Вивчення державної мови

Ольга Янушевич

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Влітку цього року у наш район на постійне місце проживання переїхала сім'я, яка виховує 4 дітей шкільного віку, з Ісламської Республіки Пакистан. Усі члени родини отримали громадянство України. Діти не володіють українською мовою.
Батьки звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, і за результатами проведеної комплексної оцінки було визначено, що діти мають особливі освітні потреби, так як відповідно до ЗУ Про освіту особою з особливими освітніми потребами є особа, яка потребує додаткової підтримки в освітньому процесі.
Для дітей у закладі освіти було організоване інклюзивне навчання за типовими навчальними програмами, з адаптацією у вигляді перекладу, і супроводом асистентів дитини (перекладачів).
Відповідно до ст. 7 ЗУ Про освіту "Особам, які належать до корінних народів, національних меншин України, іноземцям та особам без громадянства створюються належні умови для вивчення державної мови".
1. Який механізм організації додаткових уроків з вивчення української мови?
2. Чи входять вони до гранично допустимого навантаження учнів?
3. За якою програмою здійснювати вивчення мови?
4. Які фахівці мають право читати ці години?
5. Який механізм оплати додаткових уроків з вивчення української мови цими дітьми?

З повагою,

Ольга Янушевич

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

 

 

̳

 

:

[email address]

 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

1 Attachment

 

 

̳

 

:

[email address]

 

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]