Встановлення тарифів
-
Від: Павло Носенко
До: Новомосковська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Прошу надати копії заповнених форм розрахунків завірених належним чином ( скановані, в електронному вигляді), які подавалися Комунальним підприємством «Новомосковськ водоканал» до НКРЕКП для встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, а саме:
- Розрахунки фонду оплати праці, врахованого в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення за період з 2014 по 2018 роки.
З повагою,
Павло Носенко
-- реклама -----------------------------------------------------------
Поторопись зарегистрировать самый короткий почтовый адрес @i.ua
https://mail.i.ua/reg - и получи 1Gb для хранения писем
Доброго дня!
Я досі не отримав відповідь на свій запит від 05.11.18р. щодо встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення. Хочу нагадати, що згідно ст.20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" відповідь я маю отримати не пізніше ніж 20 робочих днів з дня отримання запиту ( і то в разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, але при цьому, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту, чого зроблено не було). Таким чином, розпорядник публічної інформації порушує норми Закону України "Про доступ до публічної інформації". Хочу зазначити, що в разі неотримання мною в найближчий термін повної інформації на мій запит, я звернуся за захистом своїх порушених прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
З повагою,
Павло Носенко
25.11.2018 14:14, Павло Носенко <[FOI #41905 email]>
-- реклама -----------------------------------------------------------
Поторопись зарегистрировать самый короткий почтовый адрес @i.ua
https://mail.i.ua/reg - и получи 1Gb для хранения писем
-- реклама -----------------------------------------------------------
Поторопись зарегистрировать самый короткий почтовый адрес @i.ua
https://mail.i.ua/reg - и получи 1Gb для хранения писем
----- Исходное сообщение -----
Тема: Відповідь на запит
От кого: Коваленко Ірина Звернення громадян <[email address]>
Кому: [FOI #41905 email]
Отправлено: 06.11.2018 16:53,
-- реклама -----------------------------------------------------------
Поторопись зарегистрировать самый короткий почтовый адрес @i.ua
https://mail.i.ua/reg - и получи 1Gb для хранения писем
-- реклама -----------------------------------------------------------
Поторопись зарегистрировать самый короткий почтовый адрес @i.ua
https://mail.i.ua/reg - и получи 1Gb для хранения писем
--
--
С уважением,
КП "Новомосковск водоканал"
[1]http://novvod.dp.ua
References
Visible links
1. http://novvod.dp.ua/
--
--
С уважением,
КП "Новомосковск водоканал"
[1]http://novvod.dp.ua
References
Visible links
1. http://novvod.dp.ua/
----- Исходное сообщение -----
Тема: Ответ на запит
От кого: Новомосковск водоканал <[email address]>
Кому: [FOI #41905 email], Ирина Коваленко <[email address]>
Отправлено: 26.11.2018 09:27,
--
--
С уважением,
КП "Новомосковск водоканал"
http://novvod.dp.ua
-- реклама -----------------------------------------------------------
Поторопись зарегистрировать самый короткий почтовый адрес @i.ua
https://mail.i.ua/reg - и получи 1Gb для хранения писем
Доброго дня!
Я не отримав запрошену мною інформацію : я не запитував які витрати з оплати праці персоналу КП"Новомосковськ водоканал" включені до складу тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, а запитував які розрахунки з фонду оплати праці подавалися підприємством до НКРЕКП, та просив надать мені копії таких поданих даних. Тому повторно прошу надати мені запитувану інформацію. А Якщо КП"Новомосковськ водоканал" буде і надалі займатися відписками,а не надавати публічну інформацію на запит,то я буду вимушений звертатися із запитом до правоохоронних компетентних органів та до Уповноваженого ВР України з прав людини.
З повагою,
Павло Носенко
Доброго дня!
Отримавши вашу відмову в наданні мені запитуваної мною публічної інформації, маю зазначити наступне:
По-перше, чому ваш лист не має ні підпису, ні вихідного номера?
По-друге, ваша відмова надати мені запитувану інформацію, а саме, надати в електронному вигляді скановані копії належним чином завірених розрахунків з фонду оплати праці, які подавалися підприємством до НКРЕКП для встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення за період з 2014 по 2018 роки, з мотивацією про те, що Комунальне підприємство «Новомосковськ водоканал» не є розпорядником такої інформації у розумінні ст.13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» ( далі Закон № 2939-VІ), не відповідає діючому законодавству з огляду на наступне:
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 13 Закону 2939-VІ до розпорядників інформації належать, зокрема, юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, які повинні надавати інформацію про використання бюджетних коштів. А КП «Новомосковськ водоканал» отримує поповнення статутного капіталу грошовими коштами міського бюджету.
Відповідно до ст. 327 Цивільного кодексу України у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування. При цьому не важливо чи таке майно (грошові кошти) були передані комунальному підприємству під час його створення чи отримані ним у процесі здійснення своєї діяльності.
Окрім того, п. 3 ст. 8 Господарського кодексу України передбачає, що господарська компетенція органів державної влади та органів місцевого самоврядування реалізується від імені відповідної державної чи комунальної установи.
Комунальні підприємства утворюються органом місцевого самоврядування на основі комунального майна та здійснюють свою діяльність від імені територіальної громади, тому всі грошові кошти, які комунальні підприємства отримують від своєї діяльності є також власністю територіальної громади, тобто є комунальними – бюджетними коштами.
По суті, комунальне підприємство керує певною частиною комунального майна на праві господарського відання, а прибуток від його діяльності належить законному власнику такого комунального майна – територіальній громаді. Тобто, всі кошти, які знаходяться на рахунку коммунального підприємства є комунальними коштами, а отже, комунальним майном.
Крім того, в згаданій вами ст.13 Закону 2939-VІ в другій частині ще є п.4, про який ви не згадали, в якому йдеться про те, що «до розпорядників інформації, зобов'язаних оприлюднювати та надавати за запитами інформацію, визначену в цій статті, у порядку, передбаченому цим Законом, прирівнюються суб'єкти господарювання, які володіють:
іншою інформацією, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідною інформацією)».
Тлумачення суспільно необхідної інформації міститься в Постанові Пленуму Вищого адміністративного суду України № 10 від 29.09.16р.
Так, в п.2.10 вищезазначеної Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України вказано, що «виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів (частина друга статті 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»).
Відтак вся інформація про ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги і відповідні документи за своїм характером є відкритою інформацією, становить суспільний інтерес, і відповідно суб’єкти господарювання є її розпорядниками відповідно до пункту 4 частини другої статті 13 Закону № 2939-VІ».
З огляду на вищезазначене, ваша відмова від надання запитуваної мною інформації є незаконною (не знання законодавства не звільняє від відповідальності !) та передбачає, що її не надання можливо приховує порушення підприємства під час розрахунків економічно обґрунтованих витрат для встановлення тарифів на надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, тому я буду звертатися до компетентних органів з метою перевірки КП «Новомосковськ водоканал» на предмет подання достовірної інформації для розрахунку економічно обгрунтованих тарифів. А також буду звертатися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо порушення посадовими особами КП «Новомосковськ водоканал» Закону України «Про доступ до публічної інформації».
З повагою,
Павло Носенко
вс, 9 дек. 2018 г. в 21:05, Павло Носенко
<[1][FOI #41905 email]>:
Доброго дня!
Отримавши вашу відмову в наданні мені запитуваної мною публічної
інформації, маю зазначити наступне:
По-перше, чому ваш лист не має ні підпису, ні вихідного номера?
По-друге, ваша відмова надати мені запитувану інформацію, а саме, надати
в електронному вигляді скановані копії належним чином завірених
розрахунків з фонду оплати праці, які подавалися підприємством до
НКРЕКП для встановлення тарифів на послуги з централізованого
водопостачання та водовідведення за період з 2014 по 2018 роки, з
мотивацією про те, що Комунальне підприємство «Новомосковськ водоканал»
не є розпорядником такої інформації у розумінні ст.13 Закону України
«Про доступ до публічної інформації» ( далі Закон № 2939-VІ), не
відповідає діючому законодавству з огляду на наступне:
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 13 Закону 2939-VІ до розпорядників інформації
належать, зокрема, юридичні особи, що фінансуються з державного,
місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, які повинні
надавати інформацію про використання бюджетних коштів. А КП
«Новомосковськ водоканал» отримує поповнення статутного капіталу
грошовими коштами міського бюджету.
Відповідно до ст. 327 Цивільного кодексу України у комунальній власності
є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній
громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють
безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого
самоврядування. При цьому не важливо чи таке майно (грошові кошти)
були передані комунальному підприємству під час його створення чи
отримані ним у процесі здійснення своєї діяльності.
Окрім того, п. 3 ст. 8 Господарського кодексу України передбачає, що
господарська компетенція органів державної влади та органів місцевого
самоврядування реалізується від імені відповідної державної чи
комунальної установи.
Комунальні підприємства утворюються органом місцевого самоврядування
на основі комунального майна та здійснюють свою діяльність від імені
територіальної громади, тому всі грошові кошти, які комунальні
підприємства отримують від своєї діяльності є також власністю
територіальної громади, тобто є комунальними – бюджетними коштами.
По суті, комунальне підприємство керує певною частиною комунального
майна на праві господарського відання, а прибуток від його діяльності
належить законному власнику такого комунального майна – територіальній
громаді. Тобто, всі кошти, які знаходяться на рахунку коммунального
підприємства є комунальними коштами, а отже, комунальним майном.
Крім того, в згаданій вами ст.13 Закону 2939-VІ в другій частині ще є
п.4, про який ви не згадали, в якому йдеться про те, що «до
розпорядників інформації, зобов'язаних оприлюднювати та надавати за
запитами інформацію, визначену в цій статті, у порядку, передбаченому
цим Законом, прирівнюються суб'єкти господарювання, які володіють:
іншою інформацією, що становить суспільний інтерес (суспільно
необхідною інформацією)».
Тлумачення суспільно необхідної інформації міститься в Постанові Пленуму
Вищого адміністративного суду України № 10 від 29.09.16р.
Так, в п.2.10 вищезазначеної Постанови Пленуму Вищого адміністративного
суду України вказано, що «виконавці/виробники здійснюють розрахунки
економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання)
житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим
здійснювати встановлення тарифів (частина друга статті 31 Закону України
«Про житлово-комунальні послуги»).
Відтак вся інформація про ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги і
відповідні документи за своїм характером є відкритою інформацією,
становить суспільний інтерес, і відповідно суб’єкти господарювання є її
розпорядниками відповідно до пункту 4 частини другої статті 13 Закону №
2939-VІ».
З огляду на вищезазначене, ваша відмова від надання запитуваної мною
інформації є незаконною (не знання законодавства не звільняє від
відповідальності !) та передбачає, що її не надання можливо приховує
порушення підприємства під час розрахунків економічно обґрунтованих
витрат для встановлення тарифів на надання послуг з централізованого
водопостачання та водовідведення, тому я буду звертатися до
компетентних органів з метою перевірки КП «Новомосковськ водоканал» на
предмет подання достовірної інформації для розрахунку економічно
обгрунтованих тарифів. А також буду звертатися до Уповноваженого
Верховної Ради України з прав людини щодо порушення посадовими особами
КП «Новомосковськ водоканал» Закону України «Про доступ до публічної
інформації».
З повагою,
Павло Носенко