Володіння державним, комунальним майном
-
Від: Ольга
До: Одеська міська рада -
Доброго дня!
Відповідно до пп. 14.1.229. п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України, спеціально відведені автостоянки - площа території (землі), що належить на правах власності територіальній громаді або державі, яка визначається органами місцевого самоврядування із встановленням правил щодо відповідальності за збереження транспортного засобу, що не передбачено для майданчиків для платного паркування.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
2. Надати перелік спеціально відведених автостоянок що належить на правах власності Одеської міської ради.
3. Надати перелік спеціально відведених автостоянок що побудовано за рахунок коштів місцевого бюджету міста Одеси.
З повагою,
Ольга
Доброго дня!
Прошу:
3. Надати перелік спеціально відведених автостоянок що побудовано за рахунок коштів місцевого бюджету міста Одеси. згідно п. 2 (Додатоку 2 «спеціально відведені автостоянки» що облаштовано ) затверджених рішенням Одеської міської ради № 5286-VI від 27.08.2014 року.
З повагою,
Ольга
Сергей Гавриленко залишив коментар ()
По нормам ДБН положено иметь стоянки (не парковки), а их нет. В то же время, то, что было передано на баланс КП ОдессаТрансПаркСервис и указано в списке, как "облаштовано", не было оборудовано за счёт местных бюджетов, а было построено людьми за свои деньги и просто отжато путём невозможности оформить документы на стоянки самим общественным организациям. Мотивация, в виде "строения не могут быть узаконены, так как нет документов на землю". А документы на землю не могут быть выданы, так как вы не можете подтвердить, что эти строения ваши". И в очередной раз заметно, что перекручиваются понятия "парковки" (неохраняемые стоянки возле магазинов) и "стоянки" - специально выделенные, огороженные и охраняемые территории, где члены стоянки платят ежемесячную арендную плату. Отдельным моментом следует рассмотреть финансовые стороны - сколько собирается с автовладельцев и сколько попадает в бюджет. И почему людям не дают создавать общественные организации для управления своей же стоянкой, а навязывают прокладки - коммерческие компании, которые зарабатывают на этом. Готовый материал для суда.