Взяття на облік Кіроговградського обласного ТЦК та СП в органі Кіровоградській обласній адміністрації

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати інформацію про реєстрацію та взяття на облік в органах місцевої державної влади - Кіровоградській обласній державній Адміністрації наведені нижче юридичних осіб публічно права:

1) Кіровоградський обласний центр комплектування та соціальної підтримки;
2) Кіровоградський обласний військовий комісаріат

При можливості надати реєстраційні данні відповідних юридичних осіб публічного права копію реєстраційних документів якщо це не заборонено законом.

З повагою, людина Роман роду Іванов

Відділ роботи із зверненнями, громадян апарату Кіровоградської облдержадміністрації, Кіровоградська обласна державна адміністрація

1 Attachment

Кіровоградська обласна державна адміністрація

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Доброго дня!

Я робив запит на надання інформації, а будь-який нормативно правовий-документ або наказ Міністертсва оборони є задокументована інформація про право-відносини людини і держави. Тому ваше посилання на закон України про "Звернення громадян" і не надання відповіді на запит суперечить закону України "Про доступ до публічної інформації" оскільки відповідно до статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" пункту 8 Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений тож прошу надати інформацію відносно Директиви Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України - а саме копію першої сторінки та 2-ї сторінки що не містить закритої інформації з назвою директиви та реквізитами що має містити будь який нормативний документ органу влади (особи що підписала документ) реєстраційний номер документу далі остання сторінка з підписом міністра оборони, печаткою Міністерства оборони та датою підписання яка мала бути надіслана на Кропивницький міський обласний військовий комісаріат .
Також відповідно до пункту 7 постанови № 154 Кабінету Міністрів України "Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки" - територіальні центри комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя є юридичними особами публічного права, мають самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Казначейства. А відповідно мають бути утворенні як юридичні особи публічного права (стаття 80, 81, 87 Цивільного го кодексу України). Мають мати Назву відповідно до законодавства вланий Код ЄДРПОУ який надається органами статики, після "переформатування" на яке ви звертаєтесь в директиві. Також звертаю особливу увагу що юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування відповідно статті 81 цього кодексу, а в статті 89 «Державна реєстрація юридичної особи» зазначено: пункт 1, що юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення. По коду ЄДРПО 07827576 в ЄДР знаходитья юридичну особу КІ­РО­ВО­ГРАД­СЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КОМІСАРІАТ - реєстрація "скасовано" у вас Печатка "Кіровоградський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтимки" з таким кодом що не відповідає законам і нормам державної реєстрації. Постанова Кабінету Міністрів України №118 від 22 січня 1996 року «ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України» пункту 6 – ідентифікаційний код зберігається за суб’єктом, якому він присвоєний протягом усього періоду його існування і є єдиним. У разі перетворення юридичної особи, крім центральних органів виконавчої влади, за правонаступником зберігається її ідентифікаційний код. Зазначу що перетворення - зміна юридичною особою юридично-правової форми без припинення існування. При реорганізації завжди має місце правонаступництво, витяги з ЄДР про КІ­РО­ВО­ГРАД­СЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КОМІСАРІАТ не містить інформацію про правонаступництво а юридична особа з назвоню "Кіровоградський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтимки" відсутній в ЄДР

З повагою,

Роман

Кіровоградська обласна державна адміністрація

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

Доброго дня!

А. ЛИСЕНКУ, пояснюю що я роблю запит на інформацію, а не звернення громадян, оскільки стаття 3 закону України "Про звернення громадян" містить наступну інформацію:

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

І для А. Лисенка який прочитав статтю 5, та залишив статтю 3 по за увагою в цій же статті 3 визначено що таке пропозиції, що таке заяви та скарги.

Стаття 3 цього закону пояснює, що таке звернення.

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

І так як А. Лисеко плутає звернення громадян і запит на іформацію - надаю текст закону України "Про доступ до публічної інформації"

Стаття 1. Публічна інформація

1. Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у ВОЛОДІНН суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

2. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

А стаття 2, пункт 2 спеціально для А. Лисенка зазначає

2. Цей Закон не поширюється на відносини щодо відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.

Тож повторно запитую іфнормацію про нормативно-правові документи (копію паперових оригіналів), а також документи що засвідчують реєстрацію юридичної особи публічного права Кіровоградський обласний центр комплектування та соціальної підтримки з відповідними кодом ЄДРПОУ що надається Держстатом, у відповідних органах статистики, та взяття до відомчого обліку Міністерства Оборони України. Уточнюю не надавати код ЄДРПОУ Кіровоградського обласного військового комісаріату оскільки, рішенням суду скасовано реєстраційну дію, та зазначено під час слухання що фактично вони втратили свою правосубєктність після 2019 року, а законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку" від 2021 року розділ II Прикінцеві та перехідні положення зазначено пункт 2 зазначено що територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються на базі діючих військових комісаріатів шляхом їх ПЕРЕТВОРЕННЯ. Стаття 104 Цивільного Кодексу України в пункті 1 зазначено "Юридична особа припиняється в результаті реорганізації злиття, приєднання, поділу, ПЕРЕТВОРЕННЯ. Про що також зазначено в постанові КМУ 1074 від 20 жовтня 2011 року «Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади» пункту 8 зазначено що, внаслідок реорганізації (злиття, приєднання, поділу, ПЕРЕТВОРЕНЯ) органів виконавчої влади ПРИПИНЯЄТЬСЯ той орган виконавчої влади.

І прохання відповідно до ДСТУ писати Ім'я своє повністю, а не А. Лисенко.

З повагою,

Роман

Відділ роботи із зверненнями, громадян апарату Кіровоградської облдержадміністрації, Кіровоградська обласна державна адміністрація

1 Attachment

Кіровоградська обласна державна адміністрація

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]