Зміни № 10 до КП

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

07.10.2021 я звернулася з запитом до Міністерства економіки України через «Доступ до правди»:
«На сайті Міністерства економіки України 10.08.2021 було опубліковано повідомлення про початок розроблення проєкту змін № 10 до ДК 003:2010 «Класифікатор професій»:

«Мінекономіки повідомляє, що розпочато розроблення проєкту Зміни № 10 до ДК 003:2010 “Класифікатор професій”... Строк розроблення: з 01.04.2021 до 30.09.2021».
Сьогодні вже – 07.10.2021.

- До кого звертатися зі скаргою, якщо замовником та розробником є само Міністерство економіки України?
- Невже 6 місяців було замало для виконання даного замовлення?
- Хто буде відповідати за невчасну розробку та затвердження змін № 10 до ДК 003:2010 «Класифікатор професій»?

А головне:
- Як діяти інклюзивно-ресурсним центрам в конкретній ситуації, адже ІРЦ України не можуть приступити до виконання Постанови КМУ від 21.07.2021 № 765 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами»?»

Цього ж 07.10.2021 отримала з Мінекономіки відповідь: «Зазначений лист містить прохання про надання роз’яснення законодавства, що потребує створення нового документу, тому відповідь Вам буде надано у термін, визначений Законом України «Про звернення громадян», тобто – 31 календарний день!!!

- Чому Міністерство економіки України притримується ч. І ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян», але не притримується основного: само Мінекономіки вчасно не розробило та не затвердило Зміни № 10 до ДК 003:2010 «Класифікатор професій»?
- Як діяти інклюзивно-ресурсним центрам в конкретній ситуації, адже ІРЦ України не можуть приступити до виконання Постанови КМУ від 21.07.2021 № 765 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами»?

З повагою,

Людмила

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

За результатами опрацювання Вашого листа, що надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання надати відповідні роз'яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Враховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися засобами поштового зв’язку
(вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів

показати цитоване