Закон про економічний паспорт
-
Від: Катерина
До: Верховна Рада України -
Доброго дня!
Частиною другою статті 4 Кодексу України про надра встановлено, що з
метою безпосередньої реалізації права власності Українського народу на надра
та для забезпечення економічних і соціальних інтересів громадян щодо
прозорого використання та справедливого розподілу доходу від користування
надрами громадяни України мають право на отримання відповідно до закону
частини доходу державного бюджету від рентної плати за користування надрами
для видобування корисних копалин. Норма набирає чинності одночасно із
введенням в дію закону про економічний паспорт відповідно до абзацу другого
пункту 1 розділу ІІ Закону України від 01.12.2022 № 2805-IX «Про внесення змін
до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства у
сфері користування надрами».
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- Закон України про економічний паспорт
Увага!
Посилання на законодавчий акт не потребує додаткового дослідження і виготовлення щодо публічної інформації.
З повагою,
Катерина
Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).
Апарат Верховної Ради України