Запит на отримання інформації
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта»
Від:
Натюк Богдан Сергійович
Номер у реєстрі «Оберіг»: 130220221379452500046
Адреса: 12301, Україна, Житомирська область,
смт Черняхів (Житомирський район),
вул. Південна, буд. №10
Ідентифікаційний код: 3451614495
Телефон: 0966731530
Запит на надання інформації щодо рекомендованого поштового відправлення №0610233718079
Шановні представники ДП «Укрпошта»!
Повідомляю, що відповідно до інформації, отриманої з ТЦК та СП, за моєю адресою місця проживання було направлено повістку про виклик №2695101 засобами поштового зв’язку рекомендованим відправленням з описом вкладення – трек-номер 0610233718079.
Згідно з інформацією з трекінгу вашого сервісу:
Відправлення було прийняте 28.02.2025 у м. Київ;
Прибуло до відділення у смт Черняхів 04.03.2025;
У зв’язку із закінченням встановленого терміну зберігання було повернене відправнику 18.03.2025;
У відстеженні зазначено статус «Вручено одержувачу» 21.03.2025, що викликає непорозуміння, адже повістка не була мною отримана.
Телефонний дзвінок до місцевого відділення Укрпошти не дав конкретної інформації — працівники повідомили лише те, що зазначено у системі, і більше нічого пояснити не змогли.
У зв’язку з цим прошу надати офіційну письмову інформацію щодо відправлення №0610233718079, а саме:
Повну історію пересування відправлення з зазначенням дати та часу дій;
Коли і ким було зроблено відмітку про відсутність адресата;
Чи була спроба вручення (дати, час, фіксації у формі 22 або інші форми);
На якій підставі вказано статус «Вручено одержувачу», якщо перед цим було оформлено повернення через закінчення терміну зберігання;
Копію довідки про причину повернення;
Пояснення щодо можливих розбіжностей у статусах відстеження;
Хто саме (ПІБ листоноші/оператора) обслуговував дане відправлення на етапі доставки.
Звертаю увагу, що дана інформація має суттєве значення для вирішення юридичних питань та має бути надана у найкоротший строк.
З повагою,
Натюк Богдан Сергійович



