Витрати на декомунізацію

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви ГО Центр UA, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- Основні дуржавні витрати на заміну табличок із назвами вулиць, покажчиків і дорожніх знаків із назвами вулиць і міст, демонтаж монументів та зберігання та/або знищення цих об'єктів згідно з закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки.

З повагою,
ГО Центр UA

Департамент ?нформац?йно? д?яльност?, Вінницька обласна державна адміністрація

1 Attachment

Вінницька обласна державна адміністрація

1 Attachment

ДБМА Вінницької ОДА,

1 Attachment

--
З повагою, ДБМА Вінницької ОДА

1 Attachment

25,12,2015

№131

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадська організація

„Центр UA”

[1][FOI #7818 email]

 

 

НаВашізапити, які надійшли до обласної Ради від 21 та 23 грудня 2015 року
щодо надання інформації основних державних витрат на заміну табличок із
назвами вулиць, покажчиків і дорожніх знаків із назвами вулиць і міст,
демонтаж монументів та зберігання та/або знищення цих об’єктів, згідно із
Законом України „Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного
(нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди
їхньої символіки” повідомляємо наступне.

В установленому Законом України "Про засудження комуністичного та
націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та
заборону пропаганди їхньої символіки" порядку здійснюють перейменування
районів у містах, скверів, бульварів, вулиць, провулків, проїздів,
проспектів, площ, майданів, набережних, мостів чи інших об’єктів
топоніміки населених пунктів, назви яких містять у собі символіку
комуністичного тоталітарного режиму, сільські, селищні, міські ради або
сільські, селищні, міські голови населених пунктів на території
відповідної області.

Статтею 10 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”
передбачено, що сільські, селищні, міські ради є органами місцевого
самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та
здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого
самоврядування.

Відповідно до статті 16 вищезазначеного Закону, органи місцевого
самоврядування є юридичними особами і наділяються власними повноваженнями,
в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою
діяльність.Місцеві бюджети є самостійними, вони не включаються до
Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та інших
місцевих бюджетів.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 22 Закону України „Про
доступ до публічної інформації” обласна Рада не є розпорядником
запитуваної публічної інформації.

Крім того, додатково повідомляємо, що статтею 23 Закону України „Про
доступ до публічної інформації”, рішення, дії чи бездіяльність
розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника,
вищого органу або суду. Запитувач має право оскаржити:

1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;

2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;

3) ненадання відповіді на запит на інформацію;

4) надання недостовірної або неповної інформації;

5) несвоєчасне надання інформації;

6) невиконання розпорядниками обов'язку оприлюднювати інформацію
відповідно до статті 15 цього Закону;

7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що
порушили законні права та інтереси запитувача.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду
здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

 

 

Голова обласної Ради                                           Анатолій
ОЛІЙНИК

References

Visible links
1. mailto:[FOI #7818 email]