), згідно Переліку?
4) НАДАТИ координати поворотних точок по всім земельним ділянкам, на які робе наголос КП "Одестранспарксервіс", згідно ПЕРЕЛІКУ?
5) НАДАТИ номери межових знаків, з яких співробітники Одеської міської ради розрахували координати поворотних точок по всім земельним ділянкам, на які робе наголос КП "Одестранспарксервіс", згідно ПЕРЕЛІКУ?
На кожне питання просимо відповісти - ОКРЕМО
З повагою,
Игорь
[FOI #47712 email]
Шановний пане Ігорю!
За результатами опрацювання Вашого запиту від 11.04.2019, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів з веб-сайту «Доступ до правди», в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Закону України «Про Кабінет Міністрів України» та згідно із § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 № 950, Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади.
Статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон) визначено, що до відання виконавчих органів міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема підготовка та затвердження переліку спеціально відведених місць для паркування транспортних засобів.
Згідно зі статтею 38 Закону до відання виконавчих органів, зокрема міських рад належить управління архівною справою та діловодством на відповідній території.
Крім того, відповідно до Закону органи виконавчої влади, їх посадові особи не мають права втручатися в законну діяльність органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
Разом з тим, пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» визначено, що Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами стосовно інформації інших державних органів України, а також щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
Ураховуючи викладене, Ваш запит відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано до Одеської міської ради для розгляду та інформування Вас в установленому порядку.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України