Вимоги до зовнішнього вигляду учнів Академічного Ліцею #5

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Tatyana Gumenyuk, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1) Завірену копію наказу чи рішення, який забороняє носити ,учням чи вчителям, у приміщенні Академічного Ліцею #5 головний убір ( капелюх, блейзер, хустину)
2) Завірений копію документу, який надає првноваження педагогам знімати з дитини головний убір або вимагати зняти його.
3) Завірену копію наказу чи іншого документу, який зобов'язує педагога контролювати зовнішній вигляд учнів.
4) Завірену копію наказу чи іншого документу, який зобов'язує педагога присутності всього класу робити зауваження дитині стосовно зовнішнього вигляду : зачіски, головного убору, кольору одягу, взуття, мейк-апу.

Прошу звернути увагу педагогів на Педагогічну Етику, при навчанні та проведені виховних розмов.

ПЕДАГОГІЧНА ЕТИКА

Процитую наказ Міносвіти “Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводженню з дітьми” від 25 грудня 2006 року № 844. Там наголошується на тому, що жорстоке поводження з дітьми в школі, виховній установі з боку вчителів, вихователів щодо дітей виявляється у наступному:

приниженнях, постановці в куток
битті
роздяганні дитини перед іншими як способу покарання
нагадуванні при класному колективі про недоліки дитини, особливості сім’ї, сімейні події, про які вчителю стало відомо
непосильній праці
ігноруванні фізичних потреб дитини (заборона піти до туалету, на перерву)

існуванні “любимчиків” та “паріїв”; підвищеному тоні, крику
необґрунтованих, неадекватних оцінках
суворій дисципліні, яка тримається на страху, а не на інтересі до навчання
авторитаризмі, вимогах без пояснень
недоцільних вимогах до зовнішнього вигляду дитини (зачіски, форми) і застосуванні дій щодо його покращання – підстригання власноруч, зняття прикрас, відбір мобільних телефонів тощо
розбещенні.

З повагою,

Tatyana Gumenyuk

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ - ОБУХІВ,

1 Attachment