Знищення системи фінансового контролю: ПОРУШЕНО ЗАКОН ПРО ЗАЙНЯТІСТЬ, РЕГЛАМЕНТ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ
Доброго дня!
Злочинним угрупуванням - незаконно призначеним головою офісу фінансового контролю Ігорем Буграком та крадійкою міністром фінансів Оксаною Маркаровою ініційовано та на останному засіданні 3 березня 2020 р. прийнято постанову Кабінету Міністрів № 182 "Деякі питання органів державного фінансового контролю", якою ліквідовано міжрегіональні територіальні органи Державної аудиторської служби.
Як свідчить лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 02.03.2020 №2912-02/14215-03, Висновок щодо проекту постанови Кабінету Міністрів "Деякі питання органів державного фінансового контролю" був підписаний Міністром Т.Миловановим о 19-10 02 березня 2020 року.
Крім того, у Висновку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за результатами опрацювання проектів актів на предмет впливу реалізації актів на показники економічного і соціального розвитку зазначено про звільнення 2273 працівників територіальних органів Держаудитслужби, що призведе до перерозподілу робочої сили та може мати негативний вплив на ринок праці та ринок зайнятості населення.
В узагальненому Висновку Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства звернуто увагу , що відповідно частини 4 статті 48 Закону України «Про зайнятість» для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників можуть утворюватися спеціальні комісії в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Основними завданнями комісії є:
розроблення комплексу заходів для підприємства, на якому передбачається масове вивільнення працівників, спрямованих на зменшення чисельності вивільнюваних працівників;
підготовка пропозицій щодо внесення змін до територіальних та місцевих програм зайнятості населення.
При цьому, як зазначило Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, в пояснювальній записці не міститься інформація щодо результатів роботи такої комісії та заходів щодо запобігання масового вивільнення працівників та зростання безробіття спричиненим таким вивільненням.
Відповідно до статті 48 Закону України «Про зайнятість» показники масового вивільнення працівників, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків встановлюються колективними договорами та угодами, укладеними на національному, галузевому та регіональному рівнях.
Розроблення комплексу заходів щодо забезпечення зайнятості працівників, які підлягають вивільненню, здійснюється відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за участю сторін соціального діалогу.
Відповідно до § 5-1. Планування діяльності Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою КМ №950:
1. Кабінет Міністрів забезпечує планування своєї нормотворчої діяльності з розроблення проектів концепцій реалізації державної політики у відповідній сфері, концепцій державних цільових програм та концепцій законів, проектів нормативно-правових актів.
З цією метою Секретаріат Кабінету Міністрів формує план-графік підготовки зазначених проектів актів (далі - план-графік).
2. План-графік формується відповідно до пропозицій центральних органів виконавчої влади, інших суб’єктів, зазначених у пункті 1 § 48 цього Регламенту.
Пропозиції до плану-графіка готуються на основі завдань, встановлених законами України, міжнародно-правовими зобов’язаннями України, актами Кабінету Міністрів, протокольними рішеннями Кабінету Міністрів та дорученнями Прем’єр-міністра.
Пропозиції до плану-графіка щодо розроблення проекту акта в ініціативному порядку повинні містити обґрунтовані підстави для його розроблення.
3. Пропозиції до плану-графіка готуються за формою, розробленою Секретаріатом Кабінету Міністрів, та містять, зокрема, таку інформацію:
назва проекту акта та підстава для його розроблення;
суть проекту акта;
обґрунтування необхідності прийняття акта (до проекту акта, який пропонується розробити в ініціативному порядку);
відповідальний структурний підрозділ;
орієнтовний строк проведення консультацій із заінтересованими сторонами (у разі необхідності проведення таких консультацій);
орієнтовний строк надсилання проекту акта на погодження із заінтересованими органами;
строк внесення до Кабінету Міністрів.
4. Секретаріат Кабінету Міністрів забезпечує постійне оновлення плану-графіка на підставі пропозицій суб’єктів внесення проектів актів на розгляд Кабінету Міністрів, які надсилаються Секретаріату Кабінету Міністрів з урахуванням нових завдань, встановлених законами України, міжнародно-правовими зобов’язаннями України, актами Кабінету Міністрів, протокольними рішеннями Кабінету Міністрів та дорученнями Прем’єр-міністра.
§ 16. Порядок денний
1. Пропозиції Прем'єр-міністрові щодо порядку денного засідання Кабінету Міністрів готує Секретаріат Кабінету Міністрів на підставі матеріалів, підготовлених для розгляду в порядку, встановленому розділами 4-7 цього Регламенту.
2. Порядок денний засідання Кабінету Міністрів складається з таких розділів:
концептуальні засади реалізації державної політики;
акти законодавства;
кадрові питання;
звіти та питання контролю;
різне.
3. Міністр Кабінету Міністрів подає Прем'єр-міністрові для схвалення проект порядку денного засідання Кабінету Міністрів разом з відповідними матеріалами до нього.
§ 17. Надання матеріалів
1. Схвалений Прем'єр-міністром проект порядку денного засідання Кабінету Міністрів та матеріали до нього Секретаріат Кабінету Міністрів надсилає членам Кабінету Міністрів, іншим учасникам засідання в електронній формі із використанням системи електронної взаємодії органів виконавчої влади, крім матеріалів, що містять інформацію з обмеженим доступом, не пізніше ніж за 24 години до початку засідання, а у разі проведення позачергового засідання надає їх до початку або в ході засідання. Матеріали з кадрових питань надаються учасникам засідання в день засідання перед його початком.
Таким чином, проект постанови про ліквідацію органів Держаудитслужби був включений до порядку денного засідання Кабінету Міністрів З ПОРУШЕННЯМ ЗАКОНУ ПРО ЗАЙНЯТІСТЬ, РЕГЛАМЕНТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ, БЕЗ УЗГОДЖЕННЯ з Мінекономіки, ЗА ВІДСУТНОСТІ В ГЕНЕРАЛЬНІЙ УГОДІ ТА КОЛЕКТИВНОМУ ДОГОВОРІ, БЕЗ РОЗРОБЛЕННЯ комплексу заходів щодо забезпечення зайнятості працівників, які підлягають вивільненню, відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, БЕЗ УЧАСТІ СТОРІН СОЦІАЛЬНОГО ДІАЛОГУ.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Наявний в Кабінеті Міністрів (станом на 2 березня 2020 року) план-графік підготовки проектів концепцій реалізації державної політики у відповідній сфері, концепцій державних цільових програм та концепцій законів, проектів нормативно-правових актів
пропозиції Мінфіну до плану-графіка за формою, розробленою Секретаріатом Кабінету Міністрів, та містять, зокрема, таку інформацію:
назва проекту акта та підстава для його розроблення;
суть проекту акта;
обґрунтування необхідності прийняття акта (до проекту акта, який пропонується розробити в ініціативному порядку);
відповідальний структурний підрозділ;
орієнтовний строк проведення консультацій із заінтересованими сторонами (у разі необхідності проведення таких консультацій);
орієнтовний строк надсилання проекту акта на погодження із заінтересованими органами;
строк внесення до Кабінету Міністрів.
підготовлені Секретаріатом Кабінету Міністрів пропозиції Прем'єр-міністрові щодо порядку денного засідання Кабінету Міністрів 3 березня 2020 року на підставі матеріалів, підготовлених для розгляду в порядку, встановленому розділами 4-7 цього Регламенту.
поданий Міністром Кабінету Міністрів Прем'єр-міністрові для схвалення проект порядку денного засідання Кабінету Міністрів 3 березня 2020 року разом з відповідними матеріалами до нього.
Схвалений Прем'єр-міністром проект порядку денного засідання Кабінету Міністрів 3 березня 2020 року разом з відповідними матеріалами до нього.
проект постанови Кабінету Міністрів "Деякі питання органів державного фінансового контролю" та всі передбачені Регламентом КМ матеріали до нього
експертний висновок Секретаріату КМ щодо Проект постанови Кабінету Міністрів "Деякі питання органів державного фінансового контролю"
встановлені Генеральною Угодою показники масового вивільнення працівників Держаудислужби, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків
встановлені колективним договором показники масового вивільнення працівників Держаудислужби, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків
рішення про створення комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
склад комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
комплексу заходів щодо забезпечення зайнятості працівників Держаудитслужби, які підлягають вивільненню, узгоджений відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування
результати роботи комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
погодження ліквідації територіальних органів Держаудитслужби стороною роботодавців
погодження ліквідації територіальних органів Держаудитслужби стороною профспілок
результатів роботи такої комісії та заходів щодо запобігання масового вивільнення працівників та зростання безробіття спричиненим таким вивільненням.
З повагою,
Орлов Олександр Петрович
Відповідь у вкладеному файлі.
-----Original Message-----
From: Орлов Олександр Петрович [mailto:[FOI #67349 email]]
Sent: Tuesday, April 21, 2020 11:30 PM
To: Publishinfo
Subject: Інформаційний запит - Знищення системи фінансового контролю: ПОРУШЕНО ЗАКОН ПРО ЗАЙНЯТІСТЬ, РЕГЛАМЕНТ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ
Доброго дня!
Злочинним угрупуванням - незаконно призначеним головою офісу фінансового контролю Ігорем Буграком та крадійкою міністром фінансів Оксаною Маркаровою ініційовано та на останному засіданні 3 березня 2020 р. прийнято постанову Кабінету Міністрів № 182 "Деякі питання органів державного фінансового контролю", якою ліквідовано міжрегіональні територіальні органи Державної аудиторської служби.
Як свідчить лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 02.03.2020 №2912-02/14215-03, Висновок щодо проекту постанови Кабінету Міністрів "Деякі питання органів державного фінансового контролю" був підписаний Міністром Т.Миловановим о 19-10 02 березня 2020 року.
Крім того, у Висновку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за результатами опрацювання проектів актів на предмет впливу реалізації актів на показники економічного і соціального розвитку зазначено про звільнення 2273 працівників територіальних органів Держаудитслужби, що призведе до перерозподілу робочої сили та може мати негативний вплив на ринок праці та ринок зайнятості населення.
В узагальненому Висновку Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства звернуто увагу , що відповідно частини 4 статті 48 Закону України «Про зайнятість» для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників можуть утворюватися спеціальні комісії в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Основними завданнями комісії є:
розроблення комплексу заходів для підприємства, на якому передбачається масове вивільнення працівників, спрямованих на зменшення чисельності вивільнюваних працівників; підготовка пропозицій щодо внесення змін до територіальних та місцевих програм зайнятості населення.
При цьому, як зазначило Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, в пояснювальній записці не міститься інформація щодо результатів роботи такої комісії та заходів щодо запобігання масового вивільнення працівників та зростання безробіття спричиненим таким вивільненням.
Відповідно до статті 48 Закону України «Про зайнятість» показники масового вивільнення працівників, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків встановлюються колективними договорами та угодами, укладеними на національному, галузевому та регіональному рівнях.
Розроблення комплексу заходів щодо забезпечення зайнятості працівників, які підлягають вивільненню, здійснюється відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за участю сторін соціального діалогу.
Відповідно до § 5-1. Планування діяльності Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою КМ №950:
1. Кабінет Міністрів забезпечує планування своєї нормотворчої діяльності з розроблення проектів концепцій реалізації державної політики у відповідній сфері, концепцій державних цільових програм та концепцій законів, проектів нормативно-правових актів.
З цією метою Секретаріат Кабінету Міністрів формує план-графік підготовки зазначених проектів актів (далі - план-графік).
2. План-графік формується відповідно до пропозицій центральних органів виконавчої влади, інших суб’єктів, зазначених у пункті 1 § 48 цього Регламенту.
Пропозиції до плану-графіка готуються на основі завдань, встановлених законами України, міжнародно-правовими зобов’язаннями України, актами Кабінету Міністрів, протокольними рішеннями Кабінету Міністрів та дорученнями Прем’єр-міністра.
Пропозиції до плану-графіка щодо розроблення проекту акта в ініціативному порядку повинні містити обґрунтовані підстави для його розроблення.
3. Пропозиції до плану-графіка готуються за формою, розробленою Секретаріатом Кабінету Міністрів, та містять, зокрема, таку інформацію:
назва проекту акта та підстава для його розроблення; суть проекту акта; обґрунтування необхідності прийняття акта (до проекту акта, який пропонується розробити в ініціативному порядку); відповідальний структурний підрозділ; орієнтовний строк проведення консультацій із заінтересованими сторонами (у разі необхідності проведення таких консультацій); орієнтовний строк надсилання проекту акта на погодження із заінтересованими органами; строк внесення до Кабінету Міністрів.
4. Секретаріат Кабінету Міністрів забезпечує постійне оновлення плану-графіка на підставі пропозицій суб’єктів внесення проектів актів на розгляд Кабінету Міністрів, які надсилаються Секретаріату Кабінету Міністрів з урахуванням нових завдань, встановлених законами України, міжнародно-правовими зобов’язаннями України, актами Кабінету Міністрів, протокольними рішеннями Кабінету Міністрів та дорученнями Прем’єр-міністра.
§ 16. Порядок денний
1. Пропозиції Прем'єр-міністрові щодо порядку денного засідання Кабінету Міністрів готує Секретаріат Кабінету Міністрів на підставі матеріалів, підготовлених для розгляду в порядку, встановленому розділами 4-7 цього Регламенту.
2. Порядок денний засідання Кабінету Міністрів складається з таких розділів:
концептуальні засади реалізації державної політики; акти законодавства; кадрові питання; звіти та питання контролю; різне.
3. Міністр Кабінету Міністрів подає Прем'єр-міністрові для схвалення проект порядку денного засідання Кабінету Міністрів разом з відповідними матеріалами до нього.
§ 17. Надання матеріалів
1. Схвалений Прем'єр-міністром проект порядку денного засідання Кабінету Міністрів та матеріали до нього Секретаріат Кабінету Міністрів надсилає членам Кабінету Міністрів, іншим учасникам засідання в електронній формі із використанням системи електронної взаємодії органів виконавчої влади, крім матеріалів, що містять інформацію з обмеженим доступом, не пізніше ніж за 24 години до початку засідання, а у разі проведення позачергового засідання надає їх до початку або в ході засідання. Матеріали з кадрових питань надаються учасникам засідання в день засідання перед його початком.
Таким чином, проект постанови про ліквідацію органів Держаудитслужби був включений до порядку денного засідання Кабінету Міністрів З ПОРУШЕННЯМ ЗАКОНУ ПРО ЗАЙНЯТІСТЬ, РЕГЛАМЕНТУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ, БЕЗ УЗГОДЖЕННЯ з Мінекономіки, ЗА ВІДСУТНОСТІ В ГЕНЕРАЛЬНІЙ УГОДІ ТА КОЛЕКТИВНОМУ ДОГОВОРІ, БЕЗ РОЗРОБЛЕННЯ комплексу заходів щодо забезпечення зайнятості працівників, які підлягають вивільненню, відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, БЕЗ УЧАСТІ СТОРІН СОЦІАЛЬНОГО ДІАЛОГУ.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Наявний в Кабінеті Міністрів (станом на 2 березня 2020 року) план-графік підготовки проектів концепцій реалізації державної політики у відповідній сфері, концепцій державних цільових програм та концепцій законів, проектів нормативно-правових актів пропозиції Мінфіну до плану-графіка за формою, розробленою Секретаріатом Кабінету Міністрів, та містять, зокрема, таку інформацію:
назва проекту акта та підстава для його розроблення; суть проекту акта; обґрунтування необхідності прийняття акта (до проекту акта, який пропонується розробити в ініціативному порядку); відповідальний структурний підрозділ; орієнтовний строк проведення консультацій із заінтересованими сторонами (у разі необхідності проведення таких консультацій); орієнтовний строк надсилання проекту акта на погодження із заінтересованими органами; строк внесення до Кабінету Міністрів.
підготовлені Секретаріатом Кабінету Міністрів пропозиції Прем'єр-міністрові щодо порядку денного засідання Кабінету Міністрів 3 березня 2020 року на підставі матеріалів, підготовлених для розгляду в порядку, встановленому розділами 4-7 цього Регламенту.
поданий Міністром Кабінету Міністрів Прем'єр-міністрові для схвалення проект порядку денного засідання Кабінету Міністрів 3 березня 2020 року разом з відповідними матеріалами до нього.
Схвалений Прем'єр-міністром проект порядку денного засідання Кабінету Міністрів 3 березня 2020 року разом з відповідними матеріалами до нього.
проект постанови Кабінету Міністрів "Деякі питання органів державного фінансового контролю" та всі передбачені Регламентом КМ матеріали до нього
експертний висновок Секретаріату КМ щодо Проект постанови Кабінету Міністрів "Деякі питання органів державного фінансового контролю"
встановлені Генеральною Угодою показники масового вивільнення працівників Держаудислужби, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків
встановлені колективним договором показники масового вивільнення працівників Держаудислужби, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків
рішення про створення комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
склад комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
комплексу заходів щодо забезпечення зайнятості працівників Держаудитслужби, які підлягають вивільненню, узгоджений відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування
результати роботи комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
погодження ліквідації територіальних органів Держаудитслужби стороною роботодавців
погодження ліквідації територіальних органів Держаудитслужби стороною профспілок
результатів роботи такої комісії та заходів щодо запобігання масового вивільнення працівників та зростання безробіття спричиненим таким вивільненням.
З повагою,
Орлов Олександр Петрович
Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------