Заява про порушення Законодавства
-
Від: Игорь
До: Міністерство юстиції України -
Доброго дня!
ПОВТОРЮЄМО, поставлені питання:
Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних земельних ділянок відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на даній ділянці.
Зі всіх відповідей від Державних установ ствержується, що обєктом оподаткування є саме - ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА!!!
Згідно діючого законодавства України, для знаходження - місцезнаходження ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ повинен бути - кадастровий номер, або поштова адреса, що присвоєна будовам(місцьвиконкомом), які є на цій земельній ділянці.
Одеська міська рада прийняла рішення №5286-УІ від 27.08.2014 року «Про затвердження переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування(САМЕ ПАРКУВАННЯ, а не довготермінової стоянки) транспортних засобів на території міста Одеси»(надалі - Перелік)
В цьому Переліку, відсутні:
- Адреси та кадастрові номери(ті як би адреси, що там написані відносяться до інших будов та споруд), чим вводять усіх жителів міста, податкові та інші служби в оману.
- відсутній список організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки)
Враховуючи вищезазначене, під одною і тою же адресою може бути декілька обєктів, що дозволяє Одеській міській раді приховувати кількість податків та коштів, що повинні зайти до бюджету, та є приводом корупції.
Постають питання:
1) Як у м.Одеса, Державними службами України встановлюються місцезнаходження місць для паркування та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки) за відсутності кадастрових номерів та поштових адрес(будов) земельних ділянок?
2) Як у м.Одеса, Державними службами України встановлюються організації які проваджують діяльность із забезпечення паркування транспортних засобів та довготермінової постановки транспортних засобів(стоянки), за відсутності вказання на них у рішеннях місцевої ради?
З повагою,
Игорь
Доброго дня!
Ми отримали от таку відповідь:
Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 28 липня 2009 року № 809 затверджено Положення про Адресний реєстр м. Одеси (далі – Положення), яким визначений порядок ведення Адресного реєстру міста Одеси та передбачено, що Адресний реєстр міста Одеси – це електронна база даних, яка містить відомості про адреси об’єктів нерухомого майна, розташованих на території міста Одеси. В свою чергу, Положенням не передбачено прийняття виконавчим комітетом Одеської міської ради (міськвиконкомом) рішень про присвоєння адрес об’єктам нерухомості, а тому відомості про такі рішення до Адресного реєстру м. Одеси не вносились та відсутні в останньому, що спростовує можливість надання запитуваної Вами інформації. Окремо повідомляємо, що рішенням Одеської міської ради від 27 серпня 2014 року № 5286-VI визначені переліки спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси (місця для паркування), а також спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси (спеціально відведені стоянки). Відповідно до підпункту 14.1.104 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України майданчики для платного паркування – це площа території (землі), що належить на правах власності територіальній громаді або державі, на якій відповідно до рішення органу місцевого самоврядування здійснюється платне паркування транспортних засобів. Згідно із частиною першою статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об’єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Відповідно до пункту 4 Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року № 1342, місця для паркування – це місця стоянки одного транспортного засобу на майданчику для паркування, позначене дорожньою розміткою відповідно до Правил дорожнього руху. Оскільки у вказаному вище рішенні міської ради йдеться про визначення переліків спеціально відведених стоянок та місць для паркування як певних територій та місць, останні самі по собі в розумінні статті 181 Цивільного кодексу України та статті 5 Закону Україні «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» не є самостійними окремими об’єктами нерухомості, права на які підлягають державній реєстрації, а тому не потребують присвоєння адрес таким об’єктам нерухомості та внесення відомостей про них до Державного земельного кадастру.
Чи повинні органи Державної влади, рееструвати земельні ділянки, що використовуються під паркування та стоянку, як, що податки розраховуються за земельну ділянку?
Згідно відповіді Державної фіскальної служби України №14459/10/15-32-04-21 від 08.10.2018 р. Для повноцінного оподаткування, місцева рада повинна прийняти Перелік спеціальних земельних ділянок відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому обовязково повинні бути зазначені:
1. Місцезнаходження(адреса)
2. Загальна площа
3. Технічне облаштування
4. Кількість місць для паркування
5. Перелік осіб які уповноважені організовувати та проводити даний вид діяльності на даній ділянці.
Як знайти без адреси та земельного кадастру, земельну ділянку, що використовують під паркування або стоянку?
З повагою,
Игорь
Доброго дня!
Француз Ігор Вікторович
Адреса: вул. Новікова, 2-я, буд. 42а, м. Одеса, 65033,
телефон 0487954402
E-mail: [email address]
Заява
про порушення законодавства про захист економічної конкуренції
Я, Француз Ігор Вікторович, член територіальної громади міста Одеси, користувач майданчиків для паркування на території міста Одеси, занепокоєний щодо законності дій Одеської міської ради в частині організації паркувального простору.
На останній сесії Одеської міської ради, яка відбулась 20 березня 2019 року, було прийнято рішення № 4361-VII «Про схвалення Концепції з розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури та паркувального простору в місті Одесі».
Концепція містить загальні фрази та не надає відповідей, як саме Одеська міська рада планує змінити паркувальний простір, чи будуть відповідати такі дії Одеської міської ради вимогам законодавства.
Зокрема, Концепцією з метою покращення організації дорожнього руху в частині впорядкування паркувального простору у місті ОдесіОдеська міська рададо 2022 рокупланує запровадження центральної автоматизованої системидля комплексного управління паркувальним простором. Запровадження системи буде проводитись за бюджетні кошти та кошти інвесторів.
Концепцією пропонується суттєве підвищення тарифів на послуги з паркування в центральній частині міста без економічного обґрунтування.
Викликає занепокоєння той факт, що концепція не містить розрахунку орієнтовних витрат на впровадження автоматизованої системи, а також порядок визначення джерел фінансування (бюджет або інвестор), що може свідчити про порушення антикорупційного та антимонопольного законодавства у майбутньому, а також бути підставою для встановлення дискримінаційних умов для учасників.
Відповідно до запропонованої концепції планується визначити комунальне підприємство «Одестранспарксервіс» єдиним оператором паркувального простору у місті Одесі.
Визначення КП «Одестранспарксервіс» єдиним оператором місць для паркування транспортних засобів у місті Одесі може стати причиною порушення антимонопольного законодавства з боку Одеської міської ради. КП «Одестранспарксервіс» є юридичною особою публічного права, яка створена для отримання прибутку, а тому фінансування з бюджету діяльності комунального підприємства може свідчити про порушення законодавства. Законом України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» забороняється надавати фінансову допомогу суб’єктам господарювання без погодження з Антимонопольним комітетом України.
Розробники Концепції також забули, що відповідно до закону України «Про благоустрій населених пунктів» та постанови Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 року № 1342 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів» оператори майданчиків для платного паркування визначаються на конкурсних засадах.
Прошу Вас розглянути прийняту Одеською міською радою 20 березня 2019 року Концепцію з розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури та паркувального простору в місті Одесі, перевірити викладені у моїй заяві доводи та зобов’язати Одеську міську раду проводити свою діяльність в сфері організації паркування відповідно до вимог чинного законодавства.
З повагою,
Игорь
Доброго дня!
Міністерство юстиції України не має можливості розглянути Ваше
електронне звернення, оскільки воно не відповідає вимогам ст. 5 Закону
України «Про звернення громадян», а саме: у зверненні має бути зазначено
прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено
суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги,
прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником
(заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має
бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути
надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Просимо Вас направити повторне звернення з урахуванням вимог чинного
законодавства.