Зацікавленість держорганів у покриванні корупції.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Тарас Стеценко, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Тарас Стеценко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію - яким чином можна протистояти корупції, якщо на незаконну зупинку й вимогу хабаря за нескоєне порушення ПДД, працівникам ППС надається відмова у сплаті хабаря, на що вони відповідають фальсифікацієй кримінального порушення й при цьому суд не поспішає визнавати незаконними дії працівників ППС ще й допомогає уникнути відповідальності?

З повагою,

Тарас Стеценко

Національне агентство з питань запобігання корупції

Тарас Стеценко писал 2024-10-13 04:51:

показати цитоване

Добрий день.
Національне агентство з питань запобігання корупції (далі – Національне
агентство) отримало заповнену Вами форму на вебсайті Національного
агентства (електронна поштова платформа для заповнення форм
запитів/звернень громадян) як запит на публічну інформацію.
Інформуємо, що запитувана Вами інформація не є публічною інформацією в
розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації». Вимоги
щодо запитів на інформацію визначені у ст. 19 цього закону.
Запитувана Вами інформація стосується надання роз’яснень з певних питань
антикорупційного законодавства, тобто за своїм змістом є зверненням, а
не запитом на публічну інформацію.
Звертаємо Вашу увагу, що для забезпечення реєстрації та розгляду
звернень громадян, звернення має бути подане у відповідності з вимогами,
передбаченими Законом України "Про звернення громадян". Відповідно до
ст. 5 зазначеного закону у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я,
по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного
питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено
назву установи, до якої звертається громадянин, електронну або поштову
адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про
інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису
при надсиланні електронного звернення не вимагається. Листи, які
надходять через офіційну електронну адресу направляються (прикріпленим
файлом) з підписом у сканованому вигляді.
Окремо зазначаємо, що підпис визначається як «графічний начерк,
зроблений власноруч, який означає особу його виконавця і здійснюється
нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що
містяться у документі, та свідчать про певне відношення до них того, хто
розписується».

Звертаємо увагу, що для подачі звернення на вебсайті Національного
агентства у розділі «Для громадян» існує відповідна форма.