207СтажІнвалідністьПОВТОРНО
Доброго дня!
1. Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (ГУПФУВО)
2. Керівнику ГУПФУВО
21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, email: [email address]
звертається: Щербата Наталя Михайлівна, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира)
207СтажІнвалідністьПОВТОРНО
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
Факти
1. 09.08.23 через сервіс Доступ до правди я подала до ГУПФУВО листа з назвою «Інформаційний запит – 198СтажІнвалідність», який містив звернення з метою реалізації моїх прав людини, запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації, запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист, заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини. За посиланням https://dostup.pravda.com.ua/request/198... оприлюднена вся переписка за листом.
2. Електронним листом від 15.08.23 №0200-0202-8/80502 заступник начальника Головного управління Дика Лариса Миколаївна, виконавиця Ольга Кухар 660960 надали мені інформацію, запитану п.п. 4 та 5 мого листа, а про іншу, включно правову, навіть не згадали.
2.1. 16.08.23 заступник начальника Головного управління Дика Лариса Миколаївна, виконавиця Ольга Кухар 660960 надіслали паперову копію адресованого мені, але не отриманого мною електронного листа від 15.08.23 №0200-0202-8/80501. Вказана копія оприлюднена для вільного доступу до неї кожного за посиланням https://docs.google.com/document/d/1dDvO.... Оскільки національне право не передбачає надання запитувачам та заявникам копій відповідей замість оригіналів, це означає, що відповідь мені не надана.
2.2. У вказаній паперовій копії відповіді надана запитана правова інформація, яка, навіть за приписами протиправних відомчих актів ПФУ, мала бути надана мені в електронній формі, а не паперовій, а за законом – і поготів.
2.3. На вимоги п.2.2. в копії відповіді не надана ні відповідь, ні інформація, хоча стверджується про її надання. В такий спосіб надана завідомо неправдива інформація.
2.4. Повідомляється також про два різні строки зарахування мені стажу без будь-якого пояснення причин такої розбіжності.
2.5. В додатку до копії відповіді додані три рішення ГУПФУВО, повністю нечитабельні з причини низької якості копіювання, обрізання частини тексту по боковій лінії оригіналів, закриття частини тексту накладеними поверх неї підписами та печатками. Їх номери не вказані і не читаються. Ці додатки не відповідають приписам права щодо документів, включно копій з оригіналів, а тому не є документами як такими. Це означає, що запитані документи мені не надані.
2.6. На одному з додатків, здогадуючись, можна розібрати начебто такий запис: «Дата встановлення інвалідності: 21.03.2002».
2.7. Жодне з надісланих мені рішень ГУПФУВО я не знайшла оприлюдненими на сайті ГУПФУВО.
Вимоги
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
3. ПОВТОРНО, в електронній формі – Яким приписом права встановлено, що при призначенні пенсії за інвалідністю до стажу додатково зараховується період з дня встановлення інвалідності до дня досягнення особою пенсійного віку?
3.1. ПОВТОРНО, в електронній формі – Прошу навести авторів, назви, реєстраційні номери та дати реєстрації, джерела інтернет-оприлюднення усіх релевантних нормативів.
4. ПОВТОРНО, в електронній формі – Чи зарахований до мого стажу додатково період з дня встановлення інвалідності до дня досягнення мною пенсійного віку? Якщо зарахований, повідомити,
4.1. ПОВТОРНО, в електронній формі – ким, коли саме (дата), яким рішенням (номер) додатково до мого стажу зарахований період з дня встановлення інвалідності до дня досягнення мною пенсійного віку;
4.2. ПОВТОРНО, в електронній формі – період з ЯКОЇ ДАТИ по ЯКУ ДАТУ зарахований як додатковий до мого стажу;
4.3. ПОВТОРНО, в електронній формі – скільки додаткового стажу мені зараховано на час призначення пенсії по інвалідності – 21.03.2002 року, і за якими приписами права?
4.4. ПОВТОРНО, в електронній формі – скільки додаткового стажу мені зараховано на даний час і за якими приписами права?
5. ПОВТОРНО, в електронній формі – Надати усі ЧИТАБЕЛЬНІ рішення та інші документи ГУПФУВО стосовно зарахування мені додатково до мого стажу періоду з дня встановлення інвалідності до дня досягнення мною пенсійного віку.
6. В електронній формі – Належно засвідчені вільні (набрані на комп’ютері) копії усіх рішень та інших документів ГУПФУВО стосовно зарахування мені додатково до мого стажу періоду з дня встановлення інвалідності до дня досягнення мною пенсійного віку, включно надісланих мені листом від 16.08.23.
7. В електронній формі – Підтвердити чи спростувати наявність в надісланих мені копіях рішень ГУПФУВО запису «Дата встановлення інвалідності: 21.03.2002».
8. В електронній формі – За якими приписами права та фактичними обставинами, підтвердженими документально, ГУПФУВО застосував дату встановлення мені інвалідності 21.03.2002?
8.1. В електронній формі – Прошу навести авторів, назви, реєстраційні номери та дати реєстрації, джерела інтернет-оприлюднення усіх релевантних нормативів.
8.2. В електронній формі – Прошу надати належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх наявних документів, що підтверджують відповідну приписам права дату встановлення мені інвалідності 21.03.2002.
9. В електронній формі – На підставі якого документу ГУПФУВО визначило дату встановлення мені інвалідності 21.03.2002?
9.1. В електронній формі – Прошу надати належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) документу, на підставі якого ГУПФУВО визначило дату встановлення мені інвалідності 21.03.2002.
10. В електронній формі – Прошу роз’яснити, чому додатковий стаж зараховувався мені двічі, але трьома рішеннями ГУПФУВО.
11. В електронній формі – Прямі лінки на офіційне оприлюднення на сайті ГУПФУВО усіх рішень про зарахування мені додаткового стажу.
12. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
13. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
14. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА ОКРЕМА відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. При наданні інформації на цю електронну адресу прошу вилучити мою конфіденційну інформацію – мої паспортні дані та домашню адресу. Також прошу надати відповідь та запитану інформацію на мою приватну електронну адресу, надану ПФУ раніше і наявну в моїй пенсійній справі. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
28.08.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна