328ДоступДоСуду20
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Доброго дня!
1. Кабінет Міністрів України (КМУ)
2. Секретаріат Кабінету Міністрів України (СКМУ)
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2; [email address];
ел. адреса для звернень громадян не оприлюднена та приховується від народу
звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи
21037, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «А.В. Щербата». Власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою. Форма та спосіб вчинення мною мого електронного підпису під цим листом обрані мною вільно, на власний розсуд, як такі, що найчастіше застосовуються в електронному документообігові України, з використанням наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки і запроваджених в реальне життя доступних технічних опцій комп’ютерної техніки.
При підписуванні цього листа я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом.
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м.Вінниці.
Цей лист включає запити на доступ до публічної інформації.
Цей лист включає запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист включає заяви на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист включає звернення з метою реалізації моїх прав людини в порядку закону України «Про звернення громадян».
У цьому листі я об’єднала вимоги, право на які передбачене законами України «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про звернення громадян», а саме: а) ЗАЯВИ, в порядку Закону України «Про звернення громадян» та інших релевантних законів з метою реалізації моїх прав людини; б) ЗАПИТИ в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації»; в) ЗАПИТИ в порядку Закону України «Про захист персональних даних»; г) ЗАЯВИ, в порядку Закону України «Про інформацію» в сукупності із Законом України «Про звернення громадян».
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє будь-якій людині робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я користуюся своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання – житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем мого проживання є житло в м. Вінниці.
І. ФАКТИ
1. Починаючи з 03.08.1997 року, Європейська Конвенція про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та її практика є частиною національного законодавства (законом) та джерелом права України, а починаючи з 11.09.1997 року – частиною міжнародного законодавства України.
1.1. Відповідно до ст.1 ЄКПЛ уряд України гарантує кожному в Україні права і свободи, визначені ЄКПЛ. Це означає, серед іншого, обов’язок уряду забезпечити кожному щонайменше чотири доступи до усіх прав і свобод людини: юридичний, фінансовий, інформаційний та фактичний.
2. В чисельних рішеннях Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ), включно проти України, ЄСПЛ вказує на те, що ефективним засобом національного правового захисту є не лише національне судочинство, а й будь-які інші національні процедури, які надають кожному можливість захисту та поновлення порушених прав. Серед інших, ЄСПЛ визнав ефективними засобами національного правового захисту в Україні квазі-судові процедури адміністративного оскарження порушених прав, зокрема, в порядку закону України «Про звернення громадян».
2.1. Це означає, що з 11.09.1997 року, тобто, протягом останніх 23 років в Україні діє право, за яким звернення громадян в порядку скарги вважаються зверненнями до суду, з поширенням на цю процедуру усіх гарантій, наданих кожному ст.6 ЄКПЛ.
3. За приписами ЄКПЛ та практикою її застосування ЄСПЛ, яка є джерелом права в Україні, ст.6 ЄКПЛ захищається чисельна кількість окремих прав на справедливий суд, зокрема, і право на доступ до суду.
3.1. Право на доступ до суду означає реальну можливість подати судове звернення уповноваженому органу для його розгляду по суті і передбачає, серед іншого гарантію інформаційного та фізичного доступу до цього права.
4. За приписами закону України «Про звернення громадян», «Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, ЗАСОБІВ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВ’ЯЗКУ (електронне звернення)», а за приписами закону України «Про доступ до публічної інформації» на офіційному сайті органу влади має бути оприлюднена його офіційна електронна адреса, яка може бути застосована кожним до усіх видів електронної комунікації, тобто, електрона адреса загальної дії. Ці закони в сукупності юридично гарантують кожному інформаційний та фізичний доступ до суду в порядку закону України «Про звернення громадян» засобами, зокрема, електронної пошти.
5. Однак, на даний час на офіційному сайті КМУ відсутня офіційна загальна електронна адреса та розміщена лише адреса доступу до публічної інформації, яка має обмежене цільове призначення та є відмінною, в розумінні національного права, від офіційної електронної адреси загальної дії. Так само, відсутня електронна адреса КМУ, за якою громадяни можуть надсилати електронні звернення. Жодну з цих адрес не знайти в жодному іншому офіційному джерелі інформації України.
6. За посиланням https://www.kmu.gov.ua/gromadskosti/dost... на офіційному сайті КМУ розміщена, серед іншого, така інформація: «Електронні звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», надсилають ВИКЛЮЧНО через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення». Наскільки мені відомо, така спеціальна форма не передбачена жодним законом України, але зручна для мети обмеження чиновником права людини на звернення.
6.1. Наведене на цій же сторінці посилання перекидає з сайту КМУ на сайт сторонньої третьої особи https://ukc.gov.ua/appeal/signup/ і заставляє людину там зареєструватися, з наданням її персональних даних. Серед іншого, для такої реєстрації обов'язково вимагається і конфіденційна інформація, хоча її збирання є кримінальним злочином в Україні.
6.2. Це означає, що КМУ нікому не надав жодного інформаційного та фізичного доступу до жодних електронних звернень громадян – ні через офіційний сайт, ні електронною поштою. Цей факт кваліфікується як подвійне порушення гарантованого ст.6 ЄКПЛ права на доступ до суду.
7. Також, обов'язковим атрибутом офіційного бланку установи в Україні є адреса її електронної пошти. Наразі КМУ, в порушення існуючих приписів права, не включає до свого офіційного бланку адреси власної електронної пошти, що так само кваліфікується як порушення гарантованого ст.6 ЄКПЛ права на інформаційний доступ до суду.
ІІ. ВИМОГИ ЗВЕРНЕННЯ
8. Прошу негайно оприлюднити на офіційному сайті КМУ усі офіційні електронні адреси КМУ та СКМУ.
8.1. Прошу негайно, але пізніше ніж в 3-денний строк повідомити мені джерела офіційного оприлюднення на сайті КМУ (прямі інтернет-лінки) усіх офіційних електронних адрес КМУ та СКМУ та дати їх офіційного оприлюднення.
9. Прошу негайно змінити налаштування офіційного сайту КМУ, виключивши перенаправлення звернень громадян на сайт УКЦ.
9.1. Прошу негайно, але пізніше ніж в 3-денний строк повідомити мені про зміни налаштувань офіційного сайту КМУ, які виключають перенаправлення звернень на сайт УКЦ, та дату таких змін.
ІІІ. ВИМОГИ ЗАПИТІВ НА ПУБЛІЧНУ ІНФОРМАЦІЮ, ОБ’ЄДНАНІ ІЗ ЗАПИТАМИ НА ДОСТУП ДО МОЇХ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ТА ЇХ ЗАХИСТ, ТА ІЗ ЗАЯВАМИ ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян» прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації моїх прав людини; мої персональні дані; публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства та подати правову вимогу, а саме:
10. Загальну кількість офіційних електронних адрес КМУ та СКМУ.
11. Управлінські рішення про застосування КМУ та СКМУ конкретних офіційних електронних адрес.
12. Усі офіційні електронні адреси КМУ та СКМУ.
13. Джерела офіційного оприлюднення на сайті КМУ (прямі інтернет-лінки) усіх офіційних електронних адрес КМУ та СКМУ та дати їх офіційного оприлюднення.
14. Найменування посад, прізвища, імена та по-батькові усіх посадових осіб КМУ та СКМУ, відповідальних за використання та обробку кожної офіційної електронної адреси КМУ та СКМУ.
15. Найменування посад, прізвища, імена та по-батькові усіх посадових осіб КМУ та СКМУ, відповідальних за офіційне оприлюднення публічної інформації на сайті КМУ.
16. Джерела офіційного оприлюднення на сайті КМУ (прямі інтернет-лінки), відповідно до приписів права, усіх актів індивідуальної дії (рішень, листів, інших задокументованих дій тощо), вчинених КМУ, СКМУ та їх посадовими особами в 2019-2020 роках щодо розгляду конкретних звернень громадян.
17. Правові підстави (не нижче закону України) про наділення КМУ повноваженнями перенаправляти адресовані йому звернення громадян на сайт Урядового контактного центру (УКЦ).
18. Управлінське рішення про перенаправлення електронних звернень громадян до КМУ через сайт КМУ на сайт УКЦ.
19. Найменування посад, прізвища, імена та по-батькові усіх посадових осіб КМУ та СКМУ, відповідальних за ухвалення рішення про перенаправлення електронних звернень громадян до КМУ через сайт КМУ на сайт Урядового контактного центру.
20. Рішення про створення УКЦ.
21. Статутні та реєстраційні документи УКЦ.
22. Кошториси УКЦ на 2019-2020 роки.
23. Штатні розписи УКЦ на 2019-2020 роки.
24. Дані про майно, яким наділений УКЦ, а також наявне в УКЦ.
25. Управлінське рішення про призначення керівника УКЦ.
26. Прізвище, ім’я та по-батькові керівника УКЦ та його (службове) фото з відображенням обличчя.
27. Актуальний контракт з керівником УКЦ.
28. Дані про усі виплачені кожному працівнику УКЦ в 2019-2020 роках кошти, в розрізі складових та місяців виплат.
29. Офіційну електронну адресу УКЦ.
30. Управлінське рішення про затвердження офіційних бланків КМУ, СКМУ та зразки усіх офіційних бланків КМУ, СКМУ.
31. Зразки усіх бланків КМУ, СКМУ, які фактично використовувались в 2019-2020 роках.
32. Найменування посад, прізвища, імена та по-батькові усіх посадових осіб КМУ та СКМУ, відповідальних за коректне використання в роботі офіційних бланків КМУ, СКМУ.
33. Прямі інтернет-лінки на джерела офіційного оприлюднення усіх запитаних тут рішень.
34. Вхідні реєстраційні номери та дати вхідної реєстрації цього мого листа.
35. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього мого листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
36. Якщо цей лист пересилатиметься іншим адресатам, прошу надати належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) листів до органів пересилання з доказами надсилання (вручення) їх адресатам.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.2.2 закону України «Про доступ до публічної інформації», вказаний закон «…не поширюється… на ВІДНОСИНИ у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом», тобто, на стосунки суб’єктів звернень – заявників та скаржників, з одного боку, і юридичних осіб-адресатів звернень та їх посадових осіб, протягом часу процедури звернення та з приводу цієї процедури. Це обмеження не поширюється на будь-які інші, крім ВІДНОСИН, аспекти звернень, в тому числі і на ДОКУМЕНТАЦІЮ звернень. Навпаки, всі ДОКУМЕНТИ звернень, що містять відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків з прийняття та розгляду звернень, передбачених чинним законодавством, за приписами ст.1 закону України «Про доступ до публічної інформації», є ПУБЛІЧНОЮ інформацією, а тому на усі документи щодо усіх звернень громадян поширюються усі релевантні правила закону України «Про доступ до публічної інформації».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) копіях, належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55), прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-якої інформації стосовно мене та інших моїх контактних персональних даних для будь-якої мети і в будь-який спосіб, включаючи і для комунікації зі мною, за виключенням мети, вказаної в цьому зверненні.
27.05.20
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна
Доброго дня.
Надсилається відповідь Міненерго на Ваше електронне звернення.
Головний спеціаліст Міненерго,
Оксана Хміль
МІНСОЦПОЛІТИКИ
Документ 167/0/98-20 від 01.07.2020 12:04:04
До запиту Щербатої Н. М. від 27.05.2020
__________ Information from ESET Mail Security, version of virus signature database 21584 (20200701) __________
The message was checked by ESET Mail Security.
http://www.eset.com
. 044 287 81 81
[1][email address]
References
Visible links
1. mailto:[email address]
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
צצ ͦΦ
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
(044)206-33-02
(044)206-31-39
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Про розгляд ЗПІ гр. Щербатої Н.М від 27.05.2020, що надійшов листом СКМУ
№21126/0/2-20 від 24.06.2020