Встановлення правосуб'єктності вакцинованих мРНК вакциною громадян та фізичних осіб

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Петро Мирославович з роду Вівчарук живий живонароджений Чоловік Мужчина, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Петро Мирославович з роду Вівчарук живий живонароджений Чоловік Мужчина

Доброго дня!
Беручи до уваги статті 3,8,9 Конституції України, Україна є правова держава. В Україні діє принцип верховенства права. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. Чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Частиною 1 статті 19 Закону України Про міжнародні договори України закріплено, що чинні міжнародні договори України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства і застосовуються у порядку, передбаченому для норм національного законодавства.
Частиною 2 статті 19 Закону України Про міжнародні договори України закріплено, якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.
Частиною 1 статті 4 Пакту закріплено, що під час надзвичайного становища в державі, при якому життя нації перебуває під загрозою і про наявність якого офіційно оголошується, держави-учасниці цього Пакту можуть вживати заходів на відступ від своїх зобов'язань за цим Пактом тільки в такій мірі, в якій це диктується гостротою становища, при умові, що такі заходи не є несумісними з їх іншими зобов'язаннями за міжнародним правом і не тягнуть за собою дискримінації виключно на основі раси, кольору шкіри, статі, мови, релігії чи соціального походження.
Відповідно до Міжнародного пакту про громадянські і політичні права Стаття 5
1. Ніщо в цьому Пакті не може тлумачитись як таке, що означає, що якась держава, якась група чи якась особа має право займатися будь-якою діяльністю або чинити будь-які дії, спрямовані на знищення яких-небудь прав чи свобод, визнаних у цьому Пакті, або на обмеження їх у більшій мірі, ніж передбачається в цьому Пакті.
2. Ніяке обмеження чи приниження будь-яких основних прав людини, визнаних або існуючих в якій-небудь державі-учасниці цього Пакту на підставі закону, конвенцій, правил чи звичаїв, не допускається під тим приводом, що в цьому Пакті не визнаються такі права або що в ньому вони визнаються в меншому обсязі.
У міжнародних документах про права людини (ст. 6 Загальної декларації прав людини, ст.16 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права) записано, що кожна людина, де б вона не знаходилася, має право на визнання її правосуб'єктності.
Тому Наголошую, що відповідно до Міжнародного пакту про громадянські і політичні права, де сказано, що “беручи до уваги, що за Статутом Організації Об'єднаних Націй держави зобов'язані заохочувати загальне поважання і додержання прав і свобод людини”, Людина в правовому статусі Людина в відносинах з державою, фізичними особами, юридичними особами виступає в ролі кредитора.
Згідно Статтею 19 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права закріплено право кожного на вільне вираження свого погляду; це право включає свободу шукати, одержувати і поширювати будь-яку інформацію та ідеї, незалежно від державних кордонів, усно, письмово чи за допомогою друку або художніх форм вираження чи іншими способами на свій вибір, тощо.
Згідно ст. 22 Конституції України Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Згідно ст.4 Закону України «Про інформацію» суб'єктами інформаційних
відносин є:
люди,
громадяни,
фізичні особи; юридичні особи; об'єднання громадян (людей); суб'єкти владних повноважень.
Право на інформацію гарантується статтею 5 Закону України «Про інформацію», яка
проголошує, що кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного
одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Частиною другою cтaттi 2 Цивiльного кодексу України (далi - ЦК України) встановлено, що учасниками цивiльних вiдносин є: держава Україна, Автономна Республiка Крим, територiальнi громади, iноземнi держави та iншi суб'єкти публiчного права.
Зауважую, що Людина в статусі Людина є суб’єктом міжнародного публічного права.
Також згідно статті 228 Цивiльного кодексу України Правові наслідки вчинення правочину, який порушує публічний порядок, вчинений з метою, що суперечить інтересам держави і суспільства
1. Правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним.
2. Правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним.
Отже, на підставі Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів ст., ст., ст., ст., ст., 1, 2, 4, 6, 9, 10; ст., ст. 10,17 Конвенції з прав людини і основоположних свобод, ст., ст. 5, 19 Міжнародного пакту про політичні і громадянські права,ст.ст.19, 30 Загальної декларації з прав людини, з метою особистого ознайомлення, публікації в ЗМІ та мережі інтернет, використанні при потребі в якості належного доказу в кримінальному та судовому провадженнях,
Проголошуючи та утверджуючи Свою свобідну волю та керуючись Своєю владою, реалізуючи свої права Людини в статусі Людина та враховуючи, що Держава відповідає перед Людиною за свою діяльність і є зобов’язальною стороною а також беручи до уваги писані для вас статті 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, якими держава утверджує Моє право Людини отримати публічну інформацію від розпорядників інформації, а також керуючись правом мати право задавати питання і получати конструктивну відповідь, яка відповідає істині, -
Приказую надати Мені істинну інформацію, якою ви володієте:
Чи вважається в Україні живий змінений організм фізичною особою або громадянином? Якщо так, то вказати відповідний Закон чи Закони або міжнародні Договори, коли і ким прийняті та їх відповідні статті.
Відповідь протягом 5 (п’яти) днів повинен надати Мені компетентний чиновник, який несе і бере на себе повну посадову, особисту та комерційну відповідальність за свої вчинки перед Мною і за порушення Моїх прав.
Вся інформація з використанням Моєї як Людини власності – зокрема імена – є Моєю інтелектуальною власністю - тому збір, зберігання, передача третім особам, включаючи транскордонну передачу, та використання персональних даних не за призначенням Забороняю! Забороняю! Забороняю!
Реалізуючи свої права Людини в статусі Людини, Зобов’язую та вимагаю звертатися до Мене в листах, включаючи електронні, та адресувати на поштових конвертах до Мене так і тільки так: Петру Мирославовичу з Роду Вівчарук, Людині в статусі Людина, Живому Живонародженому Чоловіку, Мужчині; забороняю, проявляючи Свою Волю відповідно до Канонів, звертатися до Мене по іншому.
Забороняю, Забороняю, Забороняю використовувати стосовно Мене фікції та презумпції законодавства та понижати мій статус Людина в статусі Людина! Відповідь без заявленого статусу Людина, яка прийде Мені означає, що такий правочин нікчемний, зокрема як такий, що порушує публічний порядок та порушує Моє право на визнання Моєї правосуб'єктності державним службовцем та/або посадовою особою. Поштові конверти мають бути без перегинів, листи вкладені у них належним чином оформлені з відтиском мокрої печатки та підписом відповідальної посадової особи! Листи, які не відповідають цим вимогам не акцептую, не приймаю оферту. Будь-яка відмова у виконанні Моєї волі означає, що уповноважена особа на виконання зобов’язань, діючи на власний розсуд, свідомо порушує принцип верховенства права, ущемляє та порушує права Людини, нищить свободи та осквернює гідність Людини, чим вводить себе в безчестя і відповідно за такі дії настає повна особиста, посадова та комерційна відповідальність.
Невизнання Мого статусу і намагання занизити Мене до статусу фізичної особи-раба безправного, а також невиконання або неналежне виконання Моєї волі означає, що відповідальний посадовець державний службовець є некомпетентним і акцептує оферту оплатити Мені завданий ущерб в розмірі еквівалентному 3000 (три тисячі) тройських унцій чистого срібла 999 проби в срок 10 робочих днів З МОМЕНТУ ПОРУШЕННЯ ВОЛІ. Відповідальність за виконання зобов’язання покладаю на компетентні органи.
Відповідь на це Волевиявлення із зазначенням номера вхідного документу-запита надати по суті та згідно хронології питань направити у законом встановлений строк. У випадку, якщо не володієте інформацією, направити даний запит до Розпорядника Інформації і Мене Людину в статусі Людина (запитувача) про це повідомити. Забороняю відповідати Мені не по суті, чи з посиланнями на те, що запитувана Мною інформація міститься на офіційних сайтах!
Це Моя воля і мій приказ. Виконуйте! Виконуйте! Виконуйте!
Залишаю за собою всі майнові та інші права. Без шкоди та упередження (UCC 1-308, UCC 1-308.4). Без акцепта. Без ущербу на мене та мій Рід. Без ущербу на власність. Без регресу. По боргах і зобов'язаннях персони не відповідаю.
Право трактування змісту Мого (Людини в статусі Людина) Волевиявлення залишаю виключно за Собою.
Без зла і упередження, з щирістю та честю

Ав.: Петро Мирославович з Роду Вівчарук, Людина в статусі Людина, Живий, Живонароджений Чоловік, Мужчина, Суб’єкт міжнародного публічного права, основний кредитор. Живу на суші за такими координатами 48°87′25″ пн. ш. 24°70′66″ сх. д. в місцевості знаній як місто Івано-Франківськ, вул. Коновальця, 431, поблизу річки Бистриця Надвірнянська.
+380(98) 0543395

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Пунктом 218 Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України (далі – Положення), затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України № 19 від 08.02.2021 року «Про деякі питання забезпечення документообігу у Верховній Раді України в електронній та паперовій формах», встановлено, що електронна адреса [Верховна Рада України request email] призначена виключно для подання електронних запитів на публічну інформацію у відповідності з частиною третьою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Оскільки Ваше звернення за своєю суттю не є запитом на інформацію, дія зазначеного Закону на нього не поширюється, відтак, звернення залишається без розгляду.
Проте, за умови належного оформлення, звернення може розглядатись в порядку, передбаченому Законом України "Про звернення громадян".
Пунктом 160 Положення встановлено, що звернення в електронній формі, надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано Управлінням з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України.
Детально ознайомитися з умовами подання звернення Ви можете на веб-порталі Управління з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України (режим доступу: http://vzvernen.rada.gov.ua/).
З повагою
Відділ роботи з публічною інформацією
Інформаційного управління
Апарату Верховної Ради України

показати цитоване