Звільненя та фінансування депутатів
-
Від: Олександр
До: Верховна Рада України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Питання 1:
- чи можуть виборці забрати свої голоси та звільнити депутата за бездіяльність , якщо так то на яких підставах та в який спосіб, для прикладу Максим Бахматов ГО «Офіс трансформації» говорив що юридично законі підстави є це зробити, треба протокольно зібрати підписи у виборців в тому округу в якому раніше збирались голоси за цього депутата, но на практиці я незнаю чи робив хтось щось подібне чи ні?! Я думаю, що треба може спочатку підписати петицію до місцевої ради чи до президента, потім потрібно написати листа до виборчої комісії і провести збір підпису на звільнення депутата, думаю так логічно буде, то хто дав голос може його забрати, це як з довірою, йому довірили якщо вона втрачена то забрали голос.
Питання 2:
Уточнююче питання, скажіть чи може народ офіційно фінансувати певного депутата місцевого чи народного, якщо так то як саме та в який спосіб?
Як фінансуються місцеві депутати в якому розмірі та в який спосіб, оскільки «хто платить той замовляє музику».
Я майже впевнений, що тільки народні депутати фінансуються з державного бюджету, а місцеві депутати працюють типу як на громадських засадах без фіксованої заробітної плати, тому вони можуть совміщати свою посаду з будь-якими іншими посадами. Знаю що є певне фінансування через партію, но там на певні напрями типу оренда, канцелярія, реклама тощо, но точно не на зарплату?! Така схема схиляє що корупційних дій, оскільки народ платять певні податки до місцевого бюджету, потім ці податки розподіляють депутати згідно свої комісій та місцевих сесії, коли народ щось вимагає зробити за бюджетні кошти, то вони говорять треба передбачити в бюджеті і народ напряму ніяк повпливати неможе!
Питання 3:
Чи є методична рекомендація для народного депутата чи місцевого?
Зазвичай місцеві депутати все роблять на свій власний розсуд опираючись на свій власний розсуд інколи збирають дані, інколи викликають експертів чи громаду, думаю що одиниці роблять все системно і комплексно, я повністю згідний з Максимом Бахматовим, що спочатку потрібно зібрати всі дані, потім отримати думку експертів, потім думку громади потім прийняти рішення і так кожне рішення. Чи згідні ви, та яка ваша думка?
З повагою,
Олександр Шульц