Закони про утворення СудІв м.Днiпро

Доброго дня!

Керуючись стаття 40 Конституції України (Основного закону) усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації.

Відповідно до ст.19 Загальної декларації прав людини та ст.10 Конвенції прав людини і основоположних свобод (РИМ, 4.XI.1950 року) кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів.

Керуючись правом на доступ до офіційних документів, визначеного Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе, ратифікованої Законом України №631-ІХ від 20.5.2020)

Щодо надання публічної інформації
Статтею 19 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів» встановлено:
«1. Суд утворюється, реорганізовується і ліквідовується законом.
2. Проект закону про утворення, реорганізацію чи ліквідацію суду вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя».
Спосіб утворення судів також прямо встановлений ст.125 Конституції України: «Суд утворюється, реорганізовується і ліквідовується законом, проект якого вносить до Верховної Ради України Президент України після консультацій з Вищою радою правосуддя».

Прошу надати публічну інформацію:
1. Які суди в м.Дніпро створені законом?
2. Надати фотокопію закону (законів) яким (якими) ВР України утворено:
a) Адміністративні суди першої, апеляційної, касаційної інстанції в м.Дніпро;
b) Господарські суди першої, апеляційної, касаційної інстанції в м.Дніпро;
c) Суди загальної юрисдикції першої, апеляційної, касаційної інстанції в м.Дніпро.
d) Верховний Суд України;
e) Верховний Суд;
3. ЯКЩО ТАКИХ ЗАКОНІВ НЕМАЄ ПРОСИМО НАДАТИ ОДНОЗНАЧНУ ІНФОРМАЦІЮ, ЩО ТАКИХ ЗАКОНІВ НЕ ПРИЙНЯТО.

Звертаю вашу увагу на Указ Президента України №109, З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України ( 254к/96-ВР ) права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, а також підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян…
Недопущення надання неоднозначних, не обгрунтованих або
неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням
строків, установлених законодавством, безпідставної передачі
розгляду звернень іншим органам;
викоренення практики визнання заяв чи скарг необгрунтованими
без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними
рішень;
вжиття заходів для поновлення прав і свобод громадян,
порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення
громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до
відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності
за невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків щодо
розгляду звернень громадян;

Забороняю:
1. застосовувати до мене всі презумпції та фікції.
2. приєднувати мене до фізичної особи, що є принижуванням гідності і заниженням людини.
3. застосовувати, щодо мене у випадках звернення, усного чи письмового, та визначенні мого цивільного та правового статусу у будь-яких документах, форми “фізична особа”, так як фізичні особи з паспортами громадян України на території унітарної держави Республіки Україна — не є громадянами (визначення членів Генеральної Асамблеї ООН 1977р.), і навіть більше не є людьми.

З повагою,

Олександр.

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

1 Attachment