Встановлення паркану
-
Від: Богдан
До: Дніпровська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
У відповідях на мій попередній запит від 18.05.2022 та від 01.06.2022, про які повідомляє Дніпровська міська рада у листі від 16.06.2022 номер К-465/0-1/09-22(щодо підстав встановлення паркану за адресою: Слобожанський проспект, біля будинку 118) зазначено, що КП "Дніпровський спортивно-видовищний центр" Дніпровської міської ради не відомо щодо підстав встановлення паркану на території: пр. Слобожанський, біля б. 118. (ця територія належала до парку Дружби народів, але, за інформацією співробітників департаменту парків Дніпровської міської ради вже не відноситься до території парку Дружби. Уточнюю, що мова йде про територію, дозвіл на розробку проєкту землеустрою щодо якої надано КП "Дніпровський спортивно видовищний центр Дніпровської міської ради" (стара назва КП "МК ЦАДС") рішенням сесії Дніпровської міської ради від 22.12.2021 № 419/14.
Таким чином, склалася ситуація, що на даній території вже більше 5 місяців встановлено паркан, який обмежує конституційні права людей на вільне пересування та на відпочинок, ускладнює пересування громадян до бомбосховищ у разі оголошення повітряних тривог та керівник комунального підприємства, якому надано дозвіл на розробку проєкту землеустрою щодо даної земельної ділянки, не знає, хто встановив паркан.
Тому прошу надати такі документи:
Інформацію про всі паркани, які були встановлені КП "Дніпровський спортивно- видовищний центр Дніпровської міської ради" ЄДРПОУ 25518364 (стара назва КП "МК ЦАДС") починаючи з грудня 2021 року по сьогоднішній час, документи, які підтверджують законність встановлення парканів.
Інформацію щодо будь-якої іншої діяльності КП "Дніпровський спортивно- видовищний центр Дніпровської міської ради" ЄДРПОУ 25518364, проведеної з грудня 2021 року по сьогоднішній час.
Інформацію, на підставі яких документів встановлено паркан на території, дозвіл на розробку проєкту землеустрою щодо якої надано КП "Дніпровський спортивно видовищний центр Дніпровської міської ради" (стара назва КП "МК ЦАДС") рішенням сесії Дніпровської міської ради від 22.12.2021 № 419/14.
документи, які надають право користування земельною ділянкою, дозвіл на розробку проєкту землеустрою щодо якої надано КП "Дніпровський спортивно видовищний центр Дніпровської міської ради" (стара назва КП "МК ЦАДС") рішенням сесії Дніпровської міської ради від 22.12.2021 № 419/14
інформація щодо цільового призначення зазначеної земельної ділянки відповідно до плану зонування міста Дніпра;
сканкопію листа департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 10.02.2022 № 8/854 з додатками;
сканкопію акту обстеження земельних насаджень, які підлягають видаленню за адресою: просп. Слобожанський, 118 від 09.02.2022 № 84;
сканкопії інших документів, які містять інформацію щодо прав власності на зазначену земельну ділянку, запланованих рішень щодо будівництва та будь-яку іншу інформацію, яка стосується використання зазначеної земельної ділянки;
інформація щодо запланованої дати вирубки зелених насаджень за зазначеною адресою;
посилання на оголошений тендер щодо заміни дерев та кущів за зазначеною адресою;
Повідомляю, що друкувати дану інформацію немає необхідності, тому що я прошу надати її в електронному вигляді.
Додатково, відповідно до ЗУ "Про звернення громадян" прошу провести службове розслідування даного випадку, та уточнити, хто саме все ж таки встановив даний паркан, притягнути його до адміністративної відповідальності за ст. 186 КУПаП "Самоуправство", для цього залучити працівників Національної поліції України, які можуть скласти адміністративний протокол та направити його на розгляд адміністративної комісії Дніпровської міської ради для прийняття рішення
.
Чинним законодавством України передбачений вичерпний перелік органів, які уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення. Одним з таких органів є адміністративні комісії при виконавчих комітетах сільських, селищних, міських рад, які уповноважені розглядати даний вид правопорушень.
Водночас, відповідно до статті 255 КУпАП, уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ мають право складати протокол про адміністративне правопорушення, передбачене статтею 186 КУпАП «Самоуправство».
Відповідь на мій запит в частині, пов'язаній із наданням інформації прошу надати у 5-денний термін на електронну пошту [email address], а стосовно проведення службового розслідування та залучення працівників нацполіції - у 30-денний строк, як передбачає ЗУ "Про звернення громадян" також на вказану електронну пошту.
З повагою,
Богдан Вікторович Кондратенко
Доброго дня!
Прошу надати відповідь на запит, строк розгляду вже давно сплинув!
З повагою,
Богдан