запит до Зубка Геннадія Григоровича
-
Від: Михайло Микитась
До: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства -
Геннадій Григорович,доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Моє питання відносно комунальних тарифів. Будинок, в якому я мешкаю в Дніпропетрівську, багатоповерховий,наприклад, ліфт ми, мешканці, ремонтуємо, вірніше, сплачуємо приватній особі за ремонт живими грошами, оздоблюємо за свій кошт, ремонт в підїзді інколи робимо також за свій кошт, наймаємо людину, яка прибирає в підїзді також за наші гроші,чим займається жек ми не бачимо, очевидно, їхня робота в тому, щоб виписувати платіжки? Батареї, наприклад, в моїй квартирі, ледве-ледве теплі і гарячими не бувають, гарячої води немає, можливо, років десять ( крім деякого періоду минулого року). Тому питання дуже просте:як нам, мешканцям, правильно і ефективно боротись за свої права, а саме- сплачувати за ті послуги, які ми реально отримали, а не за те, що нам вигадали і написали, як платити за теплі батареї, а не за гарячі? Зрозуміло, що мої запити по телефону марні,а наші чиновники на питання як організувати комісію, щоб зафіксувати очевидні порушення,- не відповідають. Справа в тому, що всі ці комунальні компанії подають скарги до суду і там слова не допоможуть. Прошу вашої допомоги в питанні технології контролю за комунальним безладом. Як коректно зафіксувати фактично те, що є, а не примарні послуги, яких нам ніхто і не збирається надавати?
Генадій Григорович,я впевнений, що ви точно володієте інформацією відносно того, чи можна реально поставити лічильники на подачу тепла саме в квартирі? Я читав, що в Прибалтиці, в східній Німеччині в аналогічних будинках ( за конструкцією)це можливо, а у нас тепломережі говорять, що ні в якому разі.
З повагою,
Михайло Микитась