Ви можете підтримати роботу сайту "Доступ до правди": ЗАДОНАТИТИ

Визначення та обов'язки секретаря комісії

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Марія, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Тлумачення/визначення "секретар комісії".
2. Що входить в обов'язки та повноваження секретаря комісії.
3. Яким документом на підприємстві повинно бути прописано обов'язки та повноваження секретаря комісії. Чи є цей документ обов'язковим.
4. Чи зобов'язан роботодавець надати документ, де прописані обов'язки та повноваження секретаря комісії, на підпис про ознайомлення.
5. Якщо на підприємстві створюється комісія, чи видається наказ по підприємству про створення комісії? Чи повинен цей наказ бути підписан усіма членами комісії про ознайомлення?
6. Чи повинно бути на підприємстві Положення про комісію.
7. Чи має право голосу секретар комісії у голосуванні, тобто приймати участь в голосуванні? Якщо так або ні, якими нормативними документами це регулюється?
8. Чи є обов'язковим на підприємстві складання наказів: на преміювання працівників, на позбавлення премії працівника, припинення виплати працівникам? В цих наказах повинна бути присутня інформація, про причину надання, припинення або відмови та на який строк? Якими нормативними документами це регулюється?
9. Якщо на підприємстві видаються накази, які вказані в пункті 8, чи є обов'язковим перелік працівників, кого стосується цей наказ та їх особисті підписи про ознайомлення?

Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та надіслати у письмовому (паперовому) вигляді на адресу 64102, Харківська область, м. Златопіль, а/с 14 і в електронному вигляді на мою вищезазначену електронну адресу.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону "Про доступ до публічної інформації", до розпорядника відповідної інформації.

З повагою,

Марія Миколаївна Єрмак

Міністерство юстиції України

Не вдалося доставити листа розпоряднику. Можливо, ця адреса вже недійсна, в розпорядника переповнена пошта або вони відмовляються отримувати листи з Доступа. Ви можете спробувати написати їм з власної пошти