Запит про надання інформації
-
Від: Вікторія
До: Макарівська районна рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
НАГАДУВАННЯ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ВІДПОВІСТИ НА ЗАПИТАННЯ
за результатами публічної наради з батьками 18 листопада 2020.
Ми, як представники батьків, підготували перелік питань до адміністрації школи та районного відділу освіти. На жаль, не всі запитання тоді були озвучені й отримали відповідь, тож нагадуємо й оновлюємо цей список запитань, що стосуються адміністрування школи та покращення умов, в яких вчаться діти. Ми маємо право отримати відповіді на ці питання, адже ігнорування не вирішує проблеми, а загострює їх.
Але спершу хочемо подякувати за те, що оперативно вирішили найгостріші для нас запитання: наразі обидва перші класи вчаться в першу зміну, в обох класах є класні керівники. На другому поверсі з’явилось перило для безпеки дітей, замінена зламана ручка в вікні кабінету.
Дякуємо за швидку поставку м’яса одразу після публічних зборів 18 листопада! Схоже, машини з продуктами нарешті «доїхали по GPS». Дякуємо за щоденну публікацію меню й фото їжі у вайбер-чаті для батьків! Дякуємо за зняття заборони на використання виделок у школі, незабаром вперше за 20 років виделки з’являться в школі.
Сподіваємось, інші питання теж будуть вирішуватись та отримають відповіді:
1. ГПД. Чому група подовженого дня функціонує лише для тих дітей, що з інших сіл? Чому така група лише одна на 4 класи? Чому ГПД для 1-4 класів не були передбачені бюджетом 2020 року, якщо кількість дітей у всіх класах молодшої школи була відома ще у серпні-вересні 2020 року? Чому в школі не існує ГПД до самого вечора – не лише до 14.30 (коли йде шкільний автобус), а й до 18 чи 19 години? Адже багато батьків з Колонщини працюють не в Колонщині, а в Києві, а дітей до 14 років без нагляду залишати не можна. Що зробити для того, щоб ГПД для дітей 1-4 класів, що проживають у Колонщині, функціонували вже з нового 2021 року (від січня чи з лютого)? Що зробити для того, щоб реорганізація ОТГ не впливала на право дітей отримувати освітні послуги в повній мірі?
2. Чи планується реалізація дійсно цікавих гуртків для дітей (шахи, баскетбол, карате, конструювання, професійне малювання з художником тощо)? Чи проводилося опитування серед дітей – що їм цікаво? Як можна втілити нові гуртки на базі школи? Чи будуть відкриті нові вакансії для ведення таких гуртків? Адже в Колонщині багато талановитих людей, що здатні допомогти дітям розвиватися.
3. Харчування. Що/хто заважає перейти на рецептуру Клопотенка або переглянути формування меню, щоб діти їли нормально, хто ухвалює ці рішення? Як можна вплинути на їх прийняття? Чи можна розглянути питання другого обіду для тих дітей, що лишаються в школі на групі подовженого дня? Особливо, якщо нарешті таки буде створена група подовженого дня до самого вечора.
4. План розвитку школи. Чому немає Програми розвитку Колонщинської ЗОШ, відповідно до вимог законодавства та відповідно до контракту, що укладений з директором школи? Питання щодо браку місця піднімається не перший рік, надалі теж планується багато дітей в перші класи наступних років, що школа зробила за ці роки, щоб вирішити дане питання і як бачить свій подальший розвиток на наступні 5 років? Порахувати динаміку росту дітей – можливо, і якщо це не може керівництв, можна залучати спеціалістів. Найгірший варіант – це не робити нічого, знаючи що з кожним роком кількість дітей у школі росте. Де директор планує шукати фінансування (в державному чи приватному секторі)?Адже ці питання можна заздалегідь передбачити і спланувати, а не в останні тижні серпня. Що було зроблено за останні 3 роки, щоб школа була готова приймати більше дітей?
5. В умовах, коли на добудову школи не виділялись кошти, які письмові запити робив директор, в які інстанції? Які грантові заявки оформлював? На яких інтернет-платформах планує краудфандинг? Чи володіє він навичками це робити, як сучасник керівник сучасного закладу освіти?
6. Чи планується створення офіційного благодійного фонду школи, як про це й говорили на нарадах з батьками? Коли буде створено?
7. В які строки, за чиї кошти здійснюються поточні ремонтні роботи - боротьба з пліснявою в кабінетах, заміна ламп, ремонт підлоги тощо?.. В кабінеті 1Б класу батьків турбує якість освітлення в класі: лампи шумлять та миготять, а неякісне освітлення подразнює нервову систему дітей та вчителів, це призводить до роздратованості, перевтоми та погіршення самопочуття. Батьки 4 класу вже не перший рік скаржаться на плісняву в кабінеті, що безпосередньо впливає на здоров'я учнів. Що школа зробила, щоб виправити цю ситуацію?
8. Вентиляція. Чи були звернення батьків про необхідність вентиляції у кабінетах, адже без неї розвивається пліснява й впливає на здоров’я дітей, особливо алергіків? Яка позиція школи, чому? В кабінеті 1Б вентиляція потрібна – по типу «рекуператор повітря», зміну в фасад школи вона створить мінімальну, а здоров’я дітей – важливіше. Що потрібно для створення системи вентиляції в школі? Чи розробляється план втілення цього проекту? Коли це буде зроблено?
9. Комунікація з батьками. Попри публічну обіцянку директора школи та розпорядження голови відділу освіти, директор школи відмовився приєднуватися до вайбер-чату батьківських школи, не пояснивши причину. На жодній інтернет-платформі він не веде комунікацію з дітьми чи працівниками школи, чи з батьками, а передає уривчасту інформацію через підлеглих. З чим це пов’язано? Директор не володіє навчичками користування сучасними технологіями? Це обов’язкова вимога до керівників закладів НУШ. І без цього неможлива прозора робота закладу освіти, його розвиток та навіть пошук фінансування на величезну кількість шкільних потреб, які не завжди можна покрити за рахунок держави. Без цього неможливий позитивний імідж школи.
10. Чи готова школа до дистанційного навчання? Чи провели попереднє опитування, щоб розуміти, який відсоток учнів має змогу вчитися дистанційно, а у яких є труднощі через відсутність гаджетів/інтернету? Чи всі вчителі готові до навчання дистанційно (вести ефір, робити запис для тих хто не зміг приєднатися)? Чи проведене навчання з вчителями щодо різних платформ і способів роботи на них? Чи є вчителі, у яких відсутні гаджети/інтернет або щось ще, що ускладнює дистанційне викладання? Як школа планує вирішити ці питання, щоб не покладати навчальний процес на батьків, які працюють?
11. Питання до районного відділу освіти. Чому не були надіслані офіційні відповіді на 2 скарги від батьків? Коли це буде зроблено?
12. Чи є в школі Профспілковий комітет? Який Актив шкільної профспілки? Хто голова? Яким чином і в який спосіб вони захищають права вчителів? Чому на спільній нараді 18 листопада (та на попередній) не було озвучено позиції ПК?
13. Чому в київських школах можливо дати 2 повні ставки вчительці (якщо є виробнича необхідність, і немає додаткового вчителя), а в Колонщинській неможливо? Якими статтями трудового законодавства керується райвідділ освіти в Макарові? Ці статті якось відрізняються по всій Україні? Чи є в Колонщинській школі інші вчителі, які отримують 2 повні ставки? Чому за документами Єфремова С.А. була оформлена як класний керівник 1-А й 1-Б, але фінансово це не було оформлено як 2 повні ставки? Чому така невідповідність?
14. Чому за ведення кабінетів у Колонщинській школі отримують надбавки лише два вчителі – Давиденко Б.А. та Давиденко Т.І.? Адже інші вчителі теж ведуть свої кабінети. Чому така вибірковість щодо 2 людей? Яка позиція з цього приводу райвідділу освіти та Профспілкового комітету школи?
15. Яким чином директор мотивує персонал до розвитку та надихає, щоб отримувати задоволення від роботи? Яким чином хвалить підлеглих? Ділиться гарним настроєм? Яким чином нараховуються премії? Чи можна зробити цей процес більш прозорим, як в інших школах – в учительській вішають список вчителів, їхні активності протягом місяця, та суми премій, і кожен розуміє за що винагорода та мотивується до росту.
16. Чи можна забезпечити в учительській чайник чи кава-машину для вчителів? Чи принаймні дати дозвіл на користування? В умовах COVID-19, це було б гарно для здоров’я, та й просто для відпочинку та спілкування колег, створення спільноти однодумців.
Будемо вдячні за вчасні відповіді!
Надсилати відповідь просимо на електронну адресу Батьківського комітету:
[email address]
З повагою, Вікторія й батьки 1-Б класу.
Гарного дня!