Запит до КМУ, щодо надання переліку публічних послук, які надаються викюлючно у паперовій формі
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
У відповідності до ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Згідно до ст. 5 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» доступ до інформації забезпечується зокрема шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
У відповідності до ч. 1 ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
У відповідності ст.4 до ЗУ “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг” (далі Закон), що набирає чинності 07.11.2021 року.
Державна політика у сфері надання публічних (електронних публічних) послуг базується на зокрема принципах:
відкритості;
прозорості;
орієнтованості на громадян;
адміністративного спрощення.
Після набрання чинності Закону користувачі публічних послуг матимуть право отримувати послуги в електронному вигляді, незалежно від того чи розроблені портали електронних сервісів чи ні.
В той ж час ч. 1 ст. 12 Закону встановлено: “Порядок надання електронних публічних послуг, публічні послуги, що надаються на підставі заяви (звернення, запиту), поданої виключно в паперовій формі, публічні послуги, результати надання яких оформляються виключно в паперовій формі, визначаються Кабінетом Міністрів України.”
Тому, задля реалізації принципів відкритості, прозорості, орієнтованості на громадян, адміністративного спрощення та задля забезпечення громадян відкритою та доступною інформацією, які саме послуги не можуть надаватись в електронній формі, просимо надати:
Повний перелік публічних послуг, що надаються на підставі заяви (звернення, запиту), поданої виключно в паперовій формі та результати яких оформляються виключно в паперовій формі.
Перелік всіх законодавчих актів, що встановлює, які саме публічні послуги надаються на підставі заяви (звернення, запиту), поданої виключно в паперовій формі та результати яких оформляються виключно в паперовій формі.
З повагою,
Роговський Андрій Еіріхтович
Доброго дня!
У відповідності до ч. 1 ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації Кабінет Міністрів України мав би відповісти на запит 20 Жовтня 2021р
З повагою,
Роговський Андрій
³ .
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Доброго дня!
У відповідності до ч. 1 ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
У своєму запиті я просив вказати перелік послуг ст.4 до ЗУ “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг” (далі Закон), що набирає чинності 07.11.2021 року., які є ядром цифровий трансформації держави.
Надана мені відповідь не містить задовільний мінімум, який я просив вказати. Це тільки інформуванням про те, що моє звернення взято до розгляду, що зайве - так як це обов'язок державних органів.
Прошу опублікувати даний список у вигляді структурованого набору відкритих даних на державному веб порталі відкритих даних, та як відповідь - опублікувати посилання на цей набір даних.
З повагою,
Роговський Андрій
³
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
³
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]