Знищення системи фінансового контролю
Доброго дня!
Злочинним угрупуванням - незаконно призначеним головою офісу фінансового контролю Ігорем Буграком та крадійкою міністром фінансів Оксаною Маркаровою ініційовано та на останному засіданні 3 березня 2020 р. прийнято постанову Кабінету Міністрів № 182 "Деякі питання органів державного фінансового контролю", якою ліквідовано міжрегіональні територіальні органи Державної аудиторської служби.
Неминучими наслідками такої «реформи» будуть:
1. Кількість перевірок і моніторингів закупівель, які відповідно до закону про публічні закупівлі мають здійснювати органи фінансового контролю, буде суттєво обмежена. При тому, що існує суспільна потреба в охоплення таким контролем 100% закупівель, навіть до скорочення у 2019 моніторінгом було охоплено лише 5%.
2. Не буде реалізована з квітня 2020 року нова норма закону про публічні закупівлі щодо накладання Офісом фінансового контролю штрафів на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (через відсутність фахівців на місцях);
3. Значне зменшення контрольних заходів призведе до масштабної втрати бюджетних ресурсів, стрімкого зростання зловживань у фінансовій сфері та розкрадання бюджетних коштів і майна;
4. Правоохоронні органи не зможуть ні зупинити, ні виявити порушення, оскільки проведення заходів фінансового контролю не відноситься до їх компетенції (за 2019 рік фахівцями Держаудитслужби у співпраці з правоохоронними органами виявлено порушень на 3 млрд. гривень);
5. Скорочення майже на 90% чисельності органів державного фінансового контролю і втрата кваліфікованих працівників призведе до неможливості охоплення контролем не тільки регіонів, а і наймасштабніших видатків держави чи суб’єктів господарювання, активами яких володіє держава (Міноборони, Укроборонпром, МВС, Пенсійний фонд та ін).
Як свідчить лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 02.03.2020 №2912-02/14215-03, у Висновку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за результатами опрацювання проектів актів на предмет впливу реалізації актів на показники економічного і соціального розвитку зазначено про звільнення 2273 працівників територіальних органів Держаудитслужби, що призведе до перерозподілу робочої сили та може мати негативний вплив на ринок праці та ринок зайнятості населення.
В узагальненому Висновку Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства звернуто увагу , що відповідно частини 4 статті 48 Закону України «Про зайнятість» для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників можуть утворюватися спеціальні комісії в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Основними завданнями комісії є:
розроблення комплексу заходів для підприємства, на якому передбачається масове вивільнення працівників, спрямованих на зменшення чисельності вивільнюваних працівників;
підготовка пропозицій щодо внесення змін до територіальних та місцевих програм зайнятості населення.
При цьому, як зазначило Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, в пояснювальній записці не міститься інформація щодо результатів роботи такої комісії та заходів щодо запобігання масового вивільнення працівників та зростання безробіття спричиненим таким вивільненням.
Відповідно до статті 48 Закону України «Про зайнятість» показники масового вивільнення працівників, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків встановлюються колективними договорами та угодами, укладеними на національному, галузевому та регіональному рівнях.
Розроблення комплексу заходів щодо забезпечення зайнятості працівників, які підлягають вивільненню, здійснюється відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за участю сторін соціального діалогу.
Стаття 31 Закону про місцеві державні адміністрації регламентує відносини місцевих державних адміністрацій з міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади.
Місцеві державні адміністрації при здійсненні своїх повноважень у сфері управління взаємодіють з відповідними міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, зокрема шляхом укладення договорів у випадках, встановлених законами.
Структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій підзвітні та підконтрольні відповідним міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади.
Голови місцевих державних адміністрацій координують діяльність територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади та сприяють їм у виконанні покладених на ці органи завдань.
З питань здійснення повноважень місцевих державних адміністрацій керівники територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади підзвітні і підконтрольні головам відповідних місцевих державних адміністрацій.
Необхідно негайне втручання в ситуацію місцевої державної адміністрації та термінового зупинення такої «реформи», яка буде мати незворотні катастрофічні наслідки і призведе до знищення органів державного фінансового контролю в України та нівелювання антикорупційної політики в України !
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
чи погоджувався державною місцевою адміністрацією розроблений Мінфіном проект постанови "Деякі питання органів державного фінансового контролю", якою ліквідовано міжрегіональні територіальні органи Державної аудиторської служби, надати копію
чи встановлені угодами, укладеними на регіональному рівні, показники масового вивільнення працівників Держаудислужби, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків
чи встановлені колективним договором показники масового вивільнення працівників Держаудислужби, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків
чи приймалося рішення про створення комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
склад комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
чи узгоджувався комплекс заходів щодо забезпечення зайнятості працівників Держаудитслужби, які підлягають вивільненню, адміністрацією разом з органами місцевого самоврядування
результати роботи комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
заходи, які вживалися місцевою державною адміністрацією щодо протидії ліквідації системи фінансового контролю (інформування Уряду, Президента України, слухання, листи, звернення, доповідні записки, наради тощо)
яким чином буде здійснюватися державний фінансовий контроль на території регіону?
З повагою,
Орлов Олександр Петрович
Доброго дня!
Повідомляємо, що Ваш запит на інформацію зареєстровано 22.04.2020 в
управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) за № 2216 (з)
Після попереднього розгляду його надіслано до профільного структурного
підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) або районної в місті Києві державної
адміністрації для опрацювання у межах компетенції в установленому законом
порядку та надання вам відповіді.
Довідки за телефонами: 202-76-00, 202-76-42.
22.04.2020 0:16, Орлов Олександр Петрович пишет:
Доброго дня!
Злочинним угрупуванням - незаконно призначеним головою офісу фінансового контролю Ігорем Буграком та крадійкою міністром фінансів Оксаною Маркаровою ініційовано та на останному засіданні 3 березня 2020 р. прийнято постанову Кабінету Міністрів № 182 "Деякі питання органів державного фінансового контролю", якою ліквідовано міжрегіональні територіальні органи Державної аудиторської служби.
Неминучими наслідками такої «реформи» будуть:
1. Кількість перевірок і моніторингів закупівель, які відповідно до закону про публічні закупівлі мають здійснювати органи фінансового контролю, буде суттєво обмежена. При тому, що існує суспільна потреба в охоплення таким контролем 100% закупівель, навіть до скорочення у 2019 моніторінгом було охоплено лише 5%.
2. Не буде реалізована з квітня 2020 року нова норма закону про публічні закупівлі щодо накладання Офісом фінансового контролю штрафів на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (через відсутність фахівців на місцях);
3. Значне зменшення контрольних заходів призведе до масштабної втрати бюджетних ресурсів, стрімкого зростання зловживань у фінансовій сфері та розкрадання бюджетних коштів і майна;
4. Правоохоронні органи не зможуть ні зупинити, ні виявити порушення, оскільки проведення заходів фінансового контролю не відноситься до їх компетенції (за 2019 рік фахівцями Держаудитслужби у співпраці з правоохоронними органами виявлено порушень на 3 млрд. гривень);
5. Скорочення майже на 90% чисельності органів державного фінансового контролю і втрата кваліфікованих працівників призведе до неможливості охоплення контролем не тільки регіонів, а і наймасштабніших видатків держави чи суб’єктів господарювання, активами яких володіє держава (Міноборони, Укроборонпром, МВС, Пенсійний фонд та ін).
Як свідчить лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 02.03.2020 №2912-02/14215-03, у Висновку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за результатами опрацювання проектів актів на предмет впливу реалізації актів на показники економічного і соціального розвитку зазначено про звільнення 2273 працівників територіальних органів Держаудитслужби, що призведе до перерозподілу робочої сили та може мати негативний вплив на ринок праці та ринок зайнятості населення.
В узагальненому Висновку Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства звернуто увагу , що відповідно частини 4 статті 48 Закону України «Про зайнятість» для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників можуть утворюватися спеціальні комісії в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Основними завданнями комісії є:
розроблення комплексу заходів для підприємства, на якому передбачається масове вивільнення працівників, спрямованих на зменшення чисельності вивільнюваних працівників;
підготовка пропозицій щодо внесення змін до територіальних та місцевих програм зайнятості населення.
При цьому, як зазначило Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, в пояснювальній записці не міститься інформація щодо результатів роботи такої комісії та заходів щодо запобігання масового вивільнення працівників та зростання безробіття спричиненим таким вивільненням.
Відповідно до статті 48 Закону України «Про зайнятість» показники масового вивільнення працівників, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків встановлюються колективними договорами та угодами, укладеними на національному, галузевому та регіональному рівнях.
Розроблення комплексу заходів щодо забезпечення зайнятості працівників, які підлягають вивільненню, здійснюється відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за участю сторін соціального діалогу.
Стаття 31 Закону про місцеві державні адміністрації регламентує відносини місцевих державних адміністрацій з міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади.
Місцеві державні адміністрації при здійсненні своїх повноважень у сфері управління взаємодіють з відповідними міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, зокрема шляхом укладення договорів у випадках, встановлених законами.
Структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій підзвітні та підконтрольні відповідним міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади.
Голови місцевих державних адміністрацій координують діяльність територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади та сприяють їм у виконанні покладених на ці органи завдань.
З питань здійснення повноважень місцевих державних адміністрацій керівники територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади підзвітні і підконтрольні головам відповідних місцевих державних адміністрацій.
Необхідно негайне втручання в ситуацію місцевої державної адміністрації та термінового зупинення такої «реформи», яка буде мати незворотні катастрофічні наслідки і призведе до знищення органів державного фінансового контролю в України та нівелювання антикорупційної політики в України !
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
чи погоджувався державною місцевою адміністрацією розроблений Мінфіном проект постанови "Деякі питання органів державного фінансового контролю", якою ліквідовано міжрегіональні територіальні органи Державної аудиторської служби, надати копію
чи встановлені угодами, укладеними на регіональному рівні, показники масового вивільнення працівників Держаудислужби, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків
чи встановлені колективним договором показники масового вивільнення працівників Держаудислужби, заходи з їх запобігання та з мінімізації негативних наслідків
чи приймалося рішення про створення комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
склад комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
чи узгоджувався комплекс заходів щодо забезпечення зайнятості працівників Держаудитслужби, які підлягають вивільненню, адміністрацією разом з органами місцевого самоврядування
результати роботи комісії для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття під час масового вивільнення працівників Держаудитслужби
заходи, які вживалися місцевою державною адміністрацією щодо протидії ліквідації системи фінансового контролю (інформування Уряду, Президента України, слухання, листи, звернення, доповідні записки, наради тощо)
яким чином буде здійснюватися державний фінансовий контроль на території регіону?
З повагою,
Орлов Олександр Петрович
Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------
--
З повагою
Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42
- 30.04.2020 100-5840
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Department of Labor and Social Protection of the Population,Solomianskyi
District, Kyiv
E-Mail [email address]
22.04.2020
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
³
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]