173СкаргаАвтоматПризначПенсії

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Кабінет Міністрів України (КМУ)
2. Прем’єр-міністру України (особисто)
вул. Михайла Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008, [email address]

звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, пенсійне посвідчення АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в Замостянському р-ні м. Вінниці, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
173СкаргаАвтоматПризначПенсії
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною відповідним закону електронним (цифровим) підписом шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. Я є людиною з інвалідністю 2 групи 02.03.59 року народження, отримую пенсію по інвалідності, і після досягнення мною 57 років 6 місяців, тобто, з 02.09.16, тобто, протягом вже понад 7 років поспіль (!!!) маю право на призначення пенсії за віком.
1.1. Однак, Пенсійний фонд України (ПФУ) до сьогодні не призначив мені пенсії за віком і постійно відмовляє в моїх зверненнях про це.
2. Водночас, пунктом 1.8) б) указу від 8 листопада 2019 року №837/2019 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/837/... Президент України п. В. Зеленський завимагав від Кабінету Міністрів України (КМУ) до 30 червня 2020 року вжити заходів стосовно (цитата) «…запровадження механізму автоматичного, без звернення особи, призначення пенсій за віком при досягненні пенсійного віку» (кінець цитати) – без виокремлення якихось певних категорій населення, для яких потрібно запровадити вказаний механізм. Це означає, що Президент України дав КМУ завдання запровадити механізм автоматичного, без звернення особи, призначення пенсій за віком для УСІХ українців без виключень при досягненні ними пенсійного віку, БЕЗ будь-якої ДИСКРИМІНАЦІЇ.
2.1. Пропозиція механізму у формі законопроекту саме такого змісту розроблена Міністерством соціальної політики (МСП), погоджена БЕЗ ЗАУВАЖЕНЬ Пенсійним фондом України, підписана міністром МСП Мариною ЛАЗЕБНОЮ та подана до парламенту Кабінетом Міністрів України. В пояснювальній записці до законопроекту вказано (цитата): «У проекті акта відсутні положення, що стосуються прав та свобод, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, що впливають на забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, містять ризики вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з корупцією, СТВОРЮЮТЬ ПІДСТАВИ ДЛЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ, стосуються інших ризиків та обмежень, які можуть виникнути під час реалізації акта. Проект акта не потребує проведення громадських антидискримінаційної та антикорупційної експертиз» (кінець цитати). І під нею стоїть підпис міністра!
2.2. Верховна Рада України (ВРУ) погодилась з пропозицією уряду та ухвалила запропонований законопроект як закон України від 5 лютого 2021 року №1217-IX.
2.3. Президент України також погодився з поданим законом і наклав на ньому свій підпис.
3. В результаті ст.44 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в редакції Закону України від 5 лютого 2021 року №1217-IX (далі – Закон №1058) набула такого змісту (цитата):
«Стаття 44. Порядок звернення за призначенням (перерахунком) пенсії
1. Призначення (перерахунок) пенсії здійснюється за зверненням особи або автоматично (без звернення особи) у випадках, передбачених цим Законом.

2. Призначення пенсії за віком здійснюється автоматично (без звернення особи) у разі набуття застрахованою особою права на призначення пенсії за віком при досягненні пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті 26 цього Закону, на підставі відомостей, наявних у системі персоніфікованого обліку, якщо до досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 цього Закону, особа не повідомила про бажання одержувати пенсію з більш пізнього віку» (кінець цитати).
4. Однак, ПФУ як відповідальний ЦОВВ стверджує (зокрема, в листі від 14.02.2023 №2800-030102-8/7693, оприлюдненому за посиланням https://dostup.pravda.com.ua/request/35a...), що (цитата) «Закон №1058 не містить норм щодо автоматичного призначення пенсії за віком особі, яка вже отримує пенсію» (кінець цитати).
5. На практиці ПФУ шляхом такого правозастосування позбавляє автоматичного призначення пенсії за віком усіх застрахованих осіб, які отримують пенсію з інших підстав, зокрема, і усіх осіб з інвалідністю, при досягненні ними пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті 26 Закону №1058.
6. Це означає, що протягом понад двох років поспіль ПФУ та його посадові особи по всій державі діють як організована злочинна група, що системно, систематично та масштабно злочинно дискримінує та корупційно обкрадає мільйони українців, включно і мене, на свою корпоративну користь.
ІІ. Вимоги
7. Прошу:
7.1. Провести службове розслідування наведених фактів та перевірку цього листа.
7.2. Негайно припинити вчинення посадовцями ПФУ наведеного масштабного злочину з обкрадання українців.
7.3. Подати матеріали проведеного службового розслідування та перевірки цього листа до Служби безпеки та Державного бюро розслідувань для притягнення до релевантної кримінальної відповідальності усіх посадових осіб ПФУ, що вчинили і продовжують вчиняти вказані злочини. Вказати мене потерпілою від цих злочинів.
7.4. Унеможливити вчинення подібних злочинів в майбутньому.
8. Якщо Закон №1058 не містить норм щодо автоматичного призначення пенсії за віком особі, яка вже отримує пенсію, прошу:
8.1. Вжити, наявними повноваженнями, негайних заходів з усунення несправедливої законодавчої дискримінації та надати право автоматичного призначення пенсії за віком особі, яка вже отримує пенсію.
8.2. Подати матеріали про виявлення цієї несправедливої законодавчої дискримінації та перевірки цього листа до Служби безпеки та Державного бюро розслідувань для притягнення до релевантної кримінальної відповідальності усіх посадових осіб держави, що вчинили і продовжують вчиняти вказану дискримінацію та обкрадання українців. Вказати мене потерпілою від цих злочинів.
8.3. Унеможливити вчинення подібних злочинів в майбутньому.
9. Забезпечити негайне повернення вкраденої пенсії мені та усім обікраденим українцям шляхом автоматичного призначення пенсії за віком.
10. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
10.1. Прошу підтвердити чи спростувати правомірність наведеного вище твердження ПФУ, а саме (цитата): «Закон №1058 не містить норм щодо автоматичного призначення пенсії за віком особі, яка вже отримує пенсію» (кінець цитати).
10.2. Чи поширюється припис ст.44 Закону №1058 про призначення пенсії за віком автоматично (без звернення особи) на УСІХ українців з числа застрахованих осіб при досягненні ними пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті 26 Закону №1058, чи лише на ЧАСТИНУ таких українців?
10.2.1. Якщо припис закону про призначення пенсії за віком автоматично (без звернення особи) поширюється лише на ЧАСТИНУ українців з числа застрахованих осіб при досягненні ними пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті 26 Закону №1058, то на яку саме ЧАСТИНУ таких українців вказаний припис закону НЕ поширюється?
10.2.2. Якщо припис ст.44 Закону №1058 про призначення пенсії за віком автоматично (без звернення особи) поширюється лише на ЧАСТИНУ українців з числа застрахованих осіб при досягненні ними пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті 26 Закону №1058, то яким приписом права (закон, стаття) унормована така дискримінація?
10.3. Чи мають застраховані особи, що вже отримують пенсію, у разі набуття права на призначення пенсії за віком при досягненні пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті 26 Закону №1058, право на призначення пенсії за віком автоматично (без звернення особи)? Так чи ні?
10.3.1. Якщо мають, на підставі якого саме припису якого саме закону?
10.4. Чи мають застраховані особи з інвалідністю, що вже отримують пенсію, у разі набуття права на призначення пенсії за віком при досягненні пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті 26 Закону №1058, право на призначення пенсії за віком автоматично (без звернення особи)? Так чи ні?
10.4.1. Якщо мають, на підставі якого саме припису якого саме закону?
10.5. Усі матеріали проведеного службового розслідування та перевірки цього листа.
10.6. Усі документи проведеного службового розслідування та перевірки цього листа, подані до Служби безпеки та Державного бюро розслідувань та інших уповноважених правоохоронних органів.
10.7. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
10.8. Належну факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
11. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА ОКРЕМА відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в цифрових (електронних) оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
15.07.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

Н. М. ЩЕРБАТІЙ

[FOI #115068 email]

 

Шановний Наталіє Михайлівно!

 

Ваш лист від 15.07.2023 надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату
Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та
задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка
була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка
знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації, визначених цим Законом.

Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.

Питання, про які йдеться у Вашому листі за змістом не відповідають вимогам
до запиту на інформацію, містять по суті прохання вчинити певні дії та
надати певні роз’яснення, тому не можуть бути розглянутими відповідно до
Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство
щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом
Міністрів.

Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією
з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і
місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в
установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової
інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів
від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями
(зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах
державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на
підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в
засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і
покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на
підрозділ службового апарату.

Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення
приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення
електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.

Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету
Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в
системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.

Враховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися засобами поштового зв’язку
(вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму
реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою:
http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію»
– 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

 

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю

Секретаріату Кабінету Міністрів

 

 

 

-----Original Message-----
From: Щербата Наталя Михайлівна
<[FOI #115068 email]>
Sent: Saturday, July 15, 2023 9:07 PM
To: Publishinfo <[Кабінет Міністрів України request email]>
Subject: Інформаційний запит - 173СкаргаАвтоматПризначПенсії

 

Доброго дня!

               1. Кабінет Міністрів України (КМУ)

2. Прем’єр-міністру України (особисто)

               вул. Михайла Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008,
[1][Кабінет Міністрів України request email]

 

звертається:      Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2
групи, пенсійне посвідчення АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в
Замостянському р-ні м. Вінниці, посвідчення водія ВХК 454298, видане
19.08.22 ТСЦ 546

               21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
173СкаргаАвтоматПризначПенсії Прошу підтвердити отримання цього
електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ
«Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки
до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства
юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.

Цей письмовий електронний лист підписаний мною відповідним закону
електронним (цифровим) підписом шляхом додавання до електронних даних, що
складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, –
а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів
друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».

Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною
адресою, яка є моєю конфіденційною інформацією.

Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.

Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної
інформації.

Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.

Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації
моїх прав людини.

І. Факти

1. Я є людиною з інвалідністю 2 групи 02.03.59 року народження, отримую
пенсію по інвалідності, і після досягнення мною 57 років 6 місяців, тобто,
з 02.09.16, тобто, протягом вже понад 7 років поспіль (!!!) маю право на
призначення пенсії за віком.

1.1. Однак, Пенсійний фонд України (ПФУ) до сьогодні не призначив мені
пенсії за віком і постійно відмовляє в моїх зверненнях про це.

2. Водночас, пунктом 1.8) б) указу від 8 листопада 2019 року №837/2019
«Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави»
[2]https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/837/... Президент
України п. В. Зеленський завимагав від Кабінету Міністрів України (КМУ) до
30 червня 2020 року вжити заходів стосовно (цитата) «…запровадження
механізму автоматичного, без звернення особи, призначення пенсій за віком
при досягненні пенсійного віку» (кінець цитати) – без виокремлення якихось
певних категорій населення, для яких потрібно запровадити вказаний
механізм. Це означає, що Президент України дав КМУ завдання запровадити
механізм автоматичного, без звернення особи, призначення пенсій за віком
для УСІХ українців без виключень при досягненні ними пенсійного віку, БЕЗ
будь-якої ДИСКРИМІНАЦІЇ.

2.1. Пропозиція механізму у формі законопроекту саме такого змісту
розроблена Міністерством соціальної політики (МСП), погоджена БЕЗ
ЗАУВАЖЕНЬ Пенсійним фондом України, підписана міністром МСП Мариною
ЛАЗЕБНОЮ та подана до парламенту Кабінетом Міністрів України. В
пояснювальній записці до законопроекту вказано (цитата): «У проекті акта
відсутні положення, що стосуються прав та свобод, гарантованих Конвенцією
про захист прав людини і основоположних свобод, що впливають на
забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, містять ризики
вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з
корупцією, СТВОРЮЮТЬ ПІДСТАВИ ДЛЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ, стосуються інших ризиків
та обмежень, які можуть виникнути під час реалізації акта. Проект акта не
потребує проведення громадських антидискримінаційної та антикорупційної
експертиз» (кінець цитати). І під нею стоїть підпис міністра!

2.2. Верховна Рада України (ВРУ) погодилась з пропозицією уряду та
ухвалила запропонований законопроект як закон України від 5 лютого 2021
року №1217-IX.

2.3. Президент України також погодився з поданим законом і наклав на ньому
свій підпис.

3. В результаті ст.44 Закону України «Про загальнообов’язкове державне
пенсійне страхування» в редакції Закону України від 5 лютого 2021 року
№1217-IX (далі – Закон №1058) набула такого змісту (цитата):

«Стаття 44. Порядок звернення за призначенням (перерахунком) пенсії 1.
Призначення (перерахунок) пенсії здійснюється за зверненням особи або
автоматично (без звернення особи) у випадках, передбачених цим Законом.

2. Призначення пенсії за віком здійснюється автоматично (без звернення
особи) у разі набуття застрахованою особою права на призначення пенсії за
віком при досягненні пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті
26 цього Закону, на підставі відомостей, наявних у системі
персоніфікованого обліку, якщо до досягнення пенсійного віку,
передбаченого статтею 26 цього Закону, особа не повідомила про бажання
одержувати пенсію з більш пізнього віку» (кінець цитати).

4. Однак, ПФУ як відповідальний ЦОВВ стверджує (зокрема, в листі від
14.02.2023 №2800-030102-8/7693, оприлюдненому за посиланням
[3]https://dostup.pravda.com.ua/request/35a...), що
(цитата) «Закон №1058 не містить норм щодо автоматичного призначення
пенсії за віком особі, яка вже отримує пенсію» (кінець цитати).

5. На практиці ПФУ шляхом такого правозастосування позбавляє автоматичного
призначення пенсії за віком усіх застрахованих осіб, які отримують пенсію
з інших підстав, зокрема, і усіх осіб з інвалідністю, при досягненні ними
пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті 26 Закону №1058.

6. Це означає, що протягом понад двох років поспіль ПФУ та його посадові
особи по всій державі діють як організована злочинна група, що системно,
систематично та масштабно злочинно дискримінує та корупційно обкрадає
мільйони українців, включно і мене, на свою корпоративну користь.

ІІ. Вимоги

7. Прошу:

7.1. Провести службове розслідування наведених фактів та перевірку цього
листа.

7.2. Негайно припинити вчинення посадовцями ПФУ наведеного масштабного
злочину з обкрадання українців.

7.3. Подати матеріали проведеного службового розслідування та перевірки
цього листа до Служби безпеки та Державного бюро розслідувань для
притягнення до релевантної кримінальної відповідальності усіх посадових
осіб ПФУ, що вчинили і продовжують вчиняти вказані злочини. Вказати мене
потерпілою від цих злочинів.

7.4. Унеможливити вчинення подібних злочинів в майбутньому.

8. Якщо Закон №1058 не містить норм щодо автоматичного призначення пенсії
за віком особі, яка вже отримує пенсію, прошу:

8.1. Вжити, наявними повноваженнями, негайних заходів з усунення
несправедливої законодавчої дискримінації та надати право автоматичного
призначення пенсії за віком особі, яка вже отримує пенсію.

8.2. Подати матеріали про виявлення цієї несправедливої законодавчої
дискримінації та перевірки цього листа до Служби безпеки та Державного
бюро розслідувань для притягнення до релевантної кримінальної
відповідальності усіх посадових осіб держави, що вчинили і продовжують
вчиняти вказану дискримінацію та обкрадання українців. Вказати мене
потерпілою від цих злочинів.

8.3. Унеможливити вчинення подібних злочинів в майбутньому.

9. Забезпечити негайне повернення вкраденої пенсії мені та усім
обікраденим українцям шляхом автоматичного призначення пенсії за віком.

10. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав
людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних
документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про
інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист
персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені
інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої
персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про
себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною
інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини,
зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір
оприлюднити для суспільства, а саме:

10.1. Прошу підтвердити чи спростувати правомірність наведеного вище
твердження ПФУ, а саме (цитата): «Закон №1058 не містить норм щодо
автоматичного призначення пенсії за віком особі, яка вже отримує пенсію»
(кінець цитати).

10.2. Чи поширюється припис ст.44 Закону №1058 про призначення пенсії за
віком автоматично (без звернення особи) на УСІХ українців з числа
застрахованих осіб при досягненні ними пенсійного віку, передбаченого
частиною першою статті 26 Закону №1058, чи лише на ЧАСТИНУ таких
українців?

10.2.1. Якщо припис закону про призначення пенсії за віком автоматично
(без звернення особи) поширюється лише на ЧАСТИНУ українців з числа
застрахованих осіб при досягненні ними пенсійного віку, передбаченого
частиною першою статті 26 Закону №1058, то на яку саме ЧАСТИНУ таких
українців вказаний припис закону НЕ поширюється?

10.2.2. Якщо припис ст.44 Закону №1058 про призначення пенсії за віком
автоматично (без звернення особи) поширюється лише на ЧАСТИНУ українців з
числа застрахованих осіб при досягненні ними пенсійного віку,
передбаченого частиною першою статті 26 Закону №1058, то яким приписом
права (закон, стаття) унормована така дискримінація?

10.3. Чи мають застраховані особи, що вже отримують пенсію, у разі набуття
права на призначення пенсії за віком при досягненні пенсійного віку,
передбаченого частиною першою статті 26 Закону №1058, право на призначення
пенсії за віком автоматично (без звернення особи)? Так чи ні?

10.3.1. Якщо мають, на підставі якого саме припису якого саме закону?

10.4. Чи мають застраховані особи з інвалідністю, що вже отримують пенсію,
у разі набуття права на призначення пенсії за віком при досягненні
пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті 26 Закону №1058,
право на призначення пенсії за віком автоматично (без звернення особи)?
Так чи ні?

10.4.1. Якщо мають, на підставі якого саме припису якого саме закону?

10.5. Усі матеріали проведеного службового розслідування та перевірки
цього листа.

10.6. Усі документи проведеного службового розслідування та перевірки
цього листа, подані до Служби безпеки та Державного бюро розслідувань та
інших уповноважених правоохоронних органів.

10.7. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.

10.8. Належну факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з
реквізитами його вхідної реєстрації.

11. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді
та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та
вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА
ОКРЕМА відповідь та інформація.

Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може
обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за
винятком випадків, передбачених законом».

Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом
України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи
організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів”
(ДСТУ 4163-2020).

Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:

- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),

- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її
власного імені та прізвища,

- дати засвідчення копії.

У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують
відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби
діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки
«Для копій».

Приклад:

Згідно з оригіналом

Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ Дата Відбиток
печатки Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче
реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.

Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки
організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні
кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.

За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.

Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії
знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб:
прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок,
кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали
з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис:
”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом)
аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище,
ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина
відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на
самому аркуші копії документа.

Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою
не зшиваються.

Відповідь та запитану інформацію в цифрових (електронних) оригіналах чи в
цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) –
сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та
придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного
складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених
відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом
Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на
електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на
використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за
цим листом.

15.07.23

Підпис: Н.М. Щербата

З повагою,

 

Щербата Наталя Михайлівна

 

-------------------------------------------------------------------

 

Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей
запит.

[4][FOI #115068 email]

 

Is [5][Кабінет Міністрів України request email] the wrong address for Freedom of Information
requests to Кабінет Міністрів України? If so, please contact us using this
form:

[6]https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

 

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані
на сайті Доступу до Правди

 

 

 

-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:[Кабінет Міністрів України request email]
2. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/837/...
3. https://dostup.pravda.com.ua/request/35a...
4. mailto:[FOI #115068 email]
5. mailto:[Кабінет Міністрів України request email]
6. https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

сховати цитоване