Втрата листка непрацездатності
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
На підприємстві (ПП"Солекс Інжинірінг") нараховано допомогу по вагітності та пологах згідно листка непрацездатності (2012р.),надано заявку-розрахунок до відділення фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, отримано та виплачено кошти. У 2016р. виявлено втрату листка непрацездатності.
Згідно листа Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасовї втрати працездатності № 04-29-2541 від 26.11.2007р."підставою для відображення господарських операцій у бухгалтерському обліку є первинні документи (ст.9 Закону України"Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999р.№996).Тобто листок непрацездатності є первинним документом і відповідно підлягає поновленню.
Згідно наказу Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88 п.6.10 підприємство в разі втрати первинних документів приступає до їх відновлення.Від медичної установи за відповідно оформленим запитом отримано реєстр виданих документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність працівника.
Так, як здіснено всі заходи по відновленню документів (листка непрацездатності) просимо надати роз"яснення, чи правомірно накладання відділенням фонду рішення про повернення коштів Фонду використаних з порушенням.
З повагою,
бухгалтер ПП "Солекс Інжинірінг" Тетяна