Запит стосовно законів України
-
Від: Сергій
До: Верховна Рада України -
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року та ст.34,40 Конституції України, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
-Скан-копію оригінала чи фотокопію закону про правовий режим военного стану з підписом президента та печаткою, в урахування всіх реквізитів документу згідно ДСТУ 4163:2003.
-На виконання указу президента, документ 1230/96 від 19.12.96р., вимагаю надати Скан-копію оригінала чи фотокопію указу президента про затвердження Опису, зразока Великої Державної Печатки України та Положення
про Велику Державну Печатку України
-Скан-копія чи фотокопія указу президента, яким було призначено Хранителем Великої Державної Печатки.
З повагою,
Сергій Юрійович
[email address]
Доброго дня!
Відповідь на Ваш лист:
База документів на сайті zakon.rada.gov.ua, згідно інформації нк головній сторінці не є офіційним друкованим виданням та носить лише інформаційних характер. Я запитую скан копії офіційних документів, тому знову запитую:
На підставі статей 1,3,4,5 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року та ст.34,40 Конституції України, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
-Скан-копію оригінала чи фотокопію закону про правовий режим военного стану з підписом президента та печаткою, в урахування всіх реквізитів документу згідно ДСТУ 4163:2003.
-На виконання указу президента, документ 1230/96 від 19.12.96р., вимагаю надати Скан-копію оригінала чи фотокопію указу президента про затвердження Опису, зразока Великої Державної Печатки України та Положення
про Велику Державну Печатку України
-Скан-копія чи фотокопія указу президента, яким було призначено Хранителем Великої Державної Печатки.
Звертаю увагу, що доступ до публічної інформації забезпечується із принципами прозорості, відкритості та рівноправності. Якщо запитуваної інформації у вас немає, то вимагаю відправити запит до розпорядника інформації.
З повагою,
Сергій
Доброго дня!
Я не отвримав відповіді не питання в зверненні, щодо фотокопії чи сканкопіі закону про правовий режим военного стану.
Я кекси відповідь.
Автор: Сергій
Добрий день!
Ви не відповіли на питання у зверненні, де була вимога надати документ:
-Скан-копію оригінала чи фотокопію закону про правовий режим военного стану з підписом президента та печаткою, в урахування всіх реквізитів документу згідно ДСТУ 4163:2003.
Запит направляю заново:
На підставі ст. 1,3 Закону України «Про звернення громадян», ст.2,3,5,6,7,11 Закону України «Про інформацію», ст.34,40 Конституції України, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
-Скан-копію оригінала чи фотокопію закону про правовий режим военного стану з підписом президента та печаткою, в урахування всіх реквізитів документу згідно ДСТУ 4163:2003.
Так як, людина виступає в цивільному праві через юридичні фікції, тобто через автора, і згідно зі змістом права на використання імені, автор - як об’єкт інтелектуальної власності людини, наділений певними повноваженнями, серед яких і здійснення права звернення. Людина може реалізувати себе в праві, через створену інтелектуальну власність – автора, використовуючи право на визнання людини творцем, автором, виконавцем, винахідником тощо (ст. 423 вашого ЦКУ).
Згідно вищенаведеного дозволяю обробку персональних даних лише для отримання відповіді на мое питання, з дотриманням усіх законних правил обробки персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних»!
Забороняю використовувати персональні данні особи у спосіб або з метою, які звужують конституційні права і свободи людини і громадянина згідно внутрішнього та міжнародного законодавства УКРАІНИ.
Забороняю передавати персональні данні третім особам без згоди автора!
Звертаю увагу, що доступ до інформації забезпечується із принципами прозорості, відкритості та рівноправності.
Якщо запитуваної інформації у вас немає, то вимагаю відправити запит до розпорядника інформації.
Також повідомляю: База документів на сайті zakon.rada.gov.ua, згідно інформації на головній сторінці не є офіційним друкованим виданням та носить лише інформаційних характер. На документах, які є в інформаційному реєстрі не вказані обовязкові реквізиту електронного документу з цифровим підписом, згідно яких цей документ можливо прирівняти до оригіналу, також там немає фото- чи сканкопій документів.
Особливості електронного обігу документів вказані в: ЗАКОН УКРАЇНИ "Про електронні документи та електронний документообіг"( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, N 36, ст.275 ). Верховна Рада України. 2003, та в ЗАКОН УКРАЇНИ "Про електронний цифровий підпис"( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, N 36, ст.276 ). Верховна Рада України. 2003.
Чекаю на змістовну та компетентну відповідь!
З повагою,
Ав. Сергій.
Доброго дня!
Постанова 393 ВРУ, на яку ви ссилаєтесь, порушує ст40 КУ та основні засади закону України про інформацію, в яких зазначено що кожен має право на інформацію!!!
Ст.8 Конституції України вказує що в Україні діє верховенство права. Згідно до верховенства права Конституція України є найвищою юридичною силою і нормами прямої дії(що є для вас імперативним приписом).
Ст.19 Конституції України вказує: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно до верховенства права Конституція і Закони є вищими актами, ніж постанови ВРУ, тому ви зобов’язані надати ті документи, які були саме підписані та з печаткою, згідно до норм ДСТУ 4163:2003(які є на данний момент чинні, тому що ДСТУ 4163:2020 не введені ніяким нормативно-правовим документом в дію і дійсний лише на добровільних засадах).
Інсрукціі, постанови не можуть порушувати права на інформацію, яке є вищим відповідно до ст.8 КУ!
Додатково: сайт zakon.rada.gov.ua, що є офіційним сайтом та має офіційну інформацію, як ви пишете, вказує на своїй сторінці що він є інформаційним, а не офіційним і не може бути офіційним, так як, він не є архівом з оригіналами документів з вірними реквізитами документів, якими вони є в оригіналі. Любий текст документу необхідно завірити уповноваженою особою на виконання зобов’язань, щоб він мав юридичну силу.
Всі документи без реквізитів підпису та печаті не мають ніякої юридичної сили та не можут бути ніяким доказом ні в яких офіційних інстанціях, лише оригінали мають вагу, або копії, знову ж, завірені належним чином.
Якщо копій документів немає, то не можу бути офіційно та законно визнано ті чи інші юридичні факти, які можут настати, якщо цей документ буде підтверджено підписом та печаткою уповноваженою особою на виконання зобов’язань.
Згідно всіх, як би, офіційних джерел інформації не існую документів, які завірені згідно до законів України, лише тексти, тому їх тлумачення не може бути доцільним для зазначення їх як офіційні.
Я запитую інформацію вже більше 3-х разів та не отримую необхідну інформацію.
Відповідно до багаторазових запитів, згідно яких ви не маєте можливості мені надати відповіді на питання у запиті, то є юридичний і неспростовний факт того, що немає юридичної сили цього документу, та не можливо його застосовувати на теперішній час.
З повагою,
Ав. Сергій
Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України.
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію, розміщеної на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).
Апарат Верховної Ради України
-----Original Message-----
From: Сергій <[FOI #105391 email]>
Sent: Thursday, February 23, 2023 8:54 PM
To: ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ <[Верховна Рада України request email]>
Subject: Re: Інформаційний запит - Запит стосовно законів України
Доброго дня!
Постанова 393 ВРУ, на яку ви ссилаєтесь, порушує ст40 КУ та основні засади закону України про інформацію, в яких зазначено що кожен має право на інформацію!!!
Ст.8 Конституції України вказує що в Україні діє верховенство права. Згідно до верховенства права Конституція України є найвищою юридичною силою і нормами прямої дії(що є для вас імперативним приписом).
Ст.19 Конституції України вказує: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно до верховенства права Конституція і Закони є вищими актами, ніж постанови ВРУ, тому ви зобов’язані надати ті документи, які були саме підписані та з печаткою, згідно до норм ДСТУ 4163:2003(які є на данний момент чинні, тому що ДСТУ 4163:2020 не введені ніяким нормативно-правовим документом в дію і дійсний лише на добровільних засадах).
Інсрукціі, постанови не можуть порушувати права на інформацію, яке є вищим відповідно до ст.8 КУ!
Додатково: сайт zakon.rada.gov.ua, що є офіційним сайтом та має офіційну інформацію, як ви пишете, вказує на своїй сторінці що він є інформаційним, а не офіційним і не може бути офіційним, так як, він не є архівом з оригіналами документів з вірними реквізитами документів, якими вони є в оригіналі. Любий текст документу необхідно завірити уповноваженою особою на виконання зобов’язань, щоб він мав юридичну силу.
Всі документи без реквізитів підпису та печаті не мають ніякої юридичної сили та не можут бути ніяким доказом ні в яких офіційних інстанціях, лише оригінали мають вагу, або копії, знову ж, завірені належним чином.
Якщо копій документів немає, то не можу бути офіційно та законно визнано ті чи інші юридичні факти, які можут настати, якщо цей документ буде підтверджено підписом та печаткою уповноваженою особою на виконання зобов’язань.
Згідно всіх, як би, офіційних джерел інформації не існую документів, які завірені згідно до законів України, лише тексти, тому їх тлумачення не може бути доцільним для зазначення їх як офіційні.
Я запитую інформацію вже більше 3-х разів та не отримую необхідну інформацію.
Відповідно до багаторазових запитів, згідно яких ви не маєте можливості мені надати відповіді на питання у запиті, то є юридичний і неспростовний факт того, що немає юридичної сили цього документу, та не можливо його застосовувати на теперішній час.
З повагою,
Ав. Сергій
-----Original Message-----
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #105391 email]
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------
Доброго дня!
Мій запит не є зверненням, уточнюю різницю між запитом та зверненням:
Відтак, вони відрізняються між собою, в першу чергу, своїм змістом: запит — прохання надати інформацію, звернення — прохання вчинити певні дії, викладені у пропозиціях, заявах чи скаргах.
Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації, надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Дане роз’яснення визначене статтею 19 Закону України “Про доступ до публічної інформації”. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Таке роз’яснення висвітлено у статті 3 Закону України “Про звернення громадян”.
Варто також мати на увазі, що запит на інформацію подається з метою реалізувати конституційне право на отримання інформації, передбачене статтею 34 Конституції України і детально врегульоване Законом України “Про доступ до публічної інформації”, звернення — з метою реалізації низки конституційних прав. А саме, за допомогою пропозицій громадяни можуть реалізовувати не тільки право на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування, але й право брати участь в управлінні державними справами.
І основною відмінністю, що має практичне значення, є строк надання відповіді. На запити — 5 робочих днів, на звернення — 30 календарних днів.
Вимагаю згідно чинного законодавства, надати мені запит публічну інформацію, протягом 5 робочих днів.
З повагою,
Ав. Сергій