Закон про утворення територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

електронну копію паперового примірника Закону про утворення територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.

Відповідь на запит на інформацію надайте не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту (згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року), на мою електронну адресу, котру я вказав в формі реєстрації на даному сайті.

З повагою,

Дмитро Карамишев

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

1 Attachment

Доброго дня!

Згідно вашої відповіді:"Інформуємо, що територіальні центри комплектування та соціальної
підтримки було утворено на базі діючих на той час військових комісаріатів
шляхом їх перетворення відповідно до Закону України від 30.03.2021 року
№ 1357-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення
військового обліку"."

Зауважу, що територіальні центри комплектування та соціальної підтримки зареєстрованні, як юридичні особи публічного права і утворюються, ліквідуються та реорганізовуються Міноборони.
Тоб-то, Міноборони є прямим замовником послуг юридичної особи (територіальні центри комплектування та соціальної підтримки), але у юридичної особи (територіальні центри комплектування та соціальної підтримки) немає договорів на надання послуг громадянам України!

З урахуванням факту того, що юридичні особи (територіальні центри комплектування та соціальної підтримки) примушують громадян проти їх волі користуватись їхніми послугами - то є прямим порушенням: Стаття 149. Торгівля людьми (Кримінальний кодекс України)!

В пункті першому якої чітко зазначено : "Торгівля людиною, а так само вербування, переміщення, переховування, передача або одержання людини, вчинені з метою експлуатації, з використанням примусу, викрадення, обману, шантажу, матеріальної чи іншої залежності потерпілого, його уразливого стану або підкупу третьої особи, яка контролює потерпілого, для отримання згоди на його експлуатацію, - караються позбавленням волі на строк від трьох до восьми років."
В примітці вказано: "Примітка. 1. Під експлуатацією людини в цій статті слід розуміти всі форми сексуальної експлуатації, використання в порнобізнесі, примусову працю або примусове надання послуг, рабство або звичаї, подібні до рабства, підневільний стан, залучення в боргову кабалу, вилучення органів, проведення дослідів над людиною без її згоди, усиновлення (удочеріння) з метою наживи, примусову вагітність або примусове переривання вагітності, примусове одруження, примусове втягнення у зайняття жебрацтвом, втягнення у злочинну діяльність, використання у збройних конфліктах тощо."

ПРОШУ надати мені документ у вігляді електронної копії оригіналу паперового примірника з печаткою та підписом в якому чітко зазначено, що юридичним особам публічного права в Україні дозволена торгівля людьми!

Відповідь на запит на інформацію надайте не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту (згідно ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року) у вігляді електронної копії оригіналу паперового примірника на мою електронну адресу, котру я вказав в формі реєстрації на даному сайті.

З повагою,

Дмитро

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України.
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію, розміщеної на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

Доброго дня!

Дякую за своєчасну, та чесну відповідь!

З повагою,

Дмитро