Забезпечення НВК 167
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
23.09.2019 я отримав лист 103/45-3525 на свій запит щодо забезпечення матеріалами НВК 167. На підставі цього листа в мене виникли деякі питання, прошу надати на них відповіді:
1. Згідно з накладної до школи були передані засоби чищення. В нашому НВК за даними Вашого сайту немає вільних вакансій прибиральниць. В типових обов'язках прибиральниці вказано, що вона(він) повинні прибирати не тільки туалети, а і сходи, класні кімнати, тощо. В накладній вказано, що було поставлено 103 упаковки Сантрі та такого ж засобу для видалення мінеральних відкладин. Прошу повідомити мені, як цими засобами можна прибирати класні кімнати? Чьому не було поставлено жодного засобу для миття підлоги, парт, стін? Коли це відбудеться? Також, мене дуже цікавить, як наші прибиральриці будуть виконувати свої зобов'язання без жодних засобів захисту рук?
2. В накладній було вказано 56 пачьок паперу А4. Цієї кількості категорично не вистачає для забезпечення учбового процесу в рамках НУШ. На навчальні класи виділяється директором більше паперу, бо багато матеріалу для меньшачків. Але, старша школа теж потребує бумагу для тестів, завдань. Прошу повідомити, коли і в якій кількості планується в цьому році поставка додатковоі бумаги формату А4?
3. Коли, в якій кількості буде допоставлені ті матеріали, на які наш Директор робила запит цього року? Якщо не вистачає грошових коштів для закупки - прошу повідомити, буду робити запит вище.
З повагою,
Дмитрий Исаев
З повагою
Загальний відділ управління освіти Дніпровської районої в місті Києві
державної адміністрації
тел. 332 46 80
Доброго дня!
Я правильно зрозумів, що за 10 місяців цього року Вашою організацією було закуплено матеріалів трохи більше, ніж на 40%. Тобто за останні два місяці планується закупити на практично 60%. Якщо це не буде зроблено і гроши будуть повернуті до бюджету, хто буде нести особисту відповідальність за бездіяльність?
Я особисто буду слідкувати за своєчасним придбанням, одразу після Нового року зроблю новий запит з цього приводу.
Прошу надати ID тендерів, в котрих будуть закуплені матеріали для нашого НВК.
З повагою,
Дмитрий Исаев
З повагою
Загальний відділ управління освіти Дніпровської районої в місті Києві
державної адміністрації
тел. 332 46 80