звіт за 2014 рік по програмі щодо утримання та забезпечення збереження в належному технічному і санітарному стані будинків міської ради

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Denis, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

В.о Дніпропетровського
міського голови
Романенко М.В.

Інформаційний запит.
Доброго дня!
Шановний Максим Володимирович.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.14 ЗУ «Про доступ до публічної
інформації»: Розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати
інформацію про свою діяльність та прийняті рішення.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.12 ЗУ «Про доступ до публічної інформації»
суб'єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є
розпорядники інформації - суб'єкти, визначені у статті 13 цього
Закону.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.13 ЗУ «Про доступ до публічної інформації»
розпорядниками інформації для цілей цього закону визнаються
суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші
державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади
Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні
управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є
обов'язковими для виконання.
Відповідно до ч.11 ст.59 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»
акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають
обов’язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до
Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Відповідно до ч.5 ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» не
може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження
бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження
державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних
документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена,
по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які
отримали ці кошти або майно.
Аналізуючи зазначені вище норми законодавства щодо поводження з
інформацією, орган місцевого самоврядування є розпорядником
інформації щодо використання бюджетних коштів, а тому зобов’язаний
опубліковувати звіти щодо використання бюджетних коштів, в тому
числі звіти щодо виконання програм.
Відповідно до абз.2 ч.11 ст.59 ЗУ «Про місцеве самоврядування в
Україні» в актах та проектах актів органів та посадових осіб
місцевого самоврядування не може бути обмежено доступ до інформації
про витрати чи інше розпорядження бюджетними коштами, володіння,
користування чи розпорядження державним чи комунальним майном, у
тому числі про умови отримання цих коштів чи майна, прізвища,
імена, по-батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб,
які отримують ці кошти або майно, а також до іншої інформації,
обмеження доступу до якої заборонено законом.
Відповідно до ст.75 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»
органи та посадові особи місцевого самоврядування є підзвітними,
підконтрольними і відповідальними перед територіальними громадами.
Вони періодично, але не менш як два рази на рік, інформують
населення про виконання програм соціально-економічного та
культурного розвитку, місцевого бюджету, з інших питань місцевого
значення, звітують перед територіальними громадами про свою
діяльність.
Таким чином, Дніпропетровська міська рада, в особі посадової особи
– в.о міського голови Романенко М.В., зобов’язана надати
інформацію, що запитується з максимальною деталізацією і законом
заборонено обмежувати доступ до деталізації витрат чи іншого
розпорядження коштами.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 1, 6, 12, 13, 19, 20 ЗУ
«Про доступ до публічної інформації», ст.ст. 59, 75 ЗУ «Про місцеве
самоврядування в Україні»,

ПРОШУ:

Надати детальний звіт за 2014 рік по програмі щодо утримання та забезпечення збереження в належному технічному і санітарному стані будинків міської ради, які орендують міська рада та її виконавчі органи, і створення сприятливих умов праці для працівників цих органів.
У Звіті вказати витрати по кожному пункту прийнятої програми.
У звіті вказати постатейні видатки та доходи.
Надати точну назву обладнання, дату придбання, кількість та ціну обладнання, яке купувалося. Надати дані за всіма некомунальними послугами, які замовлялися, по кожній вказати назву послуги, ціну,зміст послуги та виконавця. Надати дані за усіма поточними та капітальними ремонтами та озелененню території, вказавши об'єм ремонту / території, ціну, виконавця та усі роботи, які
виконувались.

До звіту додати належним чином завірені документи на
підтвердження доходної та витратної частини програми.
Якщо звіт по програмі щодо утримання та забезпечення збереження в належному технічному і санітарному стані будинків міської ради, які орендують міська рада та її виконавчі органи, і створення сприятливих умов праці для працівників цих органів за 2014
рік відсутній - повідомте про це, та вкажіть дату, до якої буде
готов звіт за 2014 рік. А поки звіт готується, надайти звіти за
попередні періоди - за перше півріччя 2014 року, за весь 2013 рік
та весь 2012 рік згідно законодавства. Звіти надати аналогічно, як
вказано за 2014 рік вище.

З повагою,

Denis

Дніпровська міська рада

1 Attachment

Здравствуйте, Denis.

--
С уважением,
Vidkryta-vlada mailto:[dnipro2 request email]